האם במועצה הדתית בטירת כרמל מחלקים חלקות קבר כהטבה לעובדים? תשובה לשאלה הזאת כנראה רק משטרת ישראל יכולה לתת...

יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר חיים עמרן, הולך המון שנים עם בטן מלאה על מה שקורה במועצה הדתית בטירת כרמל.

משטרת ישראל חוקרת תלונה על חלוקת חלקות קבר בבית העלמין המקומי בחינם וכהטבה לעובדי המועצה הדתית של טירת כרמל, כך אישר ראש העיר אריה טל, בתשובה לשאלתו של יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר חיים עמרן. מאת:אלי אבוחצרה

ישיבת מועצת העיר מן המניין שנערכה ביום שלישי ה-24.01.12 הייתה דיי רדומה ועסקה בעיקר בתברי"ם (תקציבים בלתי רגילים) שהמדינה מעניקה מדי פעם לעיריות לצורך תקצוב פרוייקטים ייחודיים. התברי"ם עסקו בין היתר בהענקת כספים צבועים (ייעודיים) לשני מוסדות החינוך העל-יסודי של טירת כרמל(שיפמן ואריאל) לצורך פרויקט "עוז לתמורה". עוד אישרה המועצה תב"ר להתחלת רישות העיר במצלמות במסגרת פרויקט עיר ללא אלימות ועוד...אחד התברי"ם שהרגיזו את חבר הקואליציה ומ"מ ראש העיר איציק ואנונו, היה תב"ר מס' 13 שתכליתו הייתה תשלום של 200.000 ₪ שמשרד הפנים מקצה לצורך הכנת (חידוש) חוקי העזר העירוניים שעוסקים בגביית אגרות והיטלים. מ"מ ראש העיר, דרש לדעת למה המדינה צריכה לשלם לגורם חיצוני 200.000 ₪ עבור עבודה שהיועץ המשפטי של העירייה יכול לעשות במסגרת עבודתו השוטפת. הגזבר השיב שהכנת (חידוש) חוקי העזר הנוגעים לאגרות והיטלים, נמצאת בתחום הכלכלי ולא המשפטי. "ומי ממליץ לראש העיר על רואה החשבון שאמור לעשות את העבודה הזאת ולהרוויח את הכסף הזה?" שאל איציק ואנונו בעקשנות יתירה. "אני ממליץ לראש העיר על מס' רואי חשבון שמסוגלים לעשות את העבודה הזאת והוא מחליט" ענה הגזבר הרצל רגב. "עכשיו אני יודע שהחוזה על העבודה הזאת סגור עוד לפני שהצבענו" סינן המ"מ בין שיניו בכעס לא מוסתר והתנגד בהצבעתו לתב"ר. ראוי לציין שדבריו וגם התנהגותו של מ"מ ראש העיר איציק ואנונו בישיבת מועצת העיר אינם עניין של מה בכך. בפעילות פוליטית שוטפת במדינת ישראל ובעיקר בטירת כרמל, נדיר למצוא שותף קואליציוני כל-כך בכיר שקורא תיגר על ראש העיר והגזבר שלו במהלך ישיבת מועצה פתוחה. אומץ לבו והאכפתיות שהפגין המ"מ איציק ואנונו לכסף הציבורי, ראויים לכל הכבוד וההערכה. בסוף הישיבה, כשכול הנושאים שהיו על סדר היום כבר נדונו, זרק יו"ר סיעת ש"ס חיים עמרן, פצצה פוליטית לכיוונו של ראש העיר אריה טל. "תגיד לי אדוני ראש העיר, האם נכונה השמועה שעובדי המועצה הדתית בטירת כרמל, קיבלו חלקות קבר בחינם כהטבה על עבודתם במועצה הדתית". "אני לא יודע אם זה נכון, אבל הנושא הזה נמצא בחקירת משטרה" ענה ראש העיר אריה טל.

תגובות

  1. נו באמת אלי גם את המתים אתה מעיר

    השבמחק
  2. רק פרי יכול לצאת גדול בזכות דורון

    השבמחק
  3. טעןת לא רק פרי ודורון
    יש עוד 28 בקבוצה חייבים לבחור את כולם
    כי פרי ודורון לבד זה לא יעזור אנא בחרו את כולם מבלי להתייאש מתפקד של קדימה שעזב את הליכוד בגלל טל ופריד

    השבמחק
    תשובות
    1. מתפקד של קדימה מה לך כי תלין
      אין לך זכות בחירה ואין לך זכות להתערב
      תתמקד בבעיות של קדימה מאת המתפקד של הליכוד שעזב את קדימה

      מחק
  4. אבל המתפקד של קדימה צודק-חייבים להכניס את כל ה-27 של פרי ודורון--וכך נעשה !!!

    אף אחד לא ישבור את הבלוק !!!

    השבמחק
  5. אליקו שבת שלום!

    אני חושב שעובדי המועצה הדתית שקבלו חלקות בחינם עבדו כל כך הרבה שנים ומגיע להם. המועצה נשלטה תמיד על ידי משפחת פרג'ון ואני חושב שזה צודק. כי אם מבקר המדינה הגביל את פרג'ון בתשלום משכורת נאותה לראש המועצה הדתית אז לגיטימי שישלם בצורה עקיפה כמו חלקות קברים. להזכירך המחיר לתושב רגיל הוא אלפי שקלים.
    אחד שמבין

    השבמחק
  6. אתם מתעסקים בשטויןת קיבלו קברים לא קיבלו קברים!!!??? אולי תתעסקו בבעיות עכשוויןת ולא בשטויות שקרו לפני 12שנה לפחות!!! ונא לא לנסות לפגוע בזה או באחר על רקע אישי ושמירת טינה על שלא קיבלתם גוב שהובטח לכם עלגבי כספי ציבור בושה (והמבין יבין) על זה אף אחד לא נותן דעתו הא, פיתאום כולם צדיקים מחפשים צדק!!!!??? מעניין אם ציבור הבוחרים יודע על מזימות הגובים במועצה ועל נסיונות נילוזות לקבל עבודה תחת מעטה "הפוליטיקה "למען הציבור!! הלו הלו נא להיות אמיתיים. ולא לנסות לטייח כאילו שהכל בסדר איתכם.אולי תפשפשו במעשכם הא אדון "שס "!!!!!!!זו לא דרכה של תורה אדוני.יש המון מה לומר אך השתיקה יפה לחכמים! כל טוב!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?