מכה פוליטית קשה לאריה טל. בעקבות העתירות שהגיש פרי כהן לב"הד העליון של הליכוד, נדחו הבחירות ליו"ר הנהלת סניף הליכוד בטירת כרמל עד למתן החלטה בעניין..

"מכה קשה לקבוצה שמובילים ראש העיר אריה טל ויו"ר ההנהלה הנוכחי פריד אברהם וניצחון גדול לקבוצה של פרי כהן ודורון גרינברג" כך אומרים לחדשות טירת כרמל בכירים במערכת הפוליטית בעקבות דחיית הבחירות בסניף הליכוד המקומי עד למתן החלטה על העתירות שהוגשו לבית הדין העליון של הליכוד ע"י פרי כהן באמצעות בא כוחו עו"ד אסף אלעזר.

בהודעה כתובה, מנוסחת ומנומקת, שנשלחה לבית הדין העליון של תנועת הליכוד, הודיע עו"ד אבי הלוי, שהוא בא-כוחה של וועדת הבחירות המרכזית של תנועת הליכוד, על דחיית הבחירות לראשות הנהלת ומועצות הסניפים בארבעה ערים ושתי מועצות מקומיות וביניהן טירת כרמל, כרמיאל,רמלה, קריית מלאכי, מ.א.לוד ויד אליהו. הדחייה עומדת בעינה עד לאחר מתן פסק דין בעניין העתירות שהוגשו לבית הדין העליון של הליכוד, בנוגע לדרישה לפסול ולהרחיק מחזיקי תפקידים ניהוליים בכירים בעיריות ובשירות הציבורי שנבחרו למועצות הסניפים בניגוד לחוק ובניגוד שאוסר זאת. מאת: אלי אבוחצרה

כזכור, בשבוע שעבר פורסמה באתר זה הידיעה בדבר עתירה שהגיש עו"ד אסף אלעזר, בא-כוחו של פרי כהן, המועמד לתפקיד יו"ר הנהלת סניף ליכוד בטירת כרמל, לבית הדין העליון של תנועת הליכוד. בעתירה שהוגשה, ביקש עו"ד אסף אלעזר, להורות על פסילה והרחקה מהסניף של שישה מבין חברי מועצת סניף הליכוד של טירת כרמל שנבחרו בבחירות האחרונות למועצות הסניפים שנערכו ב-31.01.12 וזאת מכיוון שבחירתם מנוגדת לסעיף 42.321 לחוק שירות המדינה (סיוג פעילות מפלגתית וגביית כספים) התשי"ט 1959 שקובע כי כל אדם עובד מדינה בדרגות ניהוליות כאלה ואחרות וכל מי שרוכש בכספי מדינה וכל מי שנותן רישיונות מטעם המדינה, לא יוכל לשמש כחבר של גוף בוחר במפלגה פוליטית. ברשימת חברי מועצת הסניף שכנגדם הוגשה העתירה, נמצאים יו"ר החברה למוסדות חינוך יוסי גלסברג ויועץ התקשורת של ראש העיר מוריס אסייג, מנהל מחלקת הגבייה בעירייה פיני אלואשווילי וגם אבי סייג מנהל האתר של עיריית טירת כרמל שהם ארבעה ממקורביו הפוליטיים של ראש העיר אריה טל. החמישית מבין החבורה היא הגב' עליזה ברוך שמשמשת עובדת סוציאלית בחצי משרה ויחזקאל כהן שמשמש איש רכש בעיריית טירת כרמל. בגוף העתירה גם נתבקש בית הדין הנכבד, להוציא צו מניעה זמני לקיום הבחירות ליו"רים של הנהלות הסניפים והמועצות, שנקבעו ליום ה-31.07.12 בטירת כרמל. כאמור, בא-כוחה של וועדת הבחירות המרכזית של תנועת הליכוד, הודיע עוד לפני שבית הדין דן בעתירות או בבקשות להוצאת צו מניעה זמני לקיום הליך הבחירות, על דחיית הבחירות בששת הסניפים שעתרו וסניף טירת כרמל ביניהם.

דבר העורך: החלטת וועדת הבחירות המרכזית של תנועת הליכוד להודיע לבית הדין על דחיית הבחירות בששת הסניפים שנציגיהם עתרו לבית הדין, מעידה כי התנועה הבינה והפנימה את הבעייתיות שיש בעובדה שמנהלים בכירים בעיריות, משמשים כחברים במועצות סניפים שבוחרות את ההנהגה הפוליטית בעיר. לאורך שנים רבות התעלמו ברוב סניפי הליכוד ובכללם גם סניף הליכוד בטירת כרמל מהחוק וצפצפו עליו. ולראיה, אפשר לקחת את פעילותם הענפה והגלויה של כמה מנהלים ויו"רים של תאגידים עירוניים בעיריית טירת כרמל, שביום הבחירות עבדו ללא לאות וכנראה שגם על חשבון כולנו למען הצלחתו הפוליטית של ראש העיר שהוא גם הבוס שלהם וגם אחראי על תוספות השכר שלהם. לצערי, למרות שהמחוקק במדינת ישראל דאג ודואג להגן עלינו התושבים מכוחם של בעלי השררה באמצעות חוקים ותקנות, בוחרים אותם בעלי שררה באמצעות מעטפת ההגנה שמעניק להם האיש מס' אחד קרי, ראש העיר, לנצל את העובדה שרובנו לא מכירים את החוקים והתקנות כדי לרמות את המערכת ובעיקר כדי לרמות אותנו האזרחים התמימים וזאת למרות העובדה שהאזרחים התמימים הם בעצם היד שמאכילה ומשקה את בעלי השררה וגם את בני המשפחות שלהם. אלוהים עד מתי רשעים יעלוזו!!!

