החגיגה הגדולה של בכירי העירייה בטירת כרמל על חשבון משלמי המסים בעיר נמשכת..מנהלי מחלקות עם מכוניות ודלק על חשבון כולנו בנסיעות פרטיות לאירועים פרטיים.





ביום חמישי האחרון, נערכה מסיבת חתונה גדולה של אחד מבכירי העירייה בטירת כרמל, ביישוב קיסריה שממוקם כחמישים ק"מ מדרום לעיר חיפה. למסיבה "הפרטית" הוזמנו רבים ממנהליה הבכירים של עיריית טירת כרמל, שכידוע לכולם גרים ברובם בעיר חיפה ואפילו צפונה ממנה. בדיקת תלונה שהגיעה אל "חדשות טירת כרמל" בעניין השימוש הפרטי שעושים מנהלי המחלקות ברכבי המחלקות שעליהן הם מופקדים, גילתה שהמנהלים ברוב חוצפתם (קמצנותם) ניצלו את מעמדם ולקחו את רכבי המחלקות שעליהן הם מופקדים ושעליהם הם לא משלמים אפילו אגורה אחת דמי שימוש לעירייה או למדינה, כדי להגיע לאירוע המרוחק בדלק וברכב שכולנו ממנים. ראוי וחשוב לציין, שהרכבים שנמצאים ברשות המנהלים הם רכבים מחלקתיים שנועדו לשימוש כלל המחלקה שעליה הם מופקדים ולא לשימושם הפרטי של המנהלים. השימוש ברכבי המחלקות של המנהלים לצרכים פרטיים, נועד למעשה לעקוף את התקנה שמחייבת כל מנהל לשלם דמי שימוש עבור הרכב שבו הוא משתמש לנסיעותיו הפרטיות וזהו עוד טריק לעבוד על המערכת (אנחנו התושבים)שנגמר בעצימת עין שובבה של מי שאמור לפקח על הדברים האלה קרי, ראש העיר אריה טל. העובדה שראש העיר אריה טל, מאפשר/מעלים עין מהשימוש הפרטי שעושים מנהלי המחלקות שלו ברכבי המחלקות שעליהן הם מופקדים, מעידה על החולשה הגדולה של ראש העיר בכל מה שנוגע לאכיפת הסמכות שלו עליהם. בכיר בעירייה מסר לחדשות טירת כרמל, כי יש הנחייה מפורשת של ראש העיר למנהלי המחלקות לסגור את כל רכבי המחלקות בחניון המשטרה בטירת כרמל. "אמה-מה" מוסיף הבכיר בכעס: "מנהלי המחלקות שמים זין על ראש העיר ועושים בטירה מה שהם רוצים. הם לא רואים אף אחד ממטר והם השריפים האמתיים של טירת כרמל". בדיקה יותר מעמיקה של הנושא, העלתה שמנהל בכיר מתחום האכיפה בעירייה, נסע בשנה שעברה כ-50.000 קילומטר בזמן נסיעותיו הפרטיות. תארו לכם עכשיו שהרכב נוסע רק 10 ק"מ לליטר דלק ותקבלו 5.000 ליטר כפול שמונה שקלים שזה 40.000 שקל רק על הדלק של הבכיר הזה לנסיעות פרטיות שלו ושל ילדיו...כדי שתקבלו פרופורציות לרמת השחיתות והבזבוז שהדוגמה הזו מראה לנו, משפחה חד הורית במדינת ישראל, צריכה להסתפק בחצי מהסכום (20.000)של מה שבזבז המנהל הבכיר בעיריית טירת כרמל על דלק לשימוש פרטי שלו ושל משפחתו, כדי להתקיים במשך שנה שלימה. אז איפה הצדק לעזאזל במדינה הזו?!. ואחר אין כסף בשביל לתקן מזגן לילדים בבית הספר...אין כסף לארוחות חמות...אין כסף....אין כסף...אין כסף....חזירים!!! נמאסתם!!!! גנבים!!! נמאסתם!!! מושחתים!!!! נמאסתם!!!!
דבר העורך: בכוונת מכוון טושטשו מספרי המכוניות ואין גם שמות של אותם מנהלים שהגיעו לאירוע ברכבי המחלקות. הדברים נכתבים כאן לא כדי לפגוע בפרסונה כזאת או אחרת, אלא כדי להציף את התופעה המכוערת והלא יאה הזאת של ניצול מערכת תמימה כמו עיריית טירת כרמל עד בלי דיי ע"י אנשים שלא יודעים לעצור בגבול החזירות....אם המשכורת לא מספיקה, בקשו העלאה. אם אין לכם במה לעשות שבת...תפנו לגורמים המתאימים. אבל למען השם...תפסיקו עם החזירות הזאת על חשבון העיר שלנו...די כבר!!!מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אין חדש תחת השמש
    הם לא יכלו לנסוע ברכב אחד
    אבל כל אחד עושה מה בראש שלו

