ראש העיר אריה טל מזמין את תושבי טירת כרמל למפגש ציבורי שבו ייערך דיון על עתידה התכנוני של טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

בימים האחרונים, הוציא ראש העיר אריה טל הודעה אישית ובה הוא מזמין את ציבור התושבים בטירת כרמל, לבוא ולהשתתף בדיון ציבורי שיתקיים בתאריך ה-01/08/16 בין השעות 17:30 ל-19:30 בספרייה העירונית החדשה, שהנושא שלו טירת כרמל לאן? לקראת שנת 2035.

במסגרת המפגש הציבורי שנערך כחלק מהכנת תוכנית מתאר כוללת לטירת כרמל, יוצג לציבור התושבים השלב השני של תוכנית המתאר הכללית של עיריית טירת כרמל ומשרד הפנים שיכלול פרוגרמה (אג'נדה) וחלופה תכנונית ובתוכה מטרות התוכנית והכלים שהיא יוצרת לטובת ציבור התושבים.

המפגש המשותף עם ציבור התושבים ושמיעת ההצעות וההערות שלהם לגבי התוכנית העתידית שתקבע איך תראה העיר טירת כרמל בעתיד, מהווה חלק מתפיסה תכנונית חדשה שמטרתה לתת ביטוי לגישות, הציפיות, הערכים והאינטרסים של כלל תושבי העיר ובכך לשלב בתכנון חזון ויעדים שבהם משולבים גם הרצונות של ציבור התושבים ובהם בעלי משפחות, בעלי עסקים, נציגי מוסדות וארגונים שונים ועוד...


כדי להקל על ציבור התושבים את תהליך ההכנה למפגש, תפרסם עיריית טירת כרמל בימים הקרובים באתר האינטרנט שלה שכתובתו: www.tcarmel.org.il   חומרים שיכללו סיקור מלא על מצבה של תוכנית המתאר היום וכל הפרטים עם הפרוגרמה (אג'נדה) והחלופה המוצעת. בנוסף, תינתן לציבור אפשרות להעלות תגובות ורעיונות לתוכנית בשמם המלא וזאת ללא התחייבות לתשובה מצד צוות התכנון.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?