ראש העיר אריה טל ערך פגישת הכרות וישיבת עבודה ראשונה עם סנ"צ יוסי גבאי. מאת:אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל, ערך ביום שני (31/10) פגישת הכרות וישיבת עבודה ראשונה עם מפקדה החדש של תחנת המשטרה בטירת כרמל, סנ"צ יוסי גבאי. בישיבה, נכחו סגן ראש העיר מיכאל כהן ומנהלים בכירים בעיריית טירת כרמל ובהם מזכיר העירייה שמוליק קטוני, גזבר העירייה הרצל רגב, מנהלת לשכת ראש העיר, אירמה אלואשווילי, מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים, איתנה שר שלום, היועץ המשפטי של העירייה ערן ארבילי, מנהל מחלקת חזות העיר אריה ווגנר ומנהל המחלקה לרישוי עסקים, שלמה דוד.
צילום: יח"צ

בתחילת הישיבה, הציג ראש העיר בפני סנ"צ יוסי גבאי, את מנהלי המחלקות ולאחר מכן פרש בפניו את התוכניות של העירייה להגביר את השימוש בפקחי השיטור העירוני בנושא האכיפה ברחבי העיר. ראש העיר ציין בפני מפקד תחנת המשטרה החדש את בעיות הסדר והביטחון ברחבי העיר ואמר כי הפיתוח וההתרחבות של טירת כרמל ביחד עם הגידול באוכלוסיה, גרמו מטבע הדברים להתעצמות בעיות הסדר והביטחון ובשל כך הדגיש ראש העיר את החשיבות והנחיצות של שיתוף הפעולה בין גורמי האכיפה בעירייה לשוטרי תחנת המשטרה המקומית. ראש העיר הביע את דאגתו גם לנושא הבטיחות של עובדי הבניין באתרי הבנייה בטירת כרמל והביע תקווה ששיתוף פעולה מלא בין גורמי האכיפה בעירייה לשוטרי תחנת טירת כרמל, יביא לירידה ואף להפסקה מוחלטת של תאונות העבודה באתרי הבנייה בעיר. 
צילום:יח"צ
סנ"צ יוסי גבאי, הבטיח בפתח דבריו המשך של שיתוף פעולה מלא בין שוטרי התחנה לגורמי העירייה שיבקשו זאת והביע תקווה ששיתוף הפעולה יהיה דו סטרי. בהמשך דבריו הביע סנ"צ יוסי גבאי את שביעות רצונו מהירידה בפעילות הפלילית שנרשמה בטירת כרמל בשנה האחרונה "למעט מספר יוצאים מהכלל שאירעו בשבועיים האחרונים, קיימת ירידה משמעותית בפעילות הפלילית בעיר" הדגיש סנ"צ גבאי והוסיף שלמרות הירידה בפעילות הפלילית, שוטרי התחנה בפיקודו ימשיכו ללא לאות את מלחמתם בפעילות העבריינית בטירת כרמל.
צילום" יח"צ
סנ"צ יוסי גבאי, מפקדה החדש של תחנת טירת כרמל, החל את דרכו במשטרת ישראל בשנת 1987 כחבלן של מרחב הגליל. בהמשך דרכו בארגון, ביצע סנ"צ יוסי גבאי מספר תפקידים חשובים וביניהם מפקד היס"מ בתחנת כרמיאל, סגן מפקד תחנת עכו, סגן מפקד קורס קצינים, מפקד משל"ט חוף וסגן מפקד תחנת זבולון, תפקיד שהוא מילא עד כניסתו לתפקיד מפקד תחנת טירת כרמל. סנ"צ אלי מגן, שפיקד על תחנת המשטרה בטירת כרמל בשנתיים האחרונות,מונה במסגרת סבב המינויים החדש לפקד על תחנת המשטרה בעכו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?