התנהלותו, סגנונו ובעיקר שיקול הדעת של ראש העיר, צריכים להדאיג את כולנו...

"האם נכונה השמועה אדוני ראש העיר, שמעטפות רשמיות של עיריית טירת כרמל, מבוילות ע"י מכונת הביול הרשמית של העירייה, שימשו למשלוח ההזמנות לאירוע הפרטי שאתה ובני משפחתך עורכים באולמי הנסיכה?" כך התקיל ראש האופוזיציה וראש העיר לשעבר אריה פרג'ון, את ראש העיר אריה טל, בישיבת המועצה שנערכה ערב יום רביעי. ראש העיר אריה טל לא הכחיש את השמועה ורק אמר שהוא לא נתן הוראה כזאת אבל, הבטיח לבדוק את העניין ואם יתברר שהשמועה נכונה אז הוא ידאג להחזיר את הכסף לקופת העירייה. אתם מבינים...הוא בעל העבירה, הוא הגורם החוקר...הוא הגורם השופט והוא גם הגורם האוכף את העונש שהוא הטיל על עצמו...
בערב רביעי ה-07.09.11 באמצע ישיבת מועצה חגיגית שכללה חתימה על הסכם תרומה של 400.000 ₪ שתרמה משפחת חתינא מטירת כרמל, לטובת הספרייה העירונית תמורת הנצחת שמו של בן המשפחה שהלך לעולמו, ביקש אריה פרג'ון את רשות המועצה להודיע הודעה אישית. בהודעתו, הפנה אריה פרג'ון שאלה לראש העיר אריה טל, בעניין השימוש האסור שנעשה לכאורה בציוד רשמי של העירייה לטובת עניין פרטי של ראש העיר. הסתכלתי על שאר חברי המועצה לנוכח הפצצה שהטיל ראש האופוזיציה כדי לראות את תגובתם ו...נדא!! גורניש מטגורניש...!! כל החברה המשיכו ללעוס מהעוגיות הפריכות שהיו מונחות על שלחן הישיבות. גם התשובה הלא מחמיאה שענה ראש העיר לראש האופוזיציה, לא ממש הטרידה את מנוחתם של אחד עשר חברי המועצה שהתרכזו יותר בצחוקים של עצמם ולא בפצצה שהוטלה בחלל חדר הישיבות.....מוזר, הרי כל תוצאה של בדיקה שיעשה ראש העיר לא תוציא אותו טוב מהסיפור הזה. נניח שהמזכירה של ראש העיר עשתה טעות והשתמשה בלי כוונה במעטפות מבוילות של העירייה...נניח, אז מה פתאום שמזכירתו של ראש העיר, שהשכר שלה משולם מכספי הציבור של כולנו, צריכה לטפל בענייניו האישיים של ראש העיר כדוגמת שליחת הזמנות לאירוע פרטי של משפחתו?
אני יכול לספר לכם ברמה האישית, שלאורך השנים אני נמנע ומונע מכל אדם שמעורב בפוליטיקה המקומית, להזמין אותי אפילו לכוס מים מחצי הבקבוק שהוא שילם עליו וזאת רק כדי למנוע "לזות שפתיים" שתהפוך כוס מים ששתיתי מתוך כבוד לאדם שהזמין אותי, לתשלום שלמונים שנועדו לנתב את הכתיבה שלי. אם אני, אלי אבוחצרה הקטן, יכול להגדיל ראש בעניין המחויבות הציבורית שלי, אז בוודאי שראש עיר יכול וחייב להגדיל ראש בכל מה שנוגע להתנהלות ציבורית ואתיקה מקצועית. אם יתברר שנכונה השמועה ואם לא, התנהלותו, סגנונו ובעיקר שיקול הדעת של ראש העיר אריה טל בקדנציה הנוכחית, צריכים וחייבים להדאיג כל אחד מתושבי העיר טירת כרמל...

תגובות

  1. צדיק צדיק אתה אלי אבו חצירא
    ולא סתם צדק צדק תרדוף
    אולי אתה יודע אני מחפש עובדי עירייה שלא ניצלו את הטלפון לשיחה פרטית או לאותו אדם שלא צילם מיסמך פרטי כדאי שתבדוק ותראה מי מנצל את רכבי העירייה לנסיעות פרטיות לא למרחקים גדולים מכסימום חיפה תחנת אגד .אלי אתה טוען שעובדי הגינון הם עצלנים גדולים (חפש בכתבות שלך במידה ושכחת)מענין מתי נפלה עליהם העצלות בדיוק שאריה טל הפך להיות ראש עיר ולפני כן הם היו עובדים מסורים וחרוצים מאוד. אנא לא להטיל רפש אני מוכן להראות לך מישרון שטל שלח אלי ולעוד מאות כמוני ובו הוא מאחל שנה טובה לנו ולמשפחות (שנה שעברה)
    אלא תהיה בכיין אליקו שלך ולמענך מאיר כהן

