כוונות טובות שמובילות לגהינום...תושב העיר: "אם זאת התוצאה של כוונות טובות אני פוחד מהמחשבה איזה אסון יביאו עלינו כוונות רעות של ראש העיר אריה טל"

כך נראה הצומת המרכזי של העיר טירת כרמל...ככה אנחנו נראים בעיניים של האורחים שמגיעים אלינו מבחוץ.
אורח מונע שנסע בימים האחרונים בכבישיה של העיר טירת כרמל, היה בוודאי נחוש ובטוח שהוא הגיע למבואותיה של העיר "עזה סיטי" ולא לעיר ואם במדינת ישראל המודרנית. "אוי ואבוי לנו מהגהינום שהביאו על ראשנו ובעיקר על המכוניות שלנו "הכוונות הטובות" של ראש העיר אריה טל והצוות המקצועי שהוא מחזיק בעירייה על חשבוננו. אני מפחד מהמחשבה מה יחכה לנו התושבים אם הכוונות של ראש העיר יהיו רעות". כך אומר/זועק תושב וותיק של העיר טירת כרמל, שמסרב להזדהות פן יבולע לו. מאת:אלי אבוחצרה

ההיגיון אומר שאתה לא הורס בית עד שאתה לא מארגן לך קודם כול קורת גג חלופית אבל, לך חפש היגיון פשוט במערכת שבנויה בעיקר על תרבות השמור לי ואשמור לך וכול השאר רק יכולים ללכת לחפש מי שינענע אותם. בעיריית טירת כרמל, יש כך נדמה, מערכת שלמה שנדבקה בתרבות הקלוקלת הזאת שהמנוע העיקרי שלה קיים בתרבות השמור לי ואשמור עליך. אחרת, אי אפשר להסביר מדוע המפקחים מטעם העירייה, שעובדים במחלקת מהנדס העיר במשכורת שכולנו משלמים, מאפשרים לקבלן הריבוד של כבישי העיר לעשות ברוב הזמן רק חצי עבודה תוך כדי שהוא משאיר אותנו ואת המכוניות בסכנה בטיחותית מהמעלה הראשונה. בעיר נורמאלית, מחלקת הפיקוח במשרד מהנדס העיר הייתה דורשת וגם מקבלת עבור התושבים, איכות עבודה שמחייבת את קבלן הביצוע לקרצף נתח כביש רק במצב שהוא מתחייב לסלול אותו עוד באותו היום. לא יכול להיות מצב, שבו הקבלן ינצל עד תום את מכונת הקרצוף שעומדת לרשותו כדי לקרצף כמה שיותר מהכביש ואחר כך יעלם לשבוע תוך כדי שהוא משאיר את התושבים ואת מכוניותיהם בסכנה גדולה. מישהו כאן לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך והגיע הזמן לשים לזה סוף.

תגובות

  1. צודק !!!!!!!!! נמאס מראש העיר הזה !!!

    השבמחק
  2. הצבעת טל- קיבלת פריד !

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?