תנו לי את "הקול" ואני אתן לכם את השוק של אריה טל

הרגע שבו התפרצו בזעם תושבת העיר ואבא שלה על אריה טל בגלל התחושה שאין על מי לסמוך בעירייה...אגב, התנועה המאיימת של ראש העיר כולל הזמנת משטרה, היא נגד הצלם(עבדכם הנאמן) שהרגיז את ראש העיר ממש ברגע לא נכון...

"יא אפס", "חתיכת צבוע", "שקרן" אלה הן רק חלק מהפנינים שיצאו מפיו של ראש העיר אריה טל, לכיוונו של אריה פרג'ון, ראש העיר לשעבר וראש האופוזיציה היום, במהלך ישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה ערב יום חמישי ה-01.09.11 בבניין העירייה. מאת:אלי אבוחצרה
מי שלא ראה "שוק" מימיו, מוזמן להגיע ולראות את ישיבות מועצת העיר טירת כרמל, בזמן שראש האופוזיציה וראש העיר לשעבר אריה פרג'ון, מעלה בפני חברי הנהלת העיר(קואליציה של אריה טל) את התהיות וההשגות שלו על הנושאים שנוגעים לכל אחד ואחד מאתנו, שנמצאים על סדר יומה של המועצה. בדיוק אז, מתחילה ההצגה הכי לא מכובדת והכי מכוערת שיכולה לייצר קבוצה של אנשים(לא כל חברי ההנהלה) שמתיימרים לכנות את עצמם "אנשי ציבור" וכל זאת בהנהגתו ובניצוחו של ראש העיר אריה טל. את המראות המבישים שנראו בישיבת המועצה האחרונה אני לא אשכח לעולם. אני בהחלט חושב שראוי שהציבור יגיע בהמוניו לישיבה הבאה ולו רק בשביל להגן על חברי המועצה מהאופוזיציה שמעלים תהיות והשגות שנוגעות לכולנו...ואת חלקן אני אביא בפניכם:
סעיף 3 בסדר יומה של המועצה, עסק בהסכם ההתקשרות עם חברה למתן שרותי מיתוג. אריה פרג'ון, טען במהלך הדברים שלו כי "מוריס אסייג, יועץ התקשורת ביחד עם משרד הפרסום שלו, שעולים לעיריית טירת כרמל, סכום של 250.000 ₪ בשנה, אמורים לתת מענה לנושא מיתוג העיר וזאת מכיוון שהסיבה שנתן היועץ המשפטי בזמנו על הפטור ממכרז שקיים בעניינו של אסייג, הייתה "מיומנותו ומומחיותו בתחום" של מר אסייג שפוטרת אותו מחובת המכרז". "ועכשיו" המשיך מר פרג'ון תוך הפרעות בלתי פוסקות של ראש העיר "והשוק שלו", "באים ואומרים שהמיומנות של מוריס אסייג אינה מספיקה וצריך לקחת חברה חיצונית בעלות של מאות אלפי שקלים מכספי משלם המיסים של טירת כרמל כדי למתג את העיר. למה אנו זקוקים לשני משרדי פרסום שיעשו את אותה העבודה. מעבר לזאת, הבאת נושא ההתקשרות לחברת המיתוג למליאת המועצה מהווה ניסיון של ראש העיר לעקוף את ועדת המכרזים שלא התכנסה מאז ה-24.05.11 כדי לדון בהצעות שהתקבלו באותה הישיבה. מדוע שכבוד ראש העיר לא ימתין עד להחלטת ועדת המכרזים בעניין. בנוסף, ידוע לכל שחברה אשר מבקשת לעבוד עם רשות מקומית, מחויבת לאי ניגוד עניינים עם אותה הרשות. חברת שר-אל, אשר אנו אמורים לאשר את העסקתה, סיפקה לראש העיר ולסיעתו "טירת כרמל אחת" שרותי פרסום במערכת הבחירות של 2008 ולפיכך ראש העיר וחברי סיעתו מנועים מלהשתתף בישיבה, להצביע בה או לנהל אותה".
ראש העיר אריה טל, מעביר את הישיבה לניהולו של סגנו מוריס בנימין, ואז נערכת ההצבעה, שישה בעד ושלושה נגד.
סעיף 6 על סדר יומה של המועצה "אישור ההסכמים עם משרד השיכון בגי מכ/518"
אריה פרג'ון: "אני לא מבין איך אפשר לבקש מחברי המועצה לאשר הסכם כל כך חשוב ואשר נוגע לכל תושב ותושב בטירת כרמל מבלי שאני או מישהו מחברי האופוזיציה קיבל לידיו את החומר הרלוונטי. זה נראה כמו מחטף ואני וחברי מסרבים להיות חותמת גומי. אני מתעקש על כך שגם אם המסמכים הם רבים וגם אם מדובר בקלסר עב-כרס אני וחברי עומדים על כך שאנו נקבל את כל המסמכים הרלוונטיים ביחד עם ההזמנה לישיבה".
ראש העיר מתייחס בביטול לדבריו של אריה פרג'ון ומעלה להצבעה. הנושא אושר ברוב קולות.
בסוף הישיבה פרצה מהומה רבתי, תושבת העיר ביחד עם אביה, התפרצה לעברו של ראש העיר והטיחה בו טענות קשות על אטימות הלב שהוא מפגין בטיפולו בבעיות של התושבים. "אני מנסה חודשים להגיע אליך ואני לא מצליחה, אזה יחס זה!!!" צעקה התושבת המתוסכלת. אריה טל הנבוך, ניסה להוציא את זעמו על עבדכם הנאמן וביקש מאחד העוזרים שלו להזמין לי משטרה רק בגלל שאני צילמתי את מהלך הדברים. אתם מבינים...הוא מקלל, הוא מנבל את הפה, הוא מנהל שוק בשכר של ראש עיר ולי הוא מזמין משטרה בגלל שאני מצלם אותו בקלונו...

