ראש העיר אריה טל, פעל בניגוד להנחיית וועדת החריגים של משרד הפנים שהוא חבר בה וחלק ממנה. בכיר בעירייה: אריה טל יעשה הכל כדי להשיג את מטרותיו הפוליטיות.


ראש העיר אריה טל, מינה את אחותה של חברת מועצת העיר נטליה ילינסון לפקידת גבייה בעיריית טירת כרמל, בניגוד להוראה מפורשת של וועדת החריגים של משרד הפנים שהוא חבר בה מטעם השלטון המקומי ואשר התנתה את המינוי החריג באישורו של שר הפנים ובאישורם של שני שליש מחברי מועצת העיר טירת כרמל. כך עולה מפרוטוקול ישיבת וועדת החריגים של משרד הפנים אשר דנה במינוי החריג ושהגיע בדרך לא דרך לבכיר במערכת הפוליטית בטירת כרמל ודרכו אלינו ואליכם קוראים יקרים. מאת:אלי אבוחצרה

"אריה טל, לא בחל בעבר ולא בוחל גם עכשיו בשום אמצעי כדי להשיג את מטרותיו הפוליטיות", כך אמר לי השבוע בכיר בעיריית טירת כרמל שהעביר לי את פרוטוקול וועדת החריגים של משרד הפנים שדנה במינוי אחותה של חברת המועצה נטליה ילינסון לפקידת גביה בעיריית טירת כרמל. "הוא מטעה את כל מי שמקיף אותו במערכת השלטונית והפוליטית ולא משנה מי זה יהיה, כדי להשיג את מה שהוא רוצה. הוא עשה זאת בעבר לתומכיו הפוליטיים והוא עושה זאת היום לשותפים שלו בהנהלת העיר ולמנהלי מחלקות העירייה שאחראים על תשלומי המשכורות שסומכים עליו ועל דיווחיו שהם לא כל כך אמיתיים בלשון המעטה ובהתאם לזאת מצביעים וגם מאשרים כספים שבבא היום הם ורק הם יחויבו להחזיר" אומר הבכיר ומוסיף לקינוח: "מספיק לראות את ההתעלמות של ראש העיר מההוראות וההתניות של הוועדה שהוא חבר בה וחלק ממנה כדי להבין את גודל האבסורד שהאיש הזה מקיים בעירייה...זה פשוט לא נתפס".

ראוי לציין, שראש עיריית טירת כרמל אריה טל, שהוא אחד מתוך חמישה נציגים של השלטון המקומי בוועדת החריגים של משרד הפנים, יצא בעת הדיון על המינוי האמור וזאת בגלל ניגוד עניינים שהיה קיים. ובכל זאת, הוועדה בראשותו של ישראל שפיצר, מנהל האגף לכוח אדם בראשויות המקומיות, קיבלה את הבקשה למינוי של עיריית טירת כרמל וקבעה התניה אחת וזאת לשונה: "אישור הוועדה מותנה בקבלת אישור השר(הפנים) לפי סעיף 122א' לפקודת העיריות. לצורך המשך טיפול(אישור השר) על העירייה להעביר פרוטוקול החלטה של מליאת המועצה המאשר את המינוי ברוב של שני שליש מחברי המועצה. למען הסר ספק, יובהר כי עד לקבלת אישור השר, אין למנות את המועמדת לתפקיד". כך במילים האלה חתמה וועדת החריגים את הדיון בעניין אחותה של חברת המועצה. ובכן, לחדשות טירת כרמל נודע, שכבר בזמן הדיון, אחותה של חברת המועצה עבדה בעירייה וגם קיבלה שכר וגם היום היא עדיין עובדת ומקבלת שכר וזאת למרות שראש העיר לאחר שלוש ישיבות מועצה בשבוע אחד עדיין לא הצליח להשיג את שני שליש חברי המועצה שיתמכו במינוי ובוודאי שגם אין לו עדיין את אישור שר הפנים למינוי. ובטח אתם וגם אני שואלים: ומה עם ההתניה של וועדת החריגים...? ובכן, התנהגותו המבישה של ראש העיר מספקת את התשובה הבאה: אז מה אם הוועדה שאני חבר בה כתבה התניות למינוי ולהעסקה של אחותה של חברת המועצה. מי אלה בכלל במשרד הפנים שיגידו לראש העיר של "טירה" מה לעשות ואת מי למנות...ומי אלה העיתונאים של "טירה" שיעיזו להקליט ולדווח על מה שהולך בבאר (ישיבות מועצת העיר) של השריף של "טירה" שלא עושה חשבון לאף אחד....

דבר העורך: בישיבת מועצת העיר האחרונה, החלטתי לצורך העבודה שלי, לנצל את זכותי האזרחית ולהקליט את ישיבות העירייה. ראש העיר לא אהב את המעשה והחליט שאני פועל בניגוד לחוק וגם דאג להזמין ניידת משטרה לעבדכם הנאמן שבסך הכול רצה לעשות את עבודתו העיתונאית. לא עזר שציינתי שזאת זכותי החוקית להקליט את ישיבות מועצת העיר שאותן חייב להנחות עיקרון "פומביות הדיון" ושהוא בתור ראש עיר חייב לתמוך בעיקרון הזה. ראש העיר (השריף) של טירת כרמל, עמד על דעתו (הבולשביקית אגב...) והחליט להשתמש בשוטריו האמיצים כדי להרתיע את העיתונאי הסורר שבה לחשוף את ערוותה של המועצה שהוא עומד בראשה. רק לאחר שראש העיר הוציא ממצבת כוח האדם של משטרת "טירה" שני שוטרים וניידת משטרה למשך שעה ארוכה כדי לספק את האגו המטופש שלו, הוסבר לו על ידי היועץ המשפטי של העירייה, כי זאת זכות לגיטימית של כל אזרח ובוודאי של עיתונאי להקליט או להיות נוכח בישיבות מועצת העיר....ואותך אלוהים אני שואל "עד מתי רשעים וטיפשים יעלוזו בממלכה שלך...?

תגובות

  1. מישהו יכול להסביר למה צריך עוד עובדת בגביה
    האם אין שם מספיק עובדים
    תספיקו שם למעלה לחלוב את קופת העירייה
    יש לכם כסף תשקיעו בשכונות המלוכלכות והמוזנחות

    השבמחק
  2. דברים לא טובים יש בעירייה הזו

    השבמחק
  3. אלי שלום!

    דבר אחד טוב עשה פרג'ון שהתנהגותו מחייבת את אריה טל לבדוק היטב את החלטותיו מבחינה משפטית וכל דבר נעשה באופן חוקי גם אם הוא נשמע מסריח.

    בפעם האחרונה הגיש פרג'ון עתירה נגד ראש העיר ואני מצטט מתוך הכתבה בידיעות חיפה: "השופט אליקים חייב את פרג'ון לשלם לעיריית טירת-כרמל ולחברת פריור שר-אל בע"מ הוצאות משפט בסך 10,000 ש"ח בצירוף הפרשי הצמדה וריבית, ובסך הכל 20 אלף ש"ח "

    שורה תחתונה פרג'ון עושה עבודה מצוינת בתור אופוזיציונר, טוב שכך ושימשיך להיות באופוזיציה עוד שנים רבות.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?