    השבמחק
  2. למה לא שיחגגו כולם
    תבואו לשכונות לראות את החגיגה במציאות

    השבמחק
  3. בקיטנה יש פחות מ120 ילדים
    בקיטנה לו משתתפים אלפי ילדים
    מעל 2200 ילדים וההורים שלהם אמרו לא לא לא ממשתפים בקיטנה.
    כי המחירים של הקיטנה יקרים מאוד מעל 3000 ש"ח ל3 ילדים
    המנהלים לא שמעו את הצעקה שלנו ולא הורידו מחירים
    וזה לא מזיז לאף אחד מהם
    אבל לנו זה כן מזיז לנו ההורים שהפגינו ולא שילמנו מחיר יקר כל כך כי פשוט אין לנו את הכסף הזה

    השבמחק
  4. אין אין עליהם
    למה לא שימשיכו לחגוג יש להם ממי לקחת דוגמא

    השבמחק
  5. פעם ועוד פעם
    מה קורה בעירייה הזו
    בטח אם היה הכסף של אבא שלהם גם אז הם היו מבזבזים
    ככה

    השבמחק
  6. חאלס נמאס הכל זה
    אין גבולות ואין בעל בית חזק

    השבמחק
  7. גם בתקופת פרג'ון המנהלים נסעו ברכבים בלי לשלם שקל בתלוש המשכורת

    השבמחק
  8. גם אצל בינר אז מה זה צודק .תלונה למבקר המדינה ,איפה מבקר העירייה שמקבל 700000 אלף ש"ח על חצי משרה .כולם עושים קומבינות .חבל על הזמן .גניבה לאור היום דרך אגב זו עבירה פלילית מכיוון שזו עבירה על חוקי המס איפה מס הכנסה כולם עוצמים עיניים הכלבים נובחים והשיירה עוברת .איפה אמינות ויושר הסגן המנמנם ,שחר ,גרינברג מריומה והממלא מקום שגר בקיסריה אתם כולכם שותפים .מושחתים הביתה .

    השבמחק
  9. כל עובד זוטר בעיריה המושחתת הזו יש לו מילה וכח יותר מהממונים עליו ,בושה למנהלים ולראש העיר ולכל עובדי העיריה המושחתים שכולם עובדים שם בקומבינה ,,חבורה של חלמאים....נמאסתם כולכם ,שמור לי ואשמור לך,שלא נדבר שכל מנהלי המחלקות לא מתגוררים בעיר בכלל וכל אחד הולך כמו טווס,נמאסתם כולכם לכו הביתה........מהראשון עד האחרוןןןןןן

    השבמחק
  10. שלשום עברתי ברמזור אדום והשוטר בצומת לא עצר אותי.
    אתמול גם עברתי ברמזור אדום וגם אתמול היו 2 שוטרים ולא עצרו אותי.
    היום עברתי ברמזור אדום השוטר בצומת עצר אותי בקשתי שיעזוב אותי כי אתמול ושלשום לא עצרו אותי במקום זאת תקע לי שלילה לחצי שנה קנס גבוהה וגם נקודות.
    אריה טל ראש העיר הוא השוטר האחרון צריך לטפל בנגעים הרעים ללא שום חשבון מה עשו האחרים.
    השאלה האם הוא רוצה ??? האם הוא מסוגל!!!???