תגובות

  1. זה לא בסדר שמנבלים את הפה ומתנהגים באלימות מילולית. לדעתי אתה צריך לגשת למשטרה ולהגיש תלונה אחרת הסיפור שאתה מספר יאבד מאמינותו.
    בזמנו פרג'ון נתן הוראה שלא ישתפו פעולה עם רביבו בגלל שכתב עליו דברים לא מחמיאים, אל תגיע למצב כזה, גש למשטרה חביבי והגש תלונה.
    אחד שמבין

    השבמחק
  2. איזה שוק ? איזה באסטה ? ומי מנהל אותה ? או מנסה לנהל אותה? "הבאסטונר " שקוראים לו אריה טל !!
    קללות ,ניבולי פה, איומים ,צעקות , אין נימוס ,אין כבוד ,ואלה נציגי הציבור של העיר!
    בושה וחרפה לכל הנציגים האלה!! ואתה באסטונר תעשה טובה ולך תעבוד בשוק - אולי גם לשם אתה לא מתאים!!

    השבמחק
  3. אלי- אז תסביר לנו התושבים ההמומים והטועים:
    מה עושה דובר ראש העיר ? על מה הוא מקבל 250000 ש"ח בשנה? מה בדיוק תרומתו לקידומה של טירת הכרמל ? לסדר הופעות לשלום אסייאג דרך הטלפון וע"ח העיריה ? אם הוא לא מסוגל ולא יודע - שילך הביתה לעזאזל !! נמאס לנו מהייצור המכוער הזה!!

    השבמחק
  4. אודי אמסלם - אתה מופיע בתמונה המצולמת יחד עם אבא שלך!!
    למה אתה לא כותב עך הבושות? למה אתה לא מספר לתושבי העיר את האמת ? את מה ששמעת ומה שראית?
    מחובתך העיתונאית לדווח ועוד על פרשה סוערת שכזו? אלה אם כן משתיקים אותך -אדון מוריס אסייאג שחוץ מזה לא עושה כלום במסגרת התפקיד שלו ! אז אדון אמסלם - מה עם הדיווח שלך או שגם אתה בכיס שלהם??

    השבמחק
  5. אלי אני לא מבין!
    האנשים של פרג'ון מתלוננים זו השנה השלישית שדובר העיריה מקבל 250000 לשנה מאיפה הם הגיעו לסכום הזה? חוץ מזה הסכום שהם המציאו לא השתנה מה עם הצמדה למדד מה זה השכר שלו נשחק?
    דרך אגב פרג'ון כראש עיר לשעבר מקבל פנסיה שנתית מקופת העיריה הרבה יותר מבלי לתרום לעיר. כמה הוא מקבל?
    אחד ששואל

    השבמחק
  6. שלום רב , אני זו התושבת הנסערת שמצולמת כאן . אני שפניתי אינספור פעמים לראש העיר ולמהנדס העיר לעניין של מבנה מסוכן ובריונות . הוצאתי רישיונות עבור בניית גג ושילמתי לקופת העירייה עבור זה 18.000 ש"ח. הכל נעשה עפ"י חוק ...אולם שכן המוכר למשטרה מונע בעדי לממש את "היתר הבניה" שלי ע"י כוח ואיומים...וראש העיר וחבריו שנמצאים בוועדות של מורדות הכרמל לא נוקפים אצבע לטובתי כאשר אני פועלת כראוי וזכותי הבסיסית לבנות . כל זה כי הוא כפוף ל"מקורביו"..אלו שניהלו עבורו את תעמולת הבחירות...תושבים יקרים , נוכחתי בישיבה כאשר אני מתביישת בבכירי העיר שלנו , ניבולי הפה של ראש העיר היו מעבר לתפיסת עולמי , שוק זו מילה יפה בכדיי לתאר את מה שהלך שם , מדיי פעם לאחר כל כינוי שנזרק לעבר אריה פרג'ון, ראש העיר מביט לעברי ומחייך כאילו אמר איזה דבר חכמה ...אוי לחכמה הזו! אפילו בכדיי לכבד את היושבים במקום , שלא לדבר על לכבד את עצמו ואת שמו, זו הייתה בושה!
    אריה טל עבורי כבר מזמן אינו ראש עיר, אריה פרג'ון העלה תוכחות שכל בר דעת מבין ואילו ראש העיר הגיב כאילו אנו טיפשים ולא מסוגלים לראות את האמת מול העניים. ראש העיר מנהל את תומכיו בצורה מגוחכת והם נהנים מכל אמירה לעגנית ומוסיפים עוד מעט טעם לתבשיל הערס. ראש העיר משקיע ב"חזות העיר" כי זה מה שהציבור רואה בעניים יום יום אבל את מה שמתרחש מאחורי הקלעים מסתירים מעניי הציבור. מעולם לא הכרתי באופן אישי את אריה פרג'ון , בישיבה נוכחתי לראות אדם אינטלגנט, בעל אורך רוח וכבוד לזולת , למרות דברי גנאי שנאמרו כלפיו המשיך בדבריו בנועם למען תועלת הציבור ולא החזיר באותו המטבע , רציתי לקום ולהילחם עבורו, הזדעזעתי מתת הרמה ותת השפה של מי שמכונה ראש העיר. זה אמר דברי חכמה וזה השיב בשפת רחוב.... אוי לעיר שאלו בכיריה....

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?