רימוני הלם, צלפים ולוחמי ימ"מ שהשתלשלו מהגגות הביאו לסיומה של הדרמה היום בחיפה. מאת: אלי אבוחצרה


במבצע משולב של כוחות משטרה שונים, נעצר לפני זמן קצר הגבר  שפצע עם מסור ידני ארבעה אנשים ובהם שני שוטרים ושני קשישים.
שוטרי הימ"מ מובילים את החשוד בזמן המעצר. צילום: דוברות מחוז חוף
כזכור, הדרמה בעיר חיפה החלה בסביבות השעה 09:00 עת התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גבר חשוד שמנסה להיכנס לבית החולים בני ציון בעיר חיפה. בעקבות הדיווח, נשלחה לזירה ניידת משטרה ובה שוטר ושוטרת שניסו לדבר עם הגבר החשוד והוא בתגובה תקף את השוטרים במסור שהיה בידו ופצע אותם. שוטרת שהייתה בצוות המותקף ביצעה ירי באוויר כדי להרתיע את התוקף ובעקבות הירי הגבר נמלט מהזירה.
לומי הימ"מ בעת הפריצה לדירה שבה התבצר החשוד. צילום: דוברות מחוז חוף
בעקבות המקרה, פתחו כוחות גדולים של המשטרה במצוד אחר החשוד. בזמן ההימלטות מהשוטרים, תקף החשוד זוג קשישים ברחוב החשמונאים שבשכונת הדר עליון בחיפה ופצע את שניהם ולאחר מכן התבצר בדירתם. כוחות מד"א שהוזעקו לזירה, טיפלו בשני הקשישים ופינו את הגבר במצב קשה ואת האישה במצב קל לבית החולים רמב"ם בחיפה.
צלפים של המשטרה גיבו את לוחמי הימ"מ בזמן הפריצה לבית. צילום: דוברות מחוז חוף
לאחר שמספר ניסיונות של השוטרים שהוזעקו לזירה ברחוב החשמונאים לדבר עם החשוד שכנראה מעורער בנפשו עלו בתוהו, הוחלט להזמין צוות משא ומתן ובמקביל את לוחמי הימ"מ. לפני מספר דקות, לאחר שכל הניסיונות לשכנע את החשוד להסגיר את עצמו כשלו, השתלשלו לוחמי הימ"מ מגג הבניין כאשר צלפים מהגגות הסמוכים מגבים אותם והשליכו לתוך הדירה מספר רימוני הלם לפני שפרצו אליה מהחלונות ועצרו את הגבר התימהוני שגרם לדרמה הגדולה בעיר חיפה היום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?