ילדי טירת כרמל נהנים מאווירה של חג השבועות בכל ימות הקיץ. מאת:אלי אבוחצרה

רבים מילדי העיר טירת כרמל, נצפו בחודשי הקיץ האחרון כשהם מקפצים, צוהלים ומצטננים תחת המים הקרירים הניתזים מהמזרקה של פארק 'נחל גלים' המושקע והיפה. השמחה והצהלות של הילדים הקטנים שנהנים מכל רגע שבו מתאפשר להם לקפץ מתחת למים הצוננים, נשמעת למרחקים רבים ועל כך מגיעה תודה ענקית לראש העיר אריה טל שהנחה אישית את עובדי מחלקת חזות העיר לעשות מאמצים כדי להפעיל את המזרקה כבר ביום הראשון של החופש הגדול.
צילום: יח"צ
מהאטרקציה הייחודית שמזכירה לכל אדם את התענוג הגדול של חג השבועות ואת שמחת הילדים שמלווה את החג הזה, נהנים מאות ילדים וילדות מטירת כרמל שמקפצים בתוך נתזי המים הקרים בזמן שההורים שלהם יושבים על הספסלים שפזורים במדשאות הענקיות והמוצלות שמסביב למזרקה. בשבתות, בזמן שרבים מילדי העיר נוסעים עם ההורים לבלות בים או בבריכה העירונית, זוכים ליהנות ולהתקרר גם ילדים של משפחות דתיות שבגלל קדושת השבת לא הולכים לים וגם לא מבקרים בבריכה העירונית והאטרקציה הייחודית מהווה סוג של פתרון עבורם בימי הקיץ הלוהטים.
צילום: יח"צ
אריה וגנר, שקיבל השבוע את המינוי הקבוע של מנהל מחלקת חזות העיר בטירת כרמל: "כדי לשמור על בטיחותם של המתרחצים הצעירים במזרקה, השקיעה עיריית טירת כרמל, כספים רבים בציוד ובטכנולוגיה שכללו רצפת 'אנטי סליפ' למניעת החלקה של הילדים, מערך משאבות ייחודי שנועד לטהר ולנקות את המים שבהם הילדים רוחצים ושכירת שירותיה של חברת אחזקה מקצועית שעובדיה מגיעים פעם בשבוע כדי לבדוק ולהזרים למים חומרים שיטהרו וינקו אותם על פי דרישת משרד הבריאות. אני מקווה שהמזרקה והמים הקרירים שיוצאים מתוכה, יקלו במשהו על ילדי העיר וההורים שלהם בימים החמים של הקיץ הזה".


נתזי המים הקרירים במזרקה של פארק 'נחל גלים', מופעלים ע"י העירייה בין השעות 09:00 ל-13:00 בשעות הבוקר ובין השעות 16:00 ל-20:00 בשעות הערב. המים הניתזים מהמזרקה אסורים לשתייה והמשחק במקום מותר רק בליווי מבוגר אחראי וכמובן שאין להכניס לשטח המזרקה בעלי חיים. תיהנו!!!

תגובות

  1. כל הכבוד לעירית טירת כרמל על היוזמה הערה בונה השטח שצבעו צהוב מחליק...

    השבמחק
  2. כן ירבו פרויקטים יפים ומהנים כאלה בכל רחבי העיר

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד -בקרוב אבוא לראות

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?