עיריית טירת כרמל ערכה כנס הוקרה ולמידה לאנשי החינוך שעובדים בתחומה. מאת: אלי אבוחצרה

מאות אנשי חינוך שעובדים במסגרות החינוך של עיריית טירת כרמל, שתחת שרביטם לומדים תלמידים מהגיל הרך ועד לכיתה י"ב, התכנסו ביום שני (31/10) באולם המופעים של אשכול פיס המקומי, כדי להשתתף בכנס הוקרה ולמידה שערכה עבורם המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל.
צילום: יח"צ
הכנס, שבשל קוטנו של אולם המופעים באשכול פיס, נערך בשתי מהדורות שהראשונה ביניהן הייתה של אנשי החינוך העל יסודי והשנייה נערכה עבור אנשי החינוך של בתי הספר היסודיים וגני הילדים, נפתח בדברי ברכה של מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן, שהודה לכל הצוותים החינוכיים על ההיענות הגורפת שלהם להזמנה להגיע לכנס וגם הציג לנוכחים את התוכניות העתידיות של מערכת החינוך בטירת כרמל. בנוסף, החמיא מנהל המחלקה לחינוך לראש העיר אריה טל על ההשקעה האדירה שלו להצלחת מערכת החינוך בטירת כרמל וסיפר שהוא מוצא דלת פתוחה אצל ראש העיר לכל הבקשות שלו.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, שהגיע לכנס מלווה ברבים מבכירי העירייה ובהם חברי מועצת העיר הינדה פרידלמן ודוד שחר, הודה למנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן על המילים החמות. ראש העיר המשיך וסיפר על ההצלחות של מערכת החינוך בטירת כרמל עד עכשיו והביע תקווה שתחת שרביטו של איש חינוך מוכשר ורב עשייה כדוגמת מנהל המחלקה לחינוך החדש שלומי דהן, תלמידי העיר טירת כרמל ימשיכו ויעשו חיל בתחום החינוך ובכלל...
צילום: יח"צ
ראש העיר המשיך והוסיף כי התפתחותו של העולם המודרני והעיר טירת כרמל בתוכו, מחייבת את פרנסי העיר להעניק לתלמידי טירת כרמל את כל הכלים הנדרשים כדי לעמוד בתחרות הקשה שמצפה להם בתחום החינוך ובכלל. "עיריית טירת כרמל, בגלל ולמרות הגידול הענק בנפח האוכלוסייה שלה, נערכת בכל האמצעים שעומדים לרשותה כדי להעניק לתלמידי העיר את המיטב בתחום החינוך הבית ספרי והחינוך האקדמי" סיכם ראש העיר אריה טל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...