ראש העיר אריה טל וצוותו הבכיר נפגשו עם חברי המטה המשותף למאבק בהוסטל לעברייני מין. מאת: מערכת מבט


במסגרת המאבק שמנהלת העיר טירת כרמל כנגד הפעלתו של הוסטל לטיפול בעברייני מין בעלי מוגבלויות בבית החולים לפגועי נפש בעיר, התקיימה היום (שלישי) בחדר הישיבות של העירייה, ישיבת עבודה משותפת לנציגי מטה המאבק המשותף שבו חברים נציגי העירייה ונציגי ההורים בטירת כרמל.

בישיבת המטה המשותף, השתתפו מטעם העירייה ראש העיר אריה טל והסגנים מוריס אסייג ומוריס בנימין ומנהלים בכירים בעירייה ובתוכם המנכ"ל גדי מרגלית ומנהלת הלשכה לשירותים חברתיים, איתנה שר שלום. ציבור ההורים היה מיוצג ע"י יו"ר וועד ההורים היישובי דני בן עשור ועוד מספר חברים בוועדים הבית ספריים.

ישיבת העבודה המשותפת נפתחה בדברים שנשא ראש העיר אריה טל, שבמסגרתם הוא סקר בפני הנוכחים את השתלשלות האירועים בפרשת ההוסטל לעברייני מין והדרכים שבהן הוא והגורמים המקצועיים בעירייה טיפלו בנושא. ראש העיר חזר והדגיש בפני הנוכחים שהוא שותף לדאגה הצודקת של תושבי העיר ומבין אותה מעומק לבו. "אני מבטיח שלא אשקוט ולא אנוח עד שההוסטל הזה ייסגר" הבטיח ראש העיר לנוכחים.

מוריס אסייג, ממלא מקום ראש העיר וראש מטה המאבק המשותף, ביקש מהחברים לפעול במלוא העוצמה כדי לשמור על מאבק אחיד ומשותף ולמנוע מגורמים לא אחראיים לפגוע בו באמצעות קיום הפגנות קטנות שמזיקות למטרה.

מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, פרש בפני הנוכחים את משנתו בנוגע לדרך שבה מטה המאבק צריך לפעול עד להשגת המטרה. "אפילו אם נצטרך לעשות משמרות מחאה מול הבית של שר הרווחה אנחנו נעשה את זה, כי אם אצלנו לא יהיה שקט אז גם בבית של השר לא יהיה שקט" הצהיר מנכ"ל העירייה החדש.

איתנה שר-שלום, ביקשה להעביר מסר למפגינים שיימנעו מלשתף ילדים בהפגנות כי זה רק יוסיף לחרדה הכללית שלהם. בנוסף, הציעה מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים את עזרת הגורמים המקצועיים לטיפול והדרכה בחרדות שיופיעו אצל ילדים בגלל החשש מפדופילים.

דני בן עשור, יו"ר וועד ההורים היישובי, ביקש מראש העיר להנחות את הגורמים המקצועיים של העירייה לנהל דו שיח תקיף ובלתי מתפשר עם נציגי המשרדים הממשלתיים שאמורים להגיע מחר (רביעי) לישיבה משותפת עם נציגי המטה העירוני המשותף. בנוסף, הבטיח היו"ר דני בן עשור שהוא וכל נציגי ההורים בטירת כרמל, יפעלו במלוא העוצמה ביחד עם העירייה ונציגיה עד לסילוק ההוסטל המסוכן מטירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?