מעצרו של הגבר שתקף ופצע אתמול שני שוטרים וזוג קשישים בחיפה הוארך בשבעה ימים. מאת: אלי אבוחצרה


בית משפט השלום בחיפה, האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של הגבר התימהוני שתקף אתמול (שני) במסור ידני שני שוטרים וזוג קשישים ופצע אותם. הגבר, בשנות השלושים לחייו שככל הנראה מעורער בנפשו, התבצר לאחר התקיפה בביתם של זוג הקשישים ונעצר לאחר פעולה הרואית של לוחמי היחידה ללוחמה בארור של משטרת ישראל שנאלצו להשתמש ברימוני הלם וגז כדי להשתלט על הגבר האלים.
המסור שבו תקף החשוד את השוטרים וזוג הקשישים. צילום: דוברות מחוז חוף

אמו של החשוד בתקיפה ובהתבצרות, טענה במהלך כל היום כי פנתה אתמול בבוקר (שני) למוקד 100 של משטרת ישראל ודיווחה על המסוכנות של בנה.

ממשטרת מחוז חוף דחו את טענות האם של החשוד בהתבצרות ותקיפה אתמול בחיפה וטענו כי הניסיון לקשור בין פנייתה של האם אל מוקד 100 לאירועי האלימות של בנה,  מטעה וחוטאת לאמת: "פנייתה של האם אכן התקבלה במוקד 100 של משטרת ישראל בשעה 07:24, אולם טענה בה כי בנה מתעסק עם עלים ברחוב וקורא למשיח וביקשה מהשוטרים שיבואו לאשפזו. בשיחה עם האם הובהר לה ע"י המוקדן שלא  מדובר בחשד לעבירה פלילית או מסוכנות לציבור וכי עליה לפנות לגורמי רפואה אל פסיכיאטר מחוזי שהוא המוסמך היחידי לאשפז אדם".

עוד הוסיפו במחוז חוף של המשטרה כי בשונה מפנייתה של האם, ניידת משטרה שוגרה אל הרחוב על מנת לאתר את בנה רק לאחר שהתקבלה במוקד פניה קונקרטית ממד"א בדבר אדם חולה שמשתולל ברחוב  ועם איתורו בשעה 08:12 כבר דווח על פציעתם של השוטרים והימלטות החשוד מהמקום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?