סיפור הבדיה על העתקת הוסטל הפדופילים מטירת כרמל גרם למנכ"ל משרד הרווחה לגחך...מאת: מערכת מבט


ראש העיר אריה טל מנתץ היום בשיחה טלפונית שקיים עם מנכ"ל משרד הרווחה אביגדור קפלן, את הבלוף הגדול שהפיצו אנשיו של השר משה כחלון על העתקת הוסטל הפדופילים מטירת כרמל.
ראש העיר אריה טל במסר לתושבים: אין אישור להעתיק את ההוסטל מהעיר ואנחנו ממשכים במאבק הציבורי

פנייתו של ראש העיר אריה טל, נעשתה לאחר גל הפרסומים ברשת החברתית שהבטיחו כי הוסטל הפדופילים יועתק מטירת כרמל בעקבות סיכום של השר כחלון עם מנכ"ל משרד הרווחה אביגדור קפלן. בשיחה טלפונית שערך ראש העיר עם מנכ"ל משרד הרווחה, הובהר לו כי לא היו דברים מעולם ושאין בכוונת משרד הרווחה להעתיק את מקום ההוסטל לשיקום עברייני מין ופדופילים מטירת כרמל.
המסמך שמוכיח כי נציג בכיר של משרד האוצר היה חבר בוועדה שהעניקה פטור ממכרז לעמותת השיקום

לאור הדברים האמורים, כינס היום ראש העיר אריה טל מסיבת עיתונאים שבה הוא חזר על מחויבותו להמשיך במאבק להוצאת הוסטל השיקום לפדופילים מטירת כרמל. ראש העיר הדגיש בדבריו כי גורמים חסרי אחריות מפיצים ידיעות שאין מאחוריהן שום תוקף רשמי ובכך הם פוגעים במאבק הצודק והמשותף של כלל תושבי טירת כרמל להוצאת ההוסטל מחוץ לתחומי העיר. "אני הנחתי את מטה המאבק העירוני שאותו מוביל מ"מ מוריס אסייג, להמשיך במאבק הציבורי החשוב והצודק להוצאת ההוסטל מטירת כרמל במקביל למאבק המשפטי שנמשך כל הזמן" סיכם ראש העיר.

כזכור, אתמול בערב (מוצ"ש), רעשה הרשת החברתית בטירת כרמל מהפרסומים של וועד ההורים העירוני של מוסדות החינוך בטירת כרמל, שזעקו כי הנה עוד רגע, הוסטל השיקום של עברייני מין ופדופילים שהוקם בחשאי בתוך העיר טירת כרמל, יועתק למקום אחר והכל בזכות הפעילות המבורכת של השר משה כחלון אצל מנכ"ל משרד הרווחה. לגל הפרסומים בנושא ששטף את הרשת החברתית, נוספה חותמת הכשרות של נבחרי הציבור שמייצגים את מפלגת 'כולנו' בעיר.

בפרסומים השונים, חברי להקת המעודדות של השר כחלון, לא שכחו לבקש מהתושבים לתמוך במפלגת 'כולנו' בבחירות הקרובות, כאילו העתקת ההוסטל כבר בוצעה וכל מה שתושבי העיר צריכים לעשות זה רק להשתחוות ולהודות לשר כחלון על טוב ליבו.

בעקבות גל הפרסומים בנושא שגרם לשמחה רבה בקרב התושבים, פרסמו גורמים עיתונאיים דרישה מהגורמים שאחראים על הפרסומים, להראות מסמכים רשמיים שמחזקים/מוכיחים את הסכמת משרד הרווחה להעתקת ההוסטל מטירת כרמל. הדרישה הלגיטימית של העיתונאים נתקלה בתגובות מזלזלות ובהאשמות מהסוג של: 'משביתי שמחות' 'לא יודעים לפרגן" ועוד...

אחד הדברים ההזויים שמסתירים תומכי כחלון מהציבור בטירת כרמל, היא העובדה שלמשרד האוצר שעליו אחראי השר משה כחלון, היה חלק בכיר בצוות שאישר את הפטור מחובת המכרז שמעמיד את התנאים ההכרחיים (לא בשכונת מגורים ולא בסמוך למוסדות חינוך) וגם אישר את ההשכרה של המבנה בתוך בית החולים וזאת למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות, המבנה הזה לא יכול לשמש כמסגרת שיקומית.

הסיפור ההזוי הזה מזכיר לי את הזגג שהיה לנו בשכונה בשנות השישים שהיה שולח את הילד שלו לשבור את חלונות השכנים ואחר כך היה בא ומציע לשכנים שירותי תיקון לחלונות. על זה נאמר "רצחת וגם ירשת".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?