עתירה ובה דרישה לפסול ולהרחיק שישה מבין חברי מועצת סניף הליכוד בעיר הוגשה לבית הדין העליון של הליכוד. כל השישה מהמחנה של פריד אברהם ואריה טל...


מתיחות שיא בסניף הליכוד המקומי כחודש לפני שמועצת הסניף אמורה להתכנס ולבחור יו"ר הנהלה ויו"ר מועצת סניף לשבע השנים הבאות. קרבות מרים שכוללים עתירות ותלונות הדדיות ניטשים בין שני הצדדים היריבים שאותם מובילים מצד אחד חבר מועצת העיר דורון גרינברג והטוען לכתר(יו"ר הנהלה) פרי כהן ומצד שני מובילים את המאבק ראש העיר אריה טל ויו"ר הנהלת הסניף הוותיק וסגן ראש העיר לשעבר, אברהם פריד. מאת:אלי אבוחצרה

בעתירה שהונחה בפני בית הדין העליון של תנועת הליכוד, דורש עו"ד אסף אלעזר, שהוא בא כוחו של המועמד לראשות הנהלת סניף הליכוד בטירת כרמל פרי כהן, להורות על פסילה והרחקה מהסניף של שישה מבין חברי מועצת סניף הליכוד של טירת כרמל שנבחרו בבחירות האחרונות למועצות הסניפים שנערכו ב-31.01.12 וזאת מכיוון שבחירתם מנוגדת לסעיף 42.321 לחוק שירות המדינה (סיוג פעילות מפלגתית וגביית כספים) התשי"ט 1959 שקובע כי כל אדם עובד מדינה בדרגות ניהוליות כאלה ואחרות וכל מי שרוכש בכספי מדינה וכל מי שנותן רישיונות מטעם המדינה, לא יוכל לשמש כחבר של גוף בוחר במפלגה פוליטית. ברשימת חברי מועצת הסניף שכנגדם הוגשה העתירה, נמצאים יו"ר החברה למוסדות חינוך יוסי גלסברג ויועץ התקשורת של ראש העיר מוריס אסייג, מנהל מחלקת הגבייה בעירייה פיני אלואשווילי וגם אבי סייג מנהל האתר של עיריית טירת כרמל שהם ארבעה ממקורביו הפוליטיים של ראש העיר אריה טל. החמישית מבין החבורה היא הגב' עליזה ברוך שמשמשת עובדת סוציאלית בחצי משרה ויחזקאל כהן שמשמש איש רכש בעיריית טירת כרמל. כל השישה שכנגדם הוגשה העתירה, משוייכים פוליטית לקבוצה שאותה מובילים ראש העיר אריה טל ויו"ר הסניף הנוכחי פריד אברהם.סדר הכוחות בין שני המחנות היריבים בסניף הוא כה צפוף, שמספיקה פסילה של אחד או כמה מן השישה כדי לשנות את התמונה הנוכחית של סדר הכוחות לטובת צד כזה או אחר.

בצד השני לא יושבים בשקט ובעקבות העתירה והתצהירים שנלוו אליה ובהם נטען כי רק לאחרונה נודע לעותרים על דרגתם הבכירה בשירות המדינה של חלק מחברי המועצה שנבחרו, הגישו נציגיו של היו"ר הנוכחי פריד אברהם, תלונה לתנועת הליכוד נגד העותרים בגין הגשת תצהירי שקר וזאת מכיוון שבידם להוכיח כי פרי כהן ידע על בכירות תפקידם של נשואי העתירה הרבה לפני הזמן שעליו הוא הצהיר בגוף העתירה. "אנחנו מתכוונים להגיש העתק מהתלונה ללשכת עורכי הדין שרואה בחומרה רבה כל מצב של אי אמירת אמת ובוודאי כשמדובר באי אמירת אמת בגופו של תצהיר שמוגש לבית הדין" אומר לחדשות טירת כרמל אורי אברהם, אחיו ושותפו הפוליטי של היו"ר פריד אברהם והוסיף: "אנחנו נדאג לעקור מהשורש את השקרים ואת תעודת עורכי הדין של המשקרים".

