מופע סיום של הקונסרבטוריון המקומי נערך באולם אשכול פיס בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

במופע מרשים ומכובד, שכלל קטעי נגינה ושירה מכובדים ועשירים בצלילים נעימים שביצעו נגני וזמרי הקונסרבטוריון של טירת כרמל, סיכמו תלמידי בית הספר למוזיקה של טירת כרמל, את שנת הלימודים תשע"ו.
צילום: יח"צ
במופע, שהתקיים באולם המפואר של 'אשכול פיס' המקומי לעיניהם של מאות אורחים ובהם הורים, בני משפחה ונציגים בכירים מעיריית טירת כרמל, השתתפו ההרכבים הקאמריים של הקונסרבטוריון, מקהלת 'שירת הים', חברי תזמורת העתודה וחברי התזמורת הייצוגית של טירת כרמל.
צילום: יח"צ
תלמידי הקונסרבטוריון של טירת כרמל, זכו בשנת הלימודים האחרונה לשבחים רבים על נגינתם המקצועית מאנשי מוזיקה בכירים בישראל ומחוצה לה שהחמיאו גם לרמה הגבוהה של הקונסרבטוריון המקומי. שבחים אלה הגיעו לאחר שנת פעילות אינטנסיבית של הקונסרבטוריון ותלמידיו שכללה סדרה של 'כיתות אמן', ביקור והסכם שיתוף פעולה עם ביה"ס למוסיקה של העיר פטרסבורג שנחשב לאחד הטובים בעולם בתחומו וגם הזמנה להופיע באולם הפילהרמונית של העיר סנט פטרסבורג בשנה הבאה.
צילום: יח"צ

מנהל הקונסרבטוריון בטירת כרמל, אלכס פרידמן: "שנת הלימודים תשע"ו בקונסרבטוריון בטירת כרמל, הייתה אחת השנים המבטיחות והמעניינות ביותר שאני זוכר ועל כך גאוותי".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?