פושעים במדי משטרה היכו אתמול נערים צעירים שמחו כנגד הצבת הוסטל לעברייני מין בפתח הבתים שלהם. מאת: אלי אבוחצרה


משטרת ישראל הגיבורה עאלק, שמגלה אוזלת יד מבישה בטיפול בפשע ובאלימות של המגזר הערבי במדינת ישראל כנגד האוכלוסייה היהודית שומרת החוק, התגלתה אמש בשיא עליבותה כאשר ארבעה שוטרים קפצו על שני נערים באלימות בוטה תוך שהם מכים אותם בלא הבחנה.  
רגע המעצר של אחד הקטינים שהפגין. 

הסיפור ההזוי הזה, התרחש אתמול בערב במהלך הפגנה לא אלימה של תושבי טירת כרמל, שביקשו למחות על פתיחת הוסטל לשיקום עברייני מין בתוך שכונת מגורים ובסמוך למוסדות חינוך של קטינים.
מפקד תחנת משטרת טירת כרמל, סנ"צ יוסי גבאי מנצח על הגבורה הגדולה של שוטרים "האמיצים"

משטרת טירת כרמל, שתגברה את עצמה בכוחות יס"מ אימתניים וסוסים מוטרפים, החלה לפזר את ההפגנה הלגיטימית של התושבים בצורה פראית תוך שימוש מאיים בסוסים ובאלימות משטרתית שלא הייתה מביישת אף משטר דיקטטורי במזרח התיכון.

האלימות המשטרתית הגיעה  לשיאה בהתנפלות החייתית והאלימה של השוטרים "האמיצים" עאלק על שני נערים קטינים ש"זכו" להרגיש את נחת זרועה של משטרת ישראל האמיצה על פרצופם הרך והנערי, והכל אל מול עיניו של מפקד תחנת טירת כרמל, סנ"צ יוסי גבאי.

אני פונה מכאן לכל נציגי הציבור בעיר להגן על התושבים ולצאת בקול זעקה כנגד האלימות הלא מחויבת במציאות של משטרת טירת כרמל כנגד תושבי העיר.

אני קורא מכאן לראש העיר אריה טל, לזמן אליו בדחיפות את מפקד תחנת טירת כרמל, סנ"צ יוסי גבאי ולדרוש ממנו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים לרסן את שוטרי התחנה שבפיקודו ואת שוטרי היס"מ שהוא מזמן להפגנות.

בנוסף, אני קורא לכלל תושבי טירת כרמל, לצאת היום ולהפגין מול תחנת משטרת טירת כרמל בצורה חוקית כנגד האלימות שהם הפגינו כלפי הנערים והנשים של העיר טירת כרמל.

הזכות להפגין היא זכות יסוד במשטר דמוקרטי ואם אינני טועה אנחנו חלק ממדינה דמוקרטית וזכותנו להפגין ולמחות ואין לאף אחד בעולם זכות לקחת מאתנו את הזכות הזאת ובטח שאין לאף אחד זכות להכות אותנו בגלל מימוש הזכות הזאת.

זכותם של תושבי העיר למחות ולהפגין כדי להגן על ילדיהם מעברייני המין שהובאו ע"י המדינה לפתח הבתים שלהם. זכותן של האימהות בעיר לזעוק את זעקתן הצודקת מבלי להיות מאוימות ע"י סוסי משטרה מוטרפים ושוטרים אלימים.

בטירת כרמל תמיד היינו כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם והגיע הזמן שנתאחד ונצא נגד האלימות המשטרתית שמופגנת כלפי מנהיגי המחאה הצודקת נגד פתיחת האכסניה לעברייני מין בפתח הבית של כולנו. יחד נעשה ונצליח!!!

תגובות

  1. שכחת רק לכתוב כי הנערים לא הפסיקו להתגרות בשוטרים והשוטרים ביקשו מהם מספר פעמים להרגע, וגם שהנערים קיללו ובגדול היה נראה כי באי לחפש צרות ולא ממש להפגין. אם כבר כותבים משהו ראוי לתאר את כל המצב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?