משחק הוקרה לזכרו של שרלי כהן ז"ל התקיים במתנ"ס המקומי. מאת: מערכת מבט



כחלק ממסורת רבת שנים שמקיימת מחלקת הספורט של המתנ"ס המקומי בניהולו של אליקו קורקוס, גם השנה התקיים משחק קט-רגל לזכרו של שרלי כהן ז"ל, שהיה אחד מכישרונות הכדורגל הגדולים שצמח בטירת כרמל של פעם.

שרלי (צ'רלי) כהן ז"ל, הלך לעולמו לאחר מאבק עיקש במחלת הסרטן בחודש מרץ 2013 והוא בין 59 שנים בלבד. בצעירותו, היה שרלי כהן ז"ל, שחקן כדורגל מוכשר ביותר שהצליח לתעתע ולהתל בטובי שחקני ההגנה שניסו לחלץ ממנו את הכדור או להפריע לו באחד ממהלכי המשחק החכמים שלו. בנוסף, אישיותו הצנועה ואהבת הזולת שהייתה מוטמעת בנפשו של  שרלי כהן ז"ל, הקנתו לו מקום של כבוד בקרב הבריות ובקרב הילדים והנערים שהעריצו אותו.

במשחק הגביע שנערך בחודש האחרון לזכרו של שרלי כהן ז"ל, התמודדו קבוצת וותיקי העיר טירת כרמל בהובלתו של אשר לוגסי לקבוצה שהורכבה מחבריו של שרלי כהן ז"ל. המשחק, שהיה איכותי ומלא באירועים, הסתיים בתוצאה 4:0 לטובת חבריו של שרלי כהן ז"ל. אשר לוגסי, הקפטן של וותיקי טירת כרמל, אמר בסיום המשחק כי חבריו של שרלי כהן ז"ל הגיעו יותר נחושים ורצו יותר את הגביע והוסיף: לאחר ארבע שנים רצופות שקבוצת וותיקי טירת כרמל זוכים בגביע לזכרו של שרלי כהן ז"ל, מגיע לחבריו לנצח וכל הכבוד להם ולכל מי שלוקח חלק בתהליך ההנצחה החשוב הזה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?