מצעד הפרוטות 2018: ראש העיר אריה טל נפגש בלשכתו עם צוות בכיר מסניף חיפה של האיגוד הישראלי לילדים נפגעים 'אילן'. מאת: אלי אבוחצרה


במסגרת ההכנות למצעד הפרוטות בטירת כרמל, נפגש ראש העיר אריה טל בלשכתו עם צוות בכיר מסניף חיפה של איל"ן שהוא האיגוד הישראלי לילדים נפגעים במדינת ישראל. מצעד הפרוטות, שמהווה יום התרמה שנתי ומרכזי לעמותת איל"ן, ייערך השנה בתאריך ה-13/03/18 שבמקרה הוא גם יום המעשים הטובים במדינת ישראל.
צילום: יח"צ
בפגישת העבודה בין ראש העיר אריה טל לנציגי איל"ן שבראשם עמדה מנהלת סניף חיפה של האיגוד, שרונה שנהר, נכחו גם מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים בטירת כרמל איתנה שר שלום ומנהלת בתי הספר התיכוניים אירית זליג.

במהלך הפגישה, נדונו הדרכים לשיתוף פעולה בין נציגי איל"ן לנציגי העירייה ביום ההתרמה ובסוף הדיון הנחה ראש העיר אריה טל את מנהלי המחלקות לסייע ככל שניתן באמצעות השלוחות החברתיות של עיריית טירת כרמל באיסוף תרומות למען עמותת איל"ן. בנוסף, הוחלט כי תלמידים מביה"ס התיכון דתי ממלכתי 'אריאל', יתרימו את תושבי העיר במהלך מצעד הפרוטות.

איל"ן, הוא איגוד ישראלי שהוקם בשנת 1963 במטרה לסייע לילדים נפגעים. האיגוד, מציע היום שירותים מגוונים לאלפי ילדים ובוגרים שסובלים מנכויות פיזיות במדינת ישראל ובתוכם שיתוק ילדים, שיתוק מוחין וניוון שרירים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?