"עירייה בשרות הפוליטיקה" דורון גרינברג: "טירת כרמל והתושבים שלה זקוקים למנהיגות חדשה"

סניף הליכוד בטירת כרמל. ב-31 לינואר תינתן בידי מתפקדי הליכוד הזדמנות היסטורית לחולל שינוי מנהיגותי בטירת כרמל.

"בכיר בעירייה שמקורב לראש העיר אריה טל, מנצל את משאבי העירייה שעומדים לרשותו מתוקף תפקידו כמנהל מחלקה, לטובת פעילות פוליטית שמקדמת את המחנה של ראש העיר בפריימריז של הליכוד שייערכו ביום שלישי הקרוב" כך מוסרים גורמים פוליטיים שונים שמסרבים להזדהות. פרי כהן: "אם המידע הזה נכון, אז מדובר במעשה חמור שמבקר העירייה צריך וחייב לתת עליו את הדעת". דורון גרינברג: "טירת כרמל והתושבים שלה זקוקים למנהיגות חדשה כדי לעשות סוף להתנהלות מהסוג הזה. ביום שלישי הקרוב יש למתפקדי הליכוד בטירת כרמל הזדמנות לזרוע את הזרעים של המנהיגות הזאת". מאת:אלי אבוחצרה

עשרים שנה שטירת כרמל סובלת ממנהיגות לוקה בחסר וזה בלשון המעטה. עשרים שנה שהעיר טירת כרמל, שבה חיים כעשרים אלף תושבים תקועה איפושהו בתחילת שנות התשעים עת ניהל אותה ראש העיר ראובן בינר, שהיה ראשון ואחרון לתואר מנהיג ראוי בעיר הזאת. עשרים שנה שהשכונות, רמת החינוך, המסחר, תרבות הבילוי והתרבות בכלל, עומדים במקום בטירת כרמל כאילו קפאם השד. עשרים שנה שהשנאה והנקמנות בקרב הפוליטיקאים הבכירים בטירת כרמל, מקפיאה כול יוזמה לשינוי וקידום העיר לעבר המודרניזציה שבה נתברכו רבות מערי ישראל. עשרים שנה שהתושבים בטירת כרמל, כלואים בעל-כורחם בתוך האין מנהיגות הזאת שהפוליטיקאים בעיר הכריחו אותם לבלוע אך ורק בגלל שלא היה מישהו אחר לבחור בו. מנהיגות אמיצה יודעת לגדל מתוכה מנהיגות צעירה ואחראית שבבוא היום תשכיל לתפוש את מקומה של המנהיגות הוותיקה. ההיגיון הזה טוב במצב שהמנהיגות הוותיקה הצליחה מעל המשוער בשלל תפקידיה והוא טוב שבעתיים במצב שבו המנהיגות הוותיקה כשלה פעם אחר פעם בבואה לשרת את ציבור בוחריה, ממש כמו במקרה של המנהיגות שמלווה אותנו בעשרים השנים האחרונות. ההגינות הציבורית וטובת העיר מחייבת החלפה של מנהיגים אחת לעשר שנים לפחות ולו רק בשביל שהציבור יקבל איזשהו שינוי בתפיסה או בחשיבה של המנהיגות. היגיון אמרנו...לא בבית סיפרם של הפוליטיקאים בטירת כרמל. הגינות ביקשנו...אין סיכוי שנקבל אותה מבית מדרשם של אריה טל ופריד אברהם. היה מצופה מהשניים האלה שיעזרו לצעירים להשתלב בהנהגה תוך כדי פינוי הכיסאות שלהם בהדרגה. במקום זאת הם בחרו להלין על החוצפה של הצעירים (פרי כהן, אסף אלעזר, דורון גרינברג) שמעיזים להתמודד איתם בבחירות לסניף הליכוד המקומי ובכך בעצם ידללו את הדבק מהכיסא שעליו הם יושבים בעשרים השנים האחרונות.מאיפה יש לאנשים האלה את החוצפה להלין על מישהו בעיר הזאת!? מאיפה יש לאנשים האלה את החוצפה להמשיך ולמכור את המנהיגות שלהם!? מאיפה יש לאנשים האלה את החוצפה לחשוב רק אני ואין אחר מלבדי!?.

תאריך ה-31 לינואר 2012 הגריל למתפקדי הליכוד בטירת כרמל הזדמנות היסטורית לחולל שינוי מנהיגותי בטירת כרמל. מעולם לא היה מצב בסניף הליכוד המקומי, שבו לעסקנות הפוליטית הקטנה ובעיקר לתככים שלה, לא היה משקל בסיכוי להשיג ניצחון על ההנהגה הכושלת שריסקה את מפלגת הליכוד בטירת כרמל. מעולם לא הייתה הזדמנות כה טובה להטביע בתוך יסודות ההנהגה המקומית אנשים צעירים, איכותיים ומלאי ערכים כדוגמת הקבוצה שמובילים פרי כהן ודורון גרינברג. ב-31 לינואר חייבים לקחת אחריות ולבוא להצביע כדי שגם אתם תוכלו לספר שהייתם חלק מהשינוי שהביא את טירת כרמל למקום שהיא ראויה לו. בשביל ולמען טירת כרמל.

תגובות

  1. לקבוצת האיכות ש "הולכת לממש את החלום"- למען טירת כרמל ולתושבי טירת כרמל !!

    אוהבים אתכם !מחבקים אתכם ! ומאחלים לכם מכל הלב!! שסוף סוף נתחיל ונמשיך עם השינוי בהחלפת ההנהגה הישנה הרעועה האינטרסטית הפחדנית והכושלת !!

    מחזקים אותכם ומאחלים לכם לטירת כרמל ולתושביה בהצלחה ! כי מגיע להם משהוא אחר ומישהוא אחר!!

    בחרת טל === קיבלת פריד
    בחרת פריד == קיבלת אריה טל !!

    השבמחק
  2. אלי היקר
    אתה חולם בהקיץ אלה בחיים לא יעזבו את הכיסא לא בשבילך ולא בשביל אף אחד אחר
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  3. לכל המתפקדים
    הגיע הזמן לזרוק את הזבל ולנקות את הסניף מכל הטינופת
    יששששששששששששששששששששששש סוף סוף
    ליכודניק

    השבמחק
  4. בשלושים ואחד לינואר כולנו פרי ודורון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הטובים אין המושחתים אאוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ניצחון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מלחמה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. קדימה דורון רוץ גרינברג
    למפלגה ולראש העיר
    לא מסתפקים בפחות מזה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?