הכל בגלל הקלפי...!!!


שמונה עורכי דין, ארבעה שופטים, שני ראשי ערים וקלפי אחת...
זהו סיפורה של מערכת הבחירות לעיריית טירת כרמל 2008...
בדיון ארוך ומתיש, נחשפו עדויותיהם של מנהלת הבחירות בטירת כרמל, הגב מרים שרר ושל מזכיר קלפי 12 איתן סבאג, לחקירות צולבות של עורכי הדין של שני הצדדים הניצים, אריה פרג'ון ואריה טל.
עדותו של מזכיר הקלפי, איתן סבאג, חשפה את העובדה שהגב' אזולאי, ספרה רק פעם אחת את מספר המחיקות בספר הבוחרים וזאת בניגוד לתצהיר שהגישה לבית המשפט ובו הצהירה כי ספרה שלוש פעמים את מספר המחיקות בספר הבוחרים.
ראש העיר, אריה פרג'ון, זומן לדוכן העדים ע"י בא כוחו של אריה טל, כדי לתת עדות על הספירה המאוחרת שהוא ערך בביתה של מנהלת הבחירות הגב' שרר, במוצאי שבת ב- 15.11.08, ואשר התוצאות של הספירה הזאת הראו שיש 390 מחיקות בספר הבוחרים. עדותו של אריה פרג'ון, נתבקשה לאור העובדה שהוא נמנע מלהגיש לבית המשפט לעניינים מנהליים בישיבתו בערעור הראשון, את תוצאות הספירה שהוא ערך בביתה של הגב' שרר, ובכך מנע בעצם מבית המשפט מסמך חשוב וחיוני ביותר. בתשובות שנתן בעדותו, הרבה אריה פרג'ון לחמוק מתשובות ישירות וטען כי כל מה שעשה, נעשה בהנחיית יועציו המשפטיים. גם לשאלה החשובה "האם הוא העביר לעורך דינו את העובדה שהוא מצא בספירה שלו 390 מחיקות בספר הבוחרים?" ניסה אריה פרג'ון לחמוק מתשובה ורק לאחר לחץ מתון מצד בא כוחו של אריה טל, הוא נאות למלמל משהו לא מובן שגרם לעורך דינו לקום ממקומו ולחלץ אותו מהפלונטר שאליו נקלע.
בסופו של דבר, החליט כבוד השופט שפירא, לדחות את המשך הדיון ליום חמישי הקרוב לשעה 15:30. בדיון שיערך ביום חמישי, יתאפשר לצדדים להגיש את נאומי הסיכום שלהם לפני הכרעת הדין של כבוד השופט רון שפירא.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל".04.01.09

תגובות

  1. כרגיל,

    אלי אבוחצירא מתגייס תמיד לעוות את העובדות לטובתו של אריה טל.

    לטובת הקוראים המעטים של הבלוג, נזכיר רק את העובדות הבאות:

    1. אלי אבוחצירא, נכח רק ב-20 דק' מתוך דיון של 3 שעות. את כל מה שהוא מספר, הוא שמע מגרינברג שמפמפם לו מסרים ממטהו של טל.

    2. לגבי כל שאר הפרטים, כמובן שהכל שגוי, פרג'ון לא "נלחץ" על0-ידי בא כוחו של טל. המזכיר לא הפריך את 3 הספירות של ענבל אזולאי וכו'

    קוראי הבלוג המעטים (אני חושב שיש 5 כאלו) - אני מקווה שעיניכם בראשכם, ואתם חכמים מדי מכדי להאמין לשקרים הללו.

    דרך-אגב, מר אבוחצירא - עכשיו אתם עדיין חושבים שהשופט שפירא הוא הזוי? או שאתם רוצים לחכות עד להחלטה הסופית כדי להחליט האם הוא שופט טוב או לא?

    ממש פתטי....

    השבמחק
  2. כרגיל...
    המגיב הרשמי של אריה פרג'ון מעוות את המציאות ואת העובדות הפשוטות ביותר. אתה חי בסרט שלא נשאר הרבה זמן עד שיגמר לך...כדאי שתפנים את העובדה הפשוטה שבית המשפט העליון קבע ש...ולא אנחנו. אצלנו רק העלו השערות לגבי החלטות של כבוד השופט וההשערות שלנו הפכו לעובדות מאושרות ע"י בית המשפט העליון. אתה יכול עד מחר לחיות בפנטזיות ולהאשים את האתר או הבלוג כמו שאתה מכנה אותו בכל תחלואי ההנהגה שאתה תומך בה וזה לא ישנה בכהוא זה את העובדה שאתה והם הולכים לעוף מהעיר הזאת לצמיתות...ביי ביי אמיגוס

    השבמחק
  3. אני רק רוצה להבין דבר אחד אם העדות של גב אזולאי כל כך מופרחת למה אריה טל לא מזמן אותה להעיד וגומר עם כל השמועות ?

    השבמחק
  4. אני פשוט לא מבין את החוצפה שיש לפריד

    השבמחק
  5. אכן כך, לצערנו אלי מבחינתי ומאמינה שמבחינת רבים אחרים אתה לא עתונאי. אתה דובר ראשי של אריה טל או מליץ יושר שלו. כמובן שגם מה שאתה כותבים כותבים עבורך. ומאמינה שגם אתה לא כזה תמים ששכחו במקרה לשחד גם אותך. אתה הופך להיות בדיחה מהלכת בעיר הזאת ורמת האמון בך ירדה.
    ולענייננו אזולאי וסבג לא היחידים שהיו בקלפי הזאת ואולי צריך להזמין את כל וועדת הקלפי כולל המשקיפים לחקירה כדי להכיר באמת. אין פה מלחמה אישית (אזולאי, סבג והאריות). יש מצב נתון וכל הנוכחים באותו הערב אמרו בפה מלא שכך תמונת המצב. מציעה לך הסבה מקצועית שאולי תכניס לך יותר "חוקר פרטי" - אתה ממש בדיחה

    השבמחק
  6. היי אבוחצירא!!
    שם המשפחה שלך יקר מדי ליצג דמות שלילית כמוך. אמרתי ואומר שאתה משוחד. נתנו לך הרבה כסף וכמו כן, סידרו לך את העתיד כעיתונאי של העירייה. תשתדל לא להכחיש כי מה שכתוב בפרופיל הכרטיס האישי שלך שתחומי העניין שלך זה "איך לעשות הרבה כסף במינימום עבודה..." ואת זה אתה כתבת פה אתה לא יכול לשקר ולהגיד ולהאשים את פרגו'ן "בגלל..." וברור לכולנו שאתה מגשים את שאיפותך דרך חבורת הזבל אריה טל ואנשיו. מה שבעצם אתה עושה עשיו זה הרבה כסף במינימום עבודה (מאכיל את התושבים בשקרים ועובד עליהם בעיניים).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?