פרי כהן: " לאור אי סדרים שנמצאו בסניפי ליכוד הפזורים בארץ, ובעקבות החלטת בית הדין לפיה נפסלו מספר מועמדים בסניף חדרה, ביצענו בדיקה לעומק במטרה לבחון את פני הדברים בסניף טירת כרמל.חרף היכרותי השטחית עם חלקם של הנתבעים, נדהמתי לגלות מהו טיב עבודתם ותפקידיהם השונים, וכי הם מצויים בניגוד עניינים חריף כעולה מן העתירה. חשוב להדגיש כי עוד בשלב החשדות, פניתי לקבלת חוות דעת משפטית מעוה"ד רועי שחם, הבקיא בדיני המגזר הציבורי, שלמיטב דעתו המקצועית, מצא כי ישנם אי סדרים מהותיים בסניף והמליץ על הגשת עתירה ללא דיחוי. בהתבסס על חוות דעתו של עוה"ד שחם, פניתי לעוה"ד אסף אלעזר שבאמצעותו הוגשה העתירה. כולי תקווה כי בית הדין ייתן דעתו באופן מהיר ונחרץ וכי מכאן יישלח מסר נוסף, ולפיו תנועת הליכוד אינה סובלת ולא תסבול, פעילות המנוגדת לחוק."

תגובות

  1. האיש שרצה להיות מלך / ניפוץ החלום באספמיה

    היה היה איש, נהג מונית (לשעבר) במקצועו, התקדם "הנהג" והיה לבעל מוניות אחדות המשיך ודרך כוכבו בשמי כבישי טירת כרמל חיפה , ראה האיש כי טוב והחל לנהל כמשאלת ליבו תחנת מוניות, ה"עתיד" ניראה וורדרד...ומשם אצה רצה הדרך לעסקים בבעלות על קווי מוניות,, ראה כי טוב ניכנס לפוליטיקה וראה איזה פלא גם כאן לא פסחה הצלחתו ונבחר לראש סניף של "המפלגה", ראה כי טוב (במשקפיו) ורצה להיות נשיא גוש היורו,,אך כדי להגיע לשם חשב לעצמו, צריך להיות ראש עיר בעיר "חלם" והרי אני הכי טוב המוצלח ביותר אני כל יכול חייב לזכות בבחירות, אך אכזבתו הייתה קשה, אפילו מנדט אחד לא הצליח מה קרה שאל לעצמו? כמובן שהאשים את כל העולם וגיסתו, חשב לעצמו האיש, אוליי בפעם הבאה כי הרי אני מוצלח, ושוב מפלה שוב אכזבה,,,עברו ימים ושנים ,ושוב חלם לחזור להיות חצי מלך של שנוא ליבו האיש שבגד בו פעם קודמת , נחלץ לעזרתו בדיל מפלגתי והפיח בו נשמת חיים, תקווה,
    למרות שרמס כבודי והתגלגל מצחוק על שולחן ראש העיר מכשלוני אמר לעצמו,אוליי בכל זאת אצליח הפעם, נעשה "דיל" עם שנוא נפשי,
    "הפתי" למעשה מאמין לכל דבר, האם גם כאן יש פתי בסיפור.?
    המשיך וחלם לו "הנהג" שאוטטו אהיה סגן ראש העיר ואתהלך לי כטווס בחוצות העיר עם ניירת של כלום בין הידיים ואצעק נ..י..צ..ח..ת..י.., אך לדאבון לב גם את חצי המלכות לא קיבל הנהג,,,,משום שגם המלך גורש מכסאו,,,,והנהג ? שב לחלומו אי שם באספמיה הרחוקה....
    היה יכול "הנהג" מלפני שנים לדעת גבולותיו ויכולותיו שלו עצמו, ולדעת שגבול קצה יכולותיו הם ניהול מוניות ולעשות לעצמו ולסביבתו חיים שלווים ומהנים,,,אך כשאין לאדם גבולות, סביבתו הקרובה סובלת ,נשמתו לא תדע מנוח, אע"פ ש"הנהג" יכול לעשות,לקנות ,לטייל ולהנות ככל אשר חפצה ליבו ,לעולם לא יהיה מאושר,,,,,כמוני למשל

    השבמחק
  2. מי מכיר מי יודע את רשימת חברי מועצת הסניף .מה אין עוד עובדי עירייה או שפרי בגלל לימודיי בעירכת דין .הפוסל במומו פוסל .פרי היקר אתה ניהלת את מערכת הבחירות של פריד לכן הוא ניצח אתה מכיר את כולם ורק עכשיו פתאום הסתבר לך .תהיה חכם תפרוש בשיא כמועמד לראשות העיר ,כמועמד לראשות הסניף .חזור אל המפד"ל פרגון כבר יטפל בך כמו שטיפל באביך .אפרופו אביך בזמן שהוא היה איפה שהיה בצרות הקשות שלו מי הגיע לבקר לעזור ולתמוך .אין לך שמץ של כבוד ובושה רק בגלל העבר של אביך ומסחטת הכסף שלך וחבריך היית צריך להצדיע לפריד .פרי תן את פירותך במקום אחר .

    השבמחק
  3. זה חמור מאוד אם אריה טל ראש העיר ופריד יו"ר הסניף עוברים על החוק.
    כבר ככה יש חקירות נגד ראשי העירייה.
    הבעיה זה שלאף אחד לא איכפת.
    סוף סוף למישהוא איכפת ממה שקורה בעיר הזאת.

