קבוצת 'כהן שי בידודים' זכתה בגביע ראש העיר טירת כרמל לשנת 2016 והוכרזה כאלופת טורניר הקט-רגל ע"ש דוד גביסון ז"ל. מאת: אלי אבוחצרה

במשחק גמר מותח ורב שערים שנערך ביום חמישי (28/07) במגרש הקט-רגל המטופח של המתנ"ס המקומי לעיניהם של מאות צופים נרגשים, שהוכרע רק לאחר קרב של בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה, ניצחה קבוצת 'כהן שי בידודים' את קבוצת 'ש.שסטוביץ', מחזיקת הגביע ואלופת הטורניר ע"ש דוד גביסון ז"ל בשלוש השנים האחרונות וזכתה בגביע ראש העיר טירת כרמל לשנת 2016.
שחקני הקבוצה שזכתה בגביע ראש העיר לשנת 2016 עם ראש העיר אריה טל...(ולירן חולצה אפורה) צילום:יח"צ
טורניר הקט-רגל על שמו של שחקן הכדורגל והספורטאי המחונן, דוד גביסון ז"ל, הפך במהלך השנים האחרונות למפעל ספורט חשוב שמנקז אליו את טובי הכדורגלנים בטירת כרמל ומוחצה לה. הטורניר, שמופק ומאורגן ע"י המתנ"ס המקומי באמצעות מנהל מחלקת הספורט אליקו קורקוס, נמשך כחודש ימים ונערכים בו כ-90 משחקים שכוללים טורניר לילדים מכיתות ה' ו', טורניר נוער וטורניר לבוגרים. במהלך המשחקים, נהנים אלפים מתושבי טירת כרמל ממשחקי קט-רגל משובחים ומותחים.
שחקני הנוער מקבלים את הגביע מראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ
אירועי גמר טורניר הקט-רגל ע"ש דוד גביסון ז"ל, נפתחו השנה במשחק הגמר של הילדים שבו ניצחה קבוצת הילדים של פרויקט 'עיר ללא אלימות' את קבוצת הילדים של 'נגריית אורון' בתוצאה 1:0 וזכתה בגביע. לאחר מכן, נערך משחק הגמר של קבוצות הנוער שבו זכתה הקבוצה של 'מרכז הנוער' את הקבוצה של 'היהלומים' בתוצאה 5:1. לאחר מכן נערך משחק ראווה בין קבוצת הוותיקים של טירת כרמל לקבוצת הנוער של הפועל חיפה שהסתיים בתוצאה 3:1 לנוער של הפועל חיפה.
במחצית המשחק נערך מופע זיקוקין מרהיב. צילום: יח"צ
בשעה 20:00, לקול תשואותיהם של מאות הצופים הנרגשים שהגיעו, נפתח משחק הגמר על גביע ראש העיר טירת כרמל 2016, בין קבוצת 'כהן שי בידודים' לקבוצת 'ש.שסטוביץ'. כבר בתחילת המשחק, נראה ששחקני קבוצת 'כהן שי בידודים', הגיעו נחושים לשבור את רצף הזכיות של קבוצת 'שסטוביץ' בגביע ראש העיר וכבר בדקות הראשונות של המשחק התחילו להפעיל לחץ מאסיבי על שערה של מחזיקת הגביע. הלחץ נשא תוצאות ובדקה השישית למשחק הם עלו ליתרון של 1:0. שתי דקות אחר כך, השוו שחקני 'שסטוביץ ל-1:1 וזאת גם הייתה תוצאת המחצית.
צילום: יח"צ
בהפסקת המשחק, נערך מופע זיקוקין מרהיב ומשופע בשלל צבעים ואורות. לאחר מכן, בני משפחתו של דוד גביסון ז"ל ביחד עם ראש העיר אריה טל, שמזה שנים רבות פורש את חסותו על הטורניר החשוב הזה, העניקו את גביעי הזכייה לקפטנים של קבוצת הילדים והנוער שזכו בטורניר.

המחצית השנייה של משחק הגמר נפתחה באותה המגמה של המחצית הראשונה וקבוצת 'שי בידודים' עלתה ליתרון 2:1 כבר בדקה ה-22 של המשחק. דקה לסיום שחקני 'שסטוביץ' השוו ל-2:2 וזאת הייתה גם תוצאת הסיום של המשחק גם לאחר ההארכה. בקרב בעיטות העונשין מהנקודה הלבנה שנערך בין הקבוצות, ניצחו שחקני קבוצת 'שי בידודים' בתוצאה 2:1 והתוצאה הכללית הייתה 4:3 לקבוצת 'שי בידודים' שזכתה בגביע ראש העיר טירת כרמל לשנת 2016 והוכרזה כאלופת טורניר הקט-רגל על שמו של דוד גביסון ז"ל. את משחק הגמר, כמו את שאר משחקי הבוגרים, שפטו במקצועיות רבה השופטים הוותיקים יעקוב בן חמו ומשה דבח.
צילום: יח"צ

בסוף המשחק, עלו השחקנים הנרגשים של הקבוצה המנצחת אל בימת הכבוד ושם העניק להם ראש העיר אריה טל את גביע ראש העיר לשנת 2016 והכריז עליהם כאלופי טורניר הקט-רגל ע"ש דוד גביסון ז"ל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?