טירת כרמל אמרה תודה לד"ר ג'ורג' גרייב בטקס פרידה מרשים ומרגש. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל: "למרות המורכבות האנושית שממנה בנויה אוכלוסיית התושבים בטירת כרמל, ד"ר גרייב תמיד ידע למצוא את הנתיב הנכון לליבם של תושבי העיר וזאת בנוסף למציאת המרפא למכאוביהם הפיזיים של המטופלים ובשל כך אהבתם של תושבי טירת כרמל, תישמר לו לעד".
צילום: יח"צ
בטקס הוקרה מרשים ומרגש, שנערך ביום שלישי (15/11) בחדר הישיבות של עיריית טירת כרמל, בנוכחותם של בני משפחה, חברים, מטופלים, מנהלים בכירים במחוז חיפה של שירותי בריאות כללית, מנהלי מחלקות בעיריית טירת כרמל ואישי ציבור בכירים ובהם ראש העיר אריה טל, ממלא מקום ראש העיר מוריס אסייג, סגני ראש העיר מיכאל כהן ומוריס בנימין, נפרדה העיר טירת כרמל מד"ר ג'ורג' גרייב, מנהל מרפאת שירותי בריאות כללית בעיר בשלוש עשרה השנים האחרונות ואחד האנשים האהובים והמוערכים בטירת כרמל, שפורש בימים אלה לגמלאות.
ראש העיר אריה טל מעניק את תעודת ההוקרה לד"ר גרייב. צילום: יח"צ
טקס ההוקרה לד"ר ג'ורג' גרייב, נפתח במילים חמות של אתי כהן, רכזת תחום ההתנדבות בטירת כרמל, שבהן היא החמיאה לפועלו של הרופא החרוץ בתחום המקצועי וגם בפן האנושי שהוא חשוב מאוד לתושבי טירת כרמל. ראש העיר אריה טל, הביע בדברי הברכה והתודה שלו לד"ר גרייב, את התפעמותו מכמות האנשים שנתקבצו בחדר הישיבות הקטן של העירייה ואמר שהצורך של המטופלים לבוא ולהגיד תודה מעיד כאלף עדים על גודל העשייה ועל גודל התרומה של ד"ר גרייב למען הקהילה בטירת כרמל וגם על גודל האהבה שהם רוחשים לאיש הנהדר הזה. "למרות המורכבות האנושית שממנה בנויה אוכלוסיית התושבים בטירת כרמל, ד"ר גרייב תמיד ידע למצוא את הנתיב הנכון לליבם של תושבי העיר וזאת בנוסף למציאת המרפא למכאוביהם הפיזיים של המטופלים ובשל כך אהבתם של תושבי טירת כרמל, תישמר לו לעד" סיכם ראש העיר אריה טל.
יפה דניאלי ואתי כהן, המארגנות והמפיקות של טקס ההוקרה מעניקות זר פרחים לד"ר גרייב ורעייתו. צילום: יח"צ
ד"ר ג'ורג' גרייב, תושב העיר חיפה, נשוי ואב לארבעה ילדים, החל את עבודתו בשירותי בריאות כללית בשנת 1984 כרופא בבית חולים רמב"ם. לאחר שלוש שנים בהן רכש ניסיון רב בתחום הרפואה, קיבל ד"ר גרייב את הניהול של מרפאת הכללית ביישוב הדרוזי דליאת אל כרמל. בשנת 2004 ולאחר 17 שנים של ניהול מוצלח במרפאת הכללית בדליאת אל כרמל, קיבל ד"ר גרייב את ניהול הכללית בטירת כרמל. מאז ועד היום, ד"ר גרייב בשיתוף עם ראש העיר אריה טל ובתמיכה של הנהלת מחוז חיפה, קידמו את שירותי הבריאות בטירת כרמל בצורה בלתי רגילה שכללה שיפוץ ושדרוג שתי המרפאות של הכללית בעיר, הקמת מרכז בריאות לילד ופתיחת מכון רנטגן ראשון לרווחת המטופלים. בנוסף, הוכנסו רופאים מקצועיים רבים בתחום הסכרת וטיפול בדרכי השתן ונפתחו מרפאות מקצועיות לרפואת עיניים, אף-אוזן-גרון ועור. בנוסף, תחת ניהולו של ד"ר גרייב, מטופלי הכללית בטירת כרמל, זכו למגוון רחב של שירותים בתחום הרפואה המונעת ואיזון של מחלות כרוניות, שניתנו תחת קורת גג אחת. ד"ר גרייב, זכה במהלך הקריירה שלו פעמיים ב'אות המופת לרופא' שמוענק כאות הצטיינות מטעם משרד הבריאות, משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין.
האהבה וההערכה לד"ר גרייב התבטאה בכמות האנשים שכיבדו אותו בטקס ההוקרה. צילום: יח"צ
רבים מחבריו, עמיתיו למקצוע ומהנהלים שליוו את ד"ר ג'ורג' גרייב בדרכו המקצועית הארוכה, הגיעו לכבדו בטקס ההוקרה וביניהם היה גם שלמה פרי, מנהל מחוז חיפה לשעבר של שירותי בריאות כללית, שציין בדברי הברכה שלו את יכולותיו המופלאות של דוקטור גרייב בתחום הרפואה וגם בתחום הניהול התקין "בגלל יכולת הניהול שלך הפכת עם השנים לעמוד השדרה של המרפאה הכללית בטירת כרמל והרגישות שלך לצד האנושי של המטופלים, תרמה לחיזוק הקהילה בטירת כרמל". ד"ר זהי סעיד, המנהל הרפואי של הכללית במחוז, שיבח את דוקטור גרייב ואמר כי החברות האישית רבת השנים שיש ביניהם, היא נכס שלא יסולא בפז.

ד"ר ג'ורג' גרייב, שהיה מאוד נרגש מטקס ההוקרה ומהמילים החמות שהורעפו עליו מכל עבר, הודה לכל הנוכחים והביע את הערכתו ואהבתו הגדולה לתושבי העיר טירת כרמל שהקשר שלו ושל בני משפחתו אליהם, חרג מזמן מגבולות מקצוע הרפואה. בנוסף, הודה ד"ר גרייב לצוות העובדים של מרפאת הכללית בטירת כרמל ולהנהלת מחוז חיפה של הקופה על המסירות וההשקעה הענקית שתרמו רבות להצלחה שלו ולהישגים המרשימים של המרפאה בטירת כרמל. בסוף הטקס, העניק ראש העיר אריה טל לד"ר ג'ורג' גרייב, תעודת הוקרה מטעם העיר טירת כרמל.

ד"ר ג'ורג' גרייב, פעיל ציבור וותיק שתרם, התנדב והיה פעיל מאוד בקהילה בטירת כרמל במהלך השנים, ימשיך את פעילותו הרפואית בטירת כרמל כרופא עצמאי.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?