    השבמחק
  2. אלי באמת במקום לשבח אתה מנגח
    במקום לאחל מזל טוב לראש העיר אתה מאשים אותו וטוען שלמרות שלא היא אישית שלך ולא על דעתו הוא עדיין אשם.יכול להיות שאתה לא שותה מיים בחינם אבל מכניס שינאת חינם מי תרם וכמה תרמו לספירייה לא נזכור אבל את שליחת ההזמנות אנו ניזכור בזכות הכתבה הממוקדת (סיכול ממוקד )

    השבמחק
  3. לאליקו אני מוזמן לאירוע לא דרך ראש העיר אלא מהצד השני ושתנוח דעתך אני אציב קופה וכל מוזמן יתרום 2 שקלים ואני אתן לך אותם אישית על מנת שתחזיר אותם לעירייה וגם לאתו אדם ששמר על הקופה הציבורית ועדיין ממשיך לשמור

    השבמחק
  4. אלי אבו חצירע
    תקרא את הכותרת שוב פעם ותסביר לאהבל כמוני
    האים אדם שטעה בתום לב אסור לו להתנצל ואסור לו לשלם על הטעות ויותר מכל האים אסור לסלוח לו אלי אנו בימים הנוראים לפני ראש השנה ויום הכיפורים לא פעם כתבו לך טול קורה מבין עינך כ.פ.

    השבמחק
  5. אלי אבוחצרא
    אתה האדם האחרון שיש לו זכות להעביר בקורת על אחרים " טול קורה מבן עינייך ".
    אתה מנסה להצטייר כמו צדיק גדול..אדם דעתן ובקורתי שטובת הציבור לנגד עינייך.
    אבל..אתה אדם שמונע מיצרים אפלים,,נקמניים,,ונטרנים. ואין בך שמץ של אמת.

    השבמחק
  6. אלי שלום
    נאה דורש נאה מקיים

    השבמחק
  7. אלי איפה הברכות לאריה טל הוא שם את החינוך במקום הראשון בארץ ורק בזכות האדם הנפלא הזה אנו נמצאים במיקום מצויין באחוזי הבגרות תאר לך אלי אילו רוב התלמידים היו מסיימים 6 או 8 שנות לימוד מה היה קורה בעיר משרד הרווחה היה עובד 3 משמרות וארנונה היו משלמים חלק קטן מהתושבים מתברר שהשקעה בחינוך בסופו של דבר מסיפה רווחים לעירייה זה רק ההיבט הכספי ומבלי להוסיף את שאר ההיבטים
    הליכודניק 969

    השבמחק
  8. מזל טוב לראש העיר מר אריה טל וכל בני משפחתו
    וכמובן משפחת סגל הנפלאה

    השבמחק
  9. תפסיקו להתמם דין שקל אחד כדין מליון שקלים
    מעטפות+בולים+שעות עבודה ששייכים לעירייה האם כולם נרתמים ומנוצלים לטובת אישית???
    מה זה פה קופה אישית

    השבמחק
  10. אלי היקר!
    אנחנו לא יודעים מה נכון האם זו גניבה או שימוש
    חוקי
    בטוח שדבר כזה צריך להבדק לעומק ע"י נציגי החוק
    אם זה לא נכון -פרג'ון צריך ללכת לתמיד
    ואם זה נכון - טל אריה צריך להתפטר

    השבמחק
  11. אם זה לא היה עצוב היינו צוחקים!!!
    טירת כרמל,טירה.... קוראים לנו בחוץ "מערב פרוע"
    או "עזה"
    תבחרו מה שאתם רוצים??
    תבינו למה רוב הצעירים ורוב התושבים הטובים
    עזבו וממשכים לעזוב את טירת כרמל.

    השבמחק
  12. מדברים על חינוך!
    זה החינוך הטוב ביותר
    תלמדו מנבחרים שלנו

    השבמחק
  13. אלי, שלום
    האם יעלה על הדעת שראש העיר
    יעשה מעשים כאלה.זו האשמה מאוד חמורה.
    מה הפקידות מטומטמות . איפה המבקר ?איפה הגזבר?

