חברותה של מפירי חוק...אנחנו משלמים מאות אלפי שקלים לחברה שמוגדרת ע"י רשם החברות "כמפרת חוק" כדי שתוציא מאיתנו את סטיגמת "עיר הפשע".

מועצה העיר בישיבה. האם חברי הנהלת העיר משמשים חותמת גומי לגחמות הכלכליות של ראש העיר אריה טל?

מועצת העיר טירת כרמל, ברוב שכלל את מרבית חברי ההנהלה, אישרה בישיבתה מיום ה-01.09.11 הסכם התקשרות בעלות של מאות אלפי שקלים עם חברת פרסום מת"א בשם "פריור שר-אל בע"מ" שמוגדרת על ידי רשם החברות "חברה מפרת חוק". כך עולה מהתגובה שהגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה שדן בעתירה שהגיש אריה פרג'ון, בנוגע לאותה התקשרות.מאת:אלי אבוחצרה
בתאריך ה-01.09.11 התכנסה מועצת העיר טירת כרמל. על סדר יומה של המועצה עמד אישורו של הסכם התקשרות בעלות של מאות אלפי שקלים עם חברת הפרסום "שר-אל" שמתמחה במיתוג. במהלך אותה ישיבה, התריע ראש האופוזיציה אריה פרג'ון, על בזבוז כספי ציבור בעצם העובדה שיש לעירייה יועץ תקשורת שתחום מומחיותו אמור לכלול גם את מיתוגה של העיר. כמו כן, התריע אריה פרג'ון, שהבאת הסכם ההתקשרות למועצת העיר הוא ניסיון לאכוף את ועדת המכרזים שעל שולחנה עדיין נמצא המכרז להתקשרות וגם ההצעות של חברות אחרות. גם את ניגודי האינטרסים שיש בעובדה שאותה החברה עבדה בעבור סיעתו של ראש העיר במהלך הבחירות שנערכו ב-2008 העלה אריה פרג'ון ללא חשש וללא מורא ואילץ את ראש העיר וחברי סיעתו להימנע מלנהל, להשתתף או להצביע בסעיף שדן בהתקשרות עם חברת המיתוג. למרות כל ההשגות של ראש האופוזיציה אריה פרג'ון, החליטה הנהלת העיר לאשר את הסכם ההתקשרות עם חברת המיתוג. בעקבות ההחלטה, עתר אריה פרג'ון לבית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה כנגד החלטת ההנהלה. כאמור, בתגובה לעתירה של אריה פרג'ון, נציגי פרקליטות מחוז חיפה כתבו לבית המשפט כך: "מעיון בתדפיס הנתונים שמופיע ברשם החברות מופיעה החברה (פריור שר-אל בע"מ)"כחברה מפרת חוק" והדבר מודגש בתדפיס. לא ברור כלל כיצד אושרה ההתקשרות עם אותה חברה שהרי בדיקה פשוטה הייתה מעלה כי קיימת בעייתיות בהתקשרות עימה".

תגובות

  1. אליקו שנה טובה!

    אני לא מתפלא שגם חברת המיתוג אליבא פרג'ון היא מושחתת. כל מי שלא נראה לו הוא מושחת. גם עליך הוא כתב בבלוג של הבן שלו (אייל הטיראי). האיש הוא משמיצן אובססיבי. ההפסד בבחירות גרם לו להיות מריר ונקמן והוא נוקם בראש העיר ובתושבי טירת כרמל על כי לא בחרו בו. אני מתפלא שהוא משפיע עליך ואתה כותב דברים מבלי לבדוק.
    בכל מקרה שנה טובה לכולם גם למשמיצים שביננו.
    אחד שמבין

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?