סולמות משפטיים והניצול שלהם....


הטעות השיפוטית של כבוד השופט שפירא, היא הסולם שעליו טיפסה ההטעיה הגדולה...
הדיון האחרון ובעיקר העדות שנאלץ ראש העיר אריה פרג'ון לתת מעל דוכן העדים באולמו של כבוד השופט שפירא, נותנת תחושה לא נעימה של ניצול הטעות השיפוטית של כבוד השופט שפירא, שעליה העיר בית המשפט העליון ואשר בגינה הוחזר הדיון לבית המשפט המחוזי, להסתרת נתונים חשובים והכרחיים לחקר האמת, מבית המשפט.
כזכור, כבוד השופט שפירא, ביסס את החלטתו הקודמת שפסלה את תוצאות הבחירות בקלפי 12, על ההנחה המוטעית שקובעת כי פרוטוקול ועדת הקלפי הוא הקובע לעניין תוצאות הבחירות. בית המשפט העליון, חלק על קביעתו של כב' השופט שפירא וקבע שיש בהחלטתו טעות שמנעה ממנו ומבית המשפט את היכולת לקבל בקרה אמיתית ונכונה.
קביