בטקס מרשים ורב משתתפים הוענק לשני מוסדות חינוך בטירת כרמל פרס החינוך המחוזי ע"ש רחל מתוקי ז"ל. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס המכובד, שנערך בשבוע שעבר בהשתתפותם של בכירים בשלטון המקומי ובכירים במחוז חיפה של משרד החינוך, חולקו ארבעה עשר פרסי חינוך מחוזיים שניתנים ע"ש של מנהלת מחוז חיפה לשעבר רחל מתוקי ז"ל, לארבעה עשר מוסדות חינוך שנבחרו מתוך רשימה של מאות מוסדות. בין ארבעה עשר מוסדות החינוך שזכו בפרס היוקרתי, היו גם שני מוסדות חינוך מטירת כרמל שהראשון בהם הוא ביה"ס היסודי 'אפרים צמח' והשני הוא גן 'תאנה'.
צילום: יח"צ
לביה"ס היסודי דתי ממלכתי 'אפרים צמח' מטירת כרמל, שאותו מנהלת בהצלחה רבה מירה אלמליח, הוענק הפרס בשל העשייה החינוכית המיטבית שמוענקת לתלמידים שלומדים תחת כנפיו ועל ההישגים של אותם התלמידים בתחום הערכי והחינוכי שמתקיים בזכות השיפור המתמיד באקלים החינוכי של ביה"ס. הפרס השני הוענק לגן 'תאנה' שבו לומדים תלמידים מהחינוך המיוחד ושאותו מנהלת הגננת יסמין ארם, בזכות האווירה החינוכית והלימודית שמעניקה מענה פרטני לכל תלמיד עד להשגת המצוינות האישית של התלמיד.
צילום: יח"צ
פרסי החינוך היוקרתיים למוסדות החינוך בטירת כרמל, הוענקו לראש העיר אריה טל ולמנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן, ע"י מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל שהחמיא לראש העיר אריה טל על ההישגים יוצאי הדופן של מערכת החינוך.


שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך הודה לצוותים החינוכיים על העבודה הקשה והמקצועית שבזכותה הם הביאו את המוסדות שהם עובדים ומנהלים אותם למעמד המכובד של קבלת פרס חינוך מחוזי והודה גם לראש העיר אריה טל  על ההשקעה במערכת החינוך בעיר ועל מחויבותו רבת השנים להצלחתה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?