פוענח הרצח של מאיר ביניגוייב ז"ל מטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

שבועיים לאחר הרצח שזעזע את העיר טירת כרמל ולאחר פעילות חקירה מודיעינית מאומצת, הצליחו חוקרי ימ"ר חיפה בסיועם של שוטרי תחנת טירת כרמל, לפענח את הרצח הקשה של מאיר ביניגוייב ז"ל, תושב העיר טירת כרמל.
Zירת הרצח של מאיר ביניגוייב ז"ל. צילום: דוברות חוף
כזכור, מאיר ביניגוייב ז"ל ,  גרוש ואב לשישה ילדים, נמצא ע"י שכנים בכניסה לבניין מגורים ברחוב הנרקיסים בטירת כרמל, כשהוא דקור בפלג גופו העליון בצורה קשה שכללה פגיעה בעורק דם ראשי. כוחות מד"א שהוזעקו ע"י השכנים, פינו אותו במצב אנוש לביה"ח רמב"ם בחיפה ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של מאיר ביניגוייב ז"ל.

חוקרי משטרת טירת כרמל שהגיעו לזירת הרצח, החלו באיסוף ראיות מהשטח ובחקירת השכנים. עוד בערב הרצח, הוטלה חקירת הרצח על בלשי היחידה המרכזית של מחוז חוף וכל הממצאים שנאספו בזירה ע"י שוטרי טירת כרמל ובהם גם הסכין שבה בוצע הרצח, נמסרו לחוקרי הימ"ר שפתחו בחקירה אינטנסיבית שכללה גם גורמים מודיעיניים.
הסכין שבה בוצע הרצח של מאיר ביניגוייב ז"ל. צילום: דוברות חוף
לאחר זמן קצר, נעצר לחקירה כחשוד ברצח גבר כבן 43 מטירת כרמל, שהוא חברו של הנרצח וגר בבניין המגורים שבו בוצע הרצח. במקביל, אספו חוקרי הימ"ר בחקירה מאומצת בשטח ראיות כנגד החשוד ובנוסף לחומר מודיעיני שנאסף, הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית כנגד החשוד ששללה את גרסתו הראשונית לאירועים. לאחר שישה ימים של חקירה אינטנסיבית , הודה החשוד בביצוע הרצח של מאיר ביניגוייב ז"ל.


מחומר החקירה עולה כי בין המנוח לבין החשוד ברצח נתגלע וויכוח מר וסוער בערב הרצח שגרם לו לרוץ לביתו ולהביא סכין לרחבת המחסנים של בניין המגורים ברחוב הנרקיסים בטירת כרמל, שבה הוא דקר את מאיר ביניגוייב ז"ל וגרם למותו. הבוקר הגישה פרקליטות מחוז חיפה בבית משפט השלום הצהרת תובע ובקשה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?