תגובות

  1. אין בעיה -אתם לא רוצים את אריה טל בליכוד הוא ירוץ במפלגה עצמאית וירסק את כולכם !!!!

    די הרגתם אותנו כבר !! אריה ראש עיר טוב וזה מה שחשוב

    --אני מקווה שתפרסם את התגובה שלי-

    השבמחק
    תשובות
    1. "הרגתם אותנו כבר!!"

      אתה חצוף, שאין כדוגמתך , "הרגתם אותנו" מי שמבלף ועובר על תקנות זה הוא ולא האזרח,
      ומי רומס כמעט יום ויום את התקנות בעיר הזו כמעט מדי יום סיפור חדש על ראש הער הזה ,אנחנו או הוא, חצוף!!!

      מחק
  2. פרי הזה אגוז קשה-פרגון מספר 2

    השבמחק
  3. אל תתלהבו חמודים

    דיברתי היום עם אריה והוא אמר אמר לי שהסניף יכול לקפוץ לו-בי בי ליכוד מי צריך אתכם תחנקו עם פרי גרינברג

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו התושבים לא מעוניינים יותר שירוץ ,לא רק בליכוד אלא בכלל בעיר הזו שילך לכפר יאסיף שם מתאים לו,

      מחק
  4. עורך שלום

    ביום הבחירות לסניף הליכוד בטירת כרמל ראיתי במו עיניי עובדי עירייה במקום לעבוד עבדו כפעילים,
    במיוחד ראיתי את מנהל הגבייה עצמו מסיע מצביעים לקלפי הליכוד בסניף הליכוד בטירת כרמל, אם יצטרכו עדות שלי לדבר הנורא הזה אבוא לעדות בכל מקום ובכל זמן, וישנם עוד עדים, אם יצטרך בית המשפט לנושא יבואו להעיד,

    התנועה לאיכות השלטון טירת כרמל,

    השבמחק
  5. מאז שראש העיר הזה עלה שוב לכיסאו, טירת כרמל מסתאבת פוליטית, העיר דועכת וכספי הציבור להפקר חייבים "לסלק" אותו מהר,
    ככתוב, על שלושה "חטאי" ראש העיר ועל ארבעה לא אשיבנו, על הזנחת השכונות והנזקקים, על כספי הציבור שנהיה הפקר ומחולק לאנשי שלומנו , ועל התנהלותו הכללית, כשאין לתלמידים כסף (דמי טיסה) ולכדורגל מסוג ד' יש 440000 ש"ח,
    על שלושה קדנציות ארורות ועל ארבעה לא נשיבנו,

    השבמחק
  6. לקוראים שלום

    ראש העיר בקמפיין הבחירות האחרונות, הסתובב בימי שישי בשכונות והבטיח שישקיע ויטפח וישגשג את השכונות. הוא הבטיח הרים וגבעות. ואנו תושבי השכונות כבר דימיינו לעצמנו שנהיה בראש ובראשונה בראש הקדימויות כמו שהבטיח חלפו להן שנים וכלום לא קרה הוא רק דואג לבנות בתים חדשים רק להראות שהנה הוא עושה שבעצם הרווח הוא של הקבלנים לא של השכונות המוזנחות. אך את השכונות שהצביעו עבורו כלום. והכי חמור מבחינתנו במקום לטפח גנים ומקומות ציבור הוא הפקיד תוכנית לבנייה בתוך בית ספר בשכונת גיורא למחסני חירום בלי מחשבה. ו"לחנוק" את השכונה בעוד מבני בטון כמו שסיפר לי אחד מתושבי גיורא. קוראים נכבדים ראו את ראש העיר של אור עקיבא שפעם הייתה אחת הערים המוזנחות היום היא לתפארת, ראש העיר שם לא הפסיק לדאוג לשכונות באור עקיבא .קחו כתבה לדוגמא ראש עיר שאומר ועושה.

