הפגנת ענק בטירת כרמל כנגד פתיחת הוסטל שיקום לפדופילים בעיר מאת: מערכת מבט

מאות מתושבי טירת כרמל השתתפו ביום חמישי (28/03) בהפגנת הענק שתכנן וארגן מטה המאבק העירוני שהוקם בעיר בנחייתו של ראש העיר אריה טל.

כדי להוכיח את רצינות כוונותיו, מינה ראש העיר אריה טל את ממלא מקומו מוריס אסייג, לנהל ולהוביל את המאבק העירוני להוצאת ההוסטל לשיקום עברייני מין שהוקם בתוך מתחם בית החולים לבריאות הנפש בטירת כרמל.

לאחר מספר ימים וכנגד כל הסיכויים, הצליח מ"מ ראש העיר מוריס אסייג, שידוע ומוכר כפרוייקטור מוצלח ומוכשר, לקבץ תחת מטה המאבק העירוני פעילים ונציגים מכל גווני הקשת הפוליטית בטירת כרמל ובתוכם אנשי ציבור, וועד עובדי העירייה, נציגים משכונות העיר, בעלי עסקים ואת וועד ההורים היישובי של מוסדות החינוך בעיר.

ביום חמישי כאמור, ארגן והפיק מטה המאבק העירוני הפגנת ענק בשערי בית החולים לבריאות הנפש  בעיר, שאליה הגיעו מאות מתושבי טירת כרמל שזעקו את זעקתם הצודקת של תושבי העיר וילדיהם והניפו שלטים כנגד הקמת הוסטל לפדופילים בטירת כרמל. זעקות התושבים לוו בשריקות חזקות והפעלת צופרים בעלי עוצמה גבוהה.

ראש העיר אריה טל, שנלחם את מלחמתם של התושבים מהרגע הראשון שבו נודע לו על הקמת ההוסטל המסוכן, הודה לתושבים ולאנשי הציבור בעיר על ההתגייסות המשותפת למען השגת המטרה הצודקת של העיר טירת כרמל והבטיח בהמשך נאומו הלוחמני שהוא לא ישקוט ולא ינוח עד אשר ההוסטל המסוכן יסגר.

מוריס אסייג, מ"מ ראש העיר וראש מטה המאבק העירוני, העלה על נס את האחדות הלא מובנת מאליה שמגלים מנהיגי העיר ותושביה במאבק החשוב והצודק להוצאת ההוסטל לשיקום עברייני מין מהעיר טירת כרמל. בסוף ההפגנה, הבטיחו מנהיגי העיר להמשיך ולהאבק עד להוצאת ההוסטל מתחומי העיר טירת כרמל.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?