ראש העיר אריה טל החמיא לתלמידות מחטיבת הביניים של ביה"ס שיפמן שזכו במקום ראשון בפיתוח אפליקציה חדשנית וייחודית. מאת: אלי אבוחצרה

כחלק מהניסיון של הצוות החינוכי בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, לעניין תלמידות בתחומי הלימוד שנחשבים כתחומי לימוד של בנים בלבד, יוזם הצוות פעילויות שונות שמטרתן לשנות את המציאות הזאת ע"י החדרת מוטיבציה וחשיפה של תלמידות בחטיבת הביניים למגמות טכנולוגיות חשובות שאותן לומדים בחטיבה העליונה.
צילום: יח"צ
במסגרת היוזמה החשובה הזאת, השתתפו השנה עשרים וחמש תלמידות משכבה ט' של ביה"ס 'שיפמן'  בתכנית לקידום בנות להנדסת תכנה שמפעיל משרד החינוך בשיתוף עם עמותת תעשיידע בהובלתו של ד"ר עופר רימון.
צילום: יח"צ
במסגרת התכנית, עסקו התלמידות בעבודה על פרויקטים קבוצתיים שבתוכם שולבו אלמנטים של תוכנה וחומרה. בנוסף, נפגשו התלמידות עם מהנדסות בכירות בחברת הענק 'מייקרוסופט' בעיר הרצליה. בהמשך הפעילות, התלמידות כתבו קוד ויצרו אפליקציה והתרשמו מאוד מסביבת העבודה המפנקת של העובדים בתחום.
צילום: יח"צ
בסוף הפעילות בתכנית, נבחרה ברוב קולות קבוצת התלמידות מביה"ס 'שיפמן' מתוך כשלושים בתי ספר שהשתתפו בתכנית, להציג באירוע ארצי מול נציגי משרד החינוך ובכירים בתעשיית ההיי טק הישראלית, אפליקציה חדשנית וייחודית שהן נבחרו לפתח. 

ראש העיר אריה טל, שמוביל ומקדם את מערכת החינוך בטירת כרמל כבר שלושה עשורים, החמיא לתלמידות על הכישרון הייחודי שהפגינו במהלך הפעילות והודה לצוותים החינוכיים בביה"ס 'שיפמן' על העבודה החשובה שהם עושים עם התלמידים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?