    השבמחק
  4. אלי אתה עושה עבודה טובה וחשובה למען היישוב אתה מפרסם את כל מה שצריך לפרסם בלי לפחד מאף אחד וזה הכי חשוב.
    אם כמו שאתה כותב יש חוק אז צריך לכבד אוטו.
    וח

    השבמחק
  5. אז מי יהיה ברשימת הליכוד לעירייה?

    הבטיח להינדה,זיקו,זיו ואבסעיד-אבל בסוף רק זה שהבטיח יהיה שם-קוראים לו פריד !

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ברור פריד סגור שתיים, הם ביחד ורואים את זה בפייסבוק כל הזמן מריצים פרסומות

      מחק
  6. עזבו אותי ליכוד שמלכוד,

    אותי מעניין רק אדם אחד פוליטיקאי משכמו ומעלה, שרץ בבחירות להסתדרות הגימלאים, אנא, היכן הוא ?

    השבמחק
  7. פרי תתעורר ,תצהיר תגיש אמיתי .מה עם דורון גרינברג יו"ר הנהלת המתנ"ס תאגיד עירוני למה לא לפסול אותו .מה עם בני פינטו סגן מנהל מח רישוי עסקים .מה אותם סתם שכחת .נו באמת מי יאמין לך .אתה נטע זר בליכוד ולכן מקומך לא איתנו .התיעצת וללא דיחוי הגשת עתירה מילא אמיתית אך היא מלאה שקרים חצאי אמיתות .בשיא הכינות הייתי מציע לך לפרוש לנסוע לצפת עיר הקבלה והדליק נרות ולבקש סליחה ומחילה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תיכנס לחוק כתוב בפירוש למי אסור להיות חבר מועצת הסניף אין איסור לתפקיד בהתנדבות ואין מניעה למי שעובד ברישוי עסקים.
      ככה שלא משנה מי יאמין ומי לא זה החוק.
      לגבי השאר שכתבת, נטע זה בליכוד..
      למה מי אתה נתניהו
      אני בטוח שאתה מהאנשים של פריד שכותב מתוך אינטרס אישי

      מחק
  8. אליקו אתה ישר לא כמו סרגל אבל עיתונאי לא של שקל כמו אודי .מדוע אתה לא מפרסם את הרשימה שכולם ידעו שפרי פשוט שקרן רמאי כרוני .הילד לא עשה דבר מלבד חליפות וסיפורים .מילא היה תורם עוזר לילדי טירת כרמל .כולם אומרים לו פרי רוץ פרי רוץ ואל תחזור לסניף ולעיר היה לנו מספיק עם אפי ועכשיו אתה .תראה מה הדוד שלך ניסים כהן אומר על צעדיך לפחות הגון וישר אחד יש במשפחה .פירות באושים העלת .

    השבמחק
  9. ממש שחיתות בטירה איזה בלגאן, כול מי שעובר על החוק הביתה כוסאומו כל המושחתים

    השבמחק
  10. ממש שחיתות בטירה איזה בלגאן, כול מי שעובר על החוק הביתה כוסאומו כל המושחתים

    השבמחק
  11. מה מה מה אבוחצירה לא סרגל , זה סרגל אחושרמוטה.
    אלי לא שם על אף אחד.
    אף אחד לא הצליח לקנות אותו לא פארגון ולא אריה טל
    מי שנגד העניין להוציא אנשים שפועלים נגד החוק אז שיסע לסוריה ויהיה עם הנשיא אסד.
    תתעוררו זה מדינת חוק!!!

    השבמחק
  12. צוחק מי שצוחק אחרון .ההוא מהסתדרות הגימלאים ,אכן כן משכמו ומעלה .עוד תישמע עליו והרבה .תמשיך לצחוק ולבסוף תאכל את הכובע .שנאה תרבה קינאת סופרים .ימי בין המיצרים חורבן הבית הליכוד בלהבות ואתה מתעסק איתו ולו יש כח .תמשיך לכתוב לצחוק ,להצחיק ולאכול את הלב ,והוא יפרוץ כחול אשר על שפת הים .

    השבמחק
  13. סרגל מחוגה משולש ,פרי פשוט מטעה ומשקר כהרגלו בקודש .עוד עם חלב לא יגיע למה שפריד עשה תרם ופעל בעיר .נהג שצמח מן השטח .נהג מונית אמיתי איש חם ואוהב .איש משפחה ,נדיב ופעיל למען הקהילה לא יכולים לקחת את זאת ממנו פריד איך התחברת עם פרי ?לא נורא בעוד שבועיים הוא יחזור ישירות למפד"ל .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?