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לעבור ברמזור אדום וגם להאשים את טל

      מחק
  11. כיף גדול להיות מנהל מחלקה העיריית טירת כרמל
    תפסו את העולם בבצים
    מפעל הפיס כל חודש בלי לעבוד קשה
    בלי לתרום שום דבר רציני לעיר

    השבמחק
  12. די כבר עם סיפורים שאין להם קשר למציאות ..
    די כבר עם הטחת אשמות שאין להם כיסוי..
    די כבר עם האשמות אישיות וקידום אישי אינטרסנטי...
    די כבר עם רואי השחורות הרואים את הכל דרך החור בגרוש...
    חבל לי על על הרבה מאוד אנשים מצוינים שמוכפשים לריק ע"י מתי מספר שהטפשות והרוע וחוסר הידע "נוזל" מהם!!

    השבמחק
  13. עוד חודש אנו ניתן את קולנו למר פריד על מנת שימשיך לייצג אותנו כיו"ר סניף הליכוד לעוד 10 שנים טובות ובריאות

    השבמחק
  14. עורך יקר

    מבין את כעסך על ראש העיר וחבורתו.
    אך המכוניות ובזבוז משאבי העיר לתועלתם של "חבורת ראש העיר" זה עניין של מה בכך..מה זה כמה אלפי שקלים לכאן ולכאן, קטן על ראש העיר כסף לפיצוחים,
    אך מה תאמר על כמליון שקל שניתנים לאדם שלא עושה תפקידו ? אה, מה תאמר? ו"שהמבקר" כתב עליו, שאין מערך דוברות בעירייה ציטוט מתוך הדו"ח השריפה בכרמל,"מערך דוברות רשותי:בעיריית טירת כרמל, לא היו מערך דוברות והסברה ונהלים כתובים, והקשר בין אמצעי התקשורת ובין המועצה התבצע בעיקר על ידי ראש הרשות עצמו. כמו כן ברשויות אלה לא היו מסמכים המתעדים את ההודעות שפרסמו הרשויות לתקשורת, ולא נוהל רישום פנימי של בעלי התפקידים שהופיעו בתקשורת. בלא תיעוד כאמור אי-אפשר לוודא מי הם הגורמים שהעבירו את המידע ואיזה מידע פרסמו הרשויות.
    לעורך היקר..האם כספינו הפקר ???
    יום הדין (יום הבוחר) עוד יגיע אבל עד אז הימשכו הבזבוזים בכספי ציבור?

    כתבה ראשונה בסידרה

    השבמחק
  15. לאליקו היישר באדם שלום רב!!!
    אני חבר ליכוד מזה שנים רבות ומשלם דמי חבר כדין ואפילו השנה נבחרתי כחבר למועצת הסניף וכמובן ששילמתי אגרת חבר והנה נודע לי שיש בעיה משפטית שגילה עורך דין צעיר ולכן הוא דורש לפסול אותי עד כמה שידוע לי כל אדם יכול להתפקד לליכוד לבחור ולהיבחר בתנאי שהוא שילם דמי חבר ומקבל עליו את חוקת הליכוד ושם לא מצאתי שום הגבלה לגביי אבל עיינתי ברשימת החברים והנה מצאתי שנבחרו יחד עמי אב אחד ביחד עם 3 בניו וגם אחיינים ודודים בקיצור משפחה אחת גדולה אבל עיינתי בחוק ולא מצאתי פסול פשוט מאוד מנצלים פרצה בחוק ואין מה לעשות בנושא זה אני אישית נפגעתי מהרמה הנמוכה שירדו אותם אנשים שמנסים לפסול אותי מבלי להציע לי פיצוי ולהשיב לי את דמי החבר ששילמתי שנים רבות וגם אגרה כולל זמן וריצות אבל מבחנתי יותר חשוב זה להיזכר בפתגמים של חז"ל והכי מתאים הפתגם "נאה דורש נאה מקיים"

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?