עיריית טירת כרמל זכתה בכוכב הזהב של המועצה לישראל יפה על זכייתה הרצופה בחמישה כוכבי יופי חמש שנים ברציפות. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מרשים ורב משתתפים מכובדים ובהם סגן שר הפנים, משולם נהרי, יו"ר המועצה לישראל יפה, אברהם כץ עוז וגיל ליבנה, יו"ר וועדת ערים לאיכות הסביבה בשלטון המקומי, הוענקה לראש העיר טירת כרמל אריה טל, תעודה על זכייתה של העיר טירת כרמל בחמישה כוכבי יופי בתחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' לשנת 2017  שזיכתה את הרשות בכוכב הזהב שמוענק ע"י המועצה לישראל יפה על זכיית הרשות בחמישה כוכבי יופי חמש שנים ברציפות.
צילום: יח"צ
תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה', שמפיקה ומארגנת המועצה לישראל יפה, מתקיימת משנת 1993 בחסותו של משרד הפנים ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות שמתמודדים על קבלת כוכבי היופי של המועצה. בשל יוקרתה של התחרות, מספר הרשויות שמשתתפות בה הולך וגדל מדי שנה, דבר שמעיד על ההצלחה הרבה שהושגה בהגשמת יעדיה של התחרות וביניהם, הטמעת ההכרה בחשיבות טיפוח הסביבה העירונית לאיכות החיים של התושבים.
צילום: יח"צ
במסגרת התחרות, הגיע לטירת כרמל במהלך חודש יוני 2017 צוות שופטים של התחרות לסיור עבודה ובדיקה. צוות השופטים בתחרות, שמגיע ממקומות שונים במדינת ישראל ולחברים בו אין שום קשר או זיקה לעיר טירת כרמל, קיבל במהלך הבדיקה החלטות מקצועיות שהתקבלו ללא משוא פנים. כאמור, בסיכום התחרות שבה נבדקו ע"י צוות השופטים עשרות רשויות מקומיות, זכתה העיר טירת כרמל לקבל את הדירוג הכי גבוה בבדיקה, שזיכה אותה בחמישה כוכבי יופי.

בטקס המכובד, שהתקיים ביום חמישי (09/11) בבית המועצה לישראל יפה בעיר תל אביב, ייצגו את טירת כרמל ראש העיר אריה טל, מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר ומנהלי מדורים במחלקה. במהלך הטקס, החמיא סגן שר הפנים, משולם נהרי לראש העיר אריה טל ולעיר טירת כרמל ואמר כי זכייתה של רשות בחמישה כוכבי יופי חמש שנים ברציפות מעידה על ניהול תקין וניהול נכון של ראש הרשות בכל התחומים.

אריה וגנר, מנהל המחלקה לחזות העיר: "מחלקת חזות העיר תמשיך לפעול ולגבש מדיניות סביבתית ששומרת על סביבה נקייה ומטופחת ומתן מענה ושירות אדיב שיגרום לתושבים להיות גאים בעירם. בהזדמנות זו, אני מבקש להודות לכל עובדי מחלקת חזות העיר אשר עושים במשך כל השנה את עבודתם נאמנה  ובשל כך יש להם חלק פעיל בזכייה הזאת".


ראש העיר אריה טל: "המחמאות הרבות והפרסים האיכותיים שמעניקים גופים חיצוניים מהדרג הראשון במדינת ישראל לעיריית טירת כרמל על כל מחלקותיה השונות, מעידים כי העיר המיוחדת והאיכותית שבה כולנו חיים, נמצאת בדרך שתוביל אותה לפסגת ערי האיכות של מדינת ישראל. אני רוצה לברך את עובדי ומנהלי מחלקת חזות העיר על הזכייה הרצופה בחמישה כוכבי יופי ועל הזכייה בכוכב הזהב של תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' ומודה להם על השירות האדיב והמקצועי שהם מעניקים לעיר טירת כרמל ולתושביה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?