    פינוי בינוי ענק באור עקיבא: מגדלים עם 1,700 דירות יחליפו שיכוני רכבות
    התוכנית תתבצע בשכונת שז"ר במערבה של העיר בסמוך לכביש 2. במקום ייבנו מבנים בני 9 ו-25-18 קומות. ראש העירייה ל"כלכליסט": "החלטנו לוותר על תמ"א 38 ולפנות לפינוי-בינוי" שכונת שז"ר מאופיינת בבנייה ישנה של מבנים טוריים בני 4-3 קומות ("רכבות") שנבנו בשנת ה-50 וה-60. התוכנית החדשה מציעה באמצעות פינוי-בינוי להקים מתחם מגורים בן כ-1,700 יח"ד בצפיפות ממוצעת של כ-44 יחידות לדונם, בבנייה רוויה של מבנים בני 9, ו-25-18 קומות. כמו כן נקבע ש-20% מיחידות הדיור המוצעות יהיו קטנות בשטח של 75 מ"ר.

    ולנו תושבי השכונות בטירת כרמל, נשאר רק לקנא בתושבי אור עקיבא.

    השבמחק
  7. לאנונימי שדיבר עם ראש העיר וקיבל תשובה :
    " הסניף יכול לקפוץ לי !! "

    התגובה אפילו לא מפתיעה אותנו , מי שמכיר את ראש העיר המושחת הזה אריה טל -כולם יכולים לקפוץ לו!
    רק לא משפחת "אלואשוילי "!
    על כולם ואת כולם הוא יכול לרמות ,לשקר ,לתכמן, לגנוב, ולצחוק להם בפנים !

    כל מה שמעניין אותו זה הכסא ולא יותר!!

    אז עד מתי יעלוז הרשע הזה?
    עד מתי נשב בחיבוק ידיים ולא נעשה כלום??

    קומו עורו תושבי טירת הכרמל ותביאו לזריקתו ולהרחקתו של אריה טל מכסא ראש העיר --
    ויפה שעה אחת קודם!!

    השבמחק
  8. איזה ביזיון?
    איזה בושות?
    לא רק פיני עבד על חשבון משלם המיסים בבחירות!
    לא מעט עובדי עיריה עבדו מיתוך המשרדים שלהם , תיאו לוסקי , השתמשו בטלפונים של העיריה , ע"ח זמן העבודה שלהם , - וראש העיר יודע ונותן את בירכתו לכך!

    הכל למען האינטרס שלו ושל משפחת אלואשוילי!!

    השבמחק
  9. איזו מלחמה בסניף

    זה מתחיל להיראות גרוע יותר ממלחמת טל -פריד

    השבמחק
  10. כיודע דבר הבחירות מתקיימות במועדן!!! תבדקו את טענתי ותגלו שיש בחירות

    השבמחק
  11. אליקו היקר!

    איזה בלוג מעניין. אתה מתחיל לכתוב מאמר בקול גדול על דחיית הבחירות בליכוד. מצטרפת להקת משמיצים המגיעה למסקנות שהעיר על הפנים וראש העיר לא עושה כלום וכולם מושחתים (מזכיר מאוד את עדתו של פרג'ון על משקל קורח ועדתו) ובקול ענות חלושה כותב מישהו ש "הבחירות מתקיימות במועדן".

    שורה תחתונה מאמר ארוך ומאלף המון תגובות משמיצות לא קשורות ובסך הכל לקחו עכבר קטן קטן עשו ממנו הר גדול גדול ובסוף העכבר נעלם. (עם קורח ועדתו נעלמו לאחר ההתלהמויות שלהם) ולכן אני מחבב את הבלוג שלך כתבות גדולות על כלום. והניסוח מעניין והפרשנות מאלפת.
    יישר כוח

    השבמחק
  12. שלום אליקו !
    מצטרף אני למגיב האחרון.תגובתו פגעה בול במצב!!! אני יזכיר לך את המאמר שלך על ראש העיר ושחר בקשר להטמנת כבל החשמל בשכונה הדרומית.השמצת בלי לבדוק עובדות !!! ציפתי ממך למאמר מתנצל אחרי שמשרד השיכון הוציא מכרז והקציב 3 מליון שקל לתכנון.למה את זה אתה לא מפרסם !!! קצת הגינות ויושר אם אתה קורא לעצמך עיתונאי !גם אני לא נמנע עם תומכי טל ואני גם לא אצביע לו בבחירות הבאות !! אבל את האמת חיבים להגיד למרות שהיא לא נוחה לשמיעה.
    לגבי שלושת הליצנים והטירונים פולטיים שרצו להגיש עתירה הם פשוט הכניסו גול עצמי דורון יושב ראש הנהלת המתנ"ס לפיכך גם הוא פסול.כנראה תרגיל של פרי להעיף אותו ....עוד טעות של הטירון גרינברג שהכריז על סיעה עם ילנה המשמעות שהוא יצטרך ללכת עצמאית לבחירות ואז הוא יגלה שהוא שווה 100 קולות !!!!
    אני חבר הליכוד קרוב ל40 שנה ובין הוותיקים בסניף הייתי חבר מרכז והנהלת הסניף ובבחירות האחרונות לא השתתפתי בגלל הגועל שיש בסניף.לכן אני וחברי שחושבים כמוני חושבים להביא מועמד רציני בתאום עם השרים כחלון וישראל כץ...לנו נמאס מטל ומפריד ושלשת הלצנים שרוצים להחליף אותם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?