    השבמחק
  14. יופי יופי לנו
    לא משעמם

    השבמחק
  15. ההשקעה בחינוך היא של משרד החינוך ומדינת ישראל

    השבמחק
  16. כל הכבוד
    זו דרך ארץ כך צריך לחנך את דור העתיד
    תגיד לנו אלי אבוחצירה
    האנשים האלה לא מתביישים
    מה עובר לפולטקאים בראש!!!
    ואיפה החברים האחרים שחר..ונונו...מוריס בנימין
    ואחרים מה הכל פןליטיקה
    אין בושה לאנשים

    השבמחק
  17. שלום אלי..
    בזמן האחרון יוצא לי להתעדכן בכתבות שלך וממה שאני קורא אני מבין שבעיריה יש יותר עבירות על החוק ועוולות מאשר צדק ויושר.
    אז השאלה שלי היא פשוטה.. אם כל מה שאתה מעלה בכתבות שלך הוא נכון מדוע זה מתחיל ונגמר רק בכתבה על עמוד אינטרנט ולא יותר מזה?
    אם אכן יש כאן חריגות פליליות מדוע אינך מעביר זאת לרשות המתאימה? (משטרה, מבקר וכו' )
    אני נייטרלי לחלוטין בין אריה פרג'ון לאריה טל שתיהם לא מעניינים אותי אבל אם יש פגם כל שהוא ואתה יודע עליו מחובתך לפעול ולא רק בהעלאת כתבה שרק מוסיפה כעס ואש לתושבים בטירת כרמל.

    השבמחק
  18. אלי שלום
    בראשית ברצוני לברך את ראש עירנו במזל טוב להולדת הנכד כן ירבו לך אלי אני שולך שפע ברכות וישר כוח על תרומתך לנו התושבים על כול מה שקורה בעירנו ועכשיו לגבי האירוע המדובר איך לדעתך אמור ראש עירנו להזמין כאלף מוזמנים כשבתוכם מוזמנים גם ראש הממשלה חברי הכנסת ואפילו הנשיא אין יותר יפה ומכובד מלקבל הזמנה רישמית דרך העיריה אני גם מציע שחברנו הליכודניק 969 ישדך את עו"ד פרי לאריה טל כנראה שבקרוב הוא יזדקק ליועץ משפטי ולידידנו חיים תגיע לאירוע וכולנו נישתה לחיים
    ,

    השבמחק
  19. אליקו יקירי לפחות תלמד לספור העירייה מונה 13 חברים נטשה לא הגיעה נותרו 3 חברי האופוזציה וראש העיר אז החשבון שלי 8 כך למדתי בכיתה א מה רצית שיאכלו את ראש העיר אוליי באמת בתום לב זה נעשה .
    ועכשיו לעצם העניין תרומה הגדולה ביותר לדעתי ואתה כותב על בולים היכן הרצינות העיתונאית שלך .מילה טובה על משפחת חתינה .אליקו לא כולם גנבים בעיר ופרגון לא הצדיק מסדום .

    השבמחק
  20. אלי היקר!

    ביררתי את הנושא ממספר אנשים המוזמנים לאירוע והם קיבלו את ההזמנה במעטפה של האולם כמקובל. אולי פרג'ון קיבל הזמנה בדואר במעטפה של העיריה? בכל מקרה שים לב שגם בכתבה שלך אתה כותב על שמועה שפרג'ון מפרסם. לדעתי תבצע בדיקה עם מספר אנשים שמוזמנים לאירוע ותבדוק באיזו מעטפה הם קיבלו את ההזמנה. לפני שאתה מפרסם שמועה של פרג'ון תבדוק היטב הוא טועה ומטעה.
    בכל מקרה שיהיה במזל טוב למשפחת טל ושנה טובה לך למשפחתך ולתושבי טירת כרמל כולל פרג'ון ואנשיו.

    חיים

    השבמחק
  21. הספירה לאחור החלה אריה הולך הביתה
    מי כתב ומתי ולמה אריה לא הלך
    האים הוא לא קורא את הכתבות המנומקות

    השבמחק
  22. למה אלי אף פעם לא מגיב פה לשאלות של הקוראים?

    השבמחק
  23. לחיים הדובר השקרן של אריה טל,

    מסתבר שבכתבה ב"מבט", אריה טל הודה כי הוא עשה טעות חמורה, ולכן החזיר לעירייה 150 ש"ח על בולים ששימשו למשלוח הזמנות פרטיות.

    חיים - הרגע יצאת שקרן (כרגיל), שאפילו לא מתואם עם מוריס אסייג.

    חיים - השקרן של טל.

    חיים (הדובר של אריה טל) - די לנסות לעבוד על התושבים. השקרים שלך אפילו לא מתואמים עם מוריס אסייג...

    נ-מ-א-ס מ-ח-י-י-ם.

    השבמחק
  24. אלי שלום
    כולם מתעסקים במעטפות שאתה העלתה במידה ותרצה תוכל גם לבדוק את כול שיחות הטלפון שבוצעו לטלפונים ופאלפונים על חשבון משלמי המיסים כדי לבדות שאכן המעטפות הגיעו ליעדן לפעמים שני בני הזוג קיבלו צילצול כל אחד בניפרד עם הודעה שנישלחה הזמגה בדואר בהזדמנות זו ברצוני להודות למזכירה אירמה שאולי בזכותה אריה כבר לא יהיה ראש עירנו אז שוב תודה והפרחים בדרך על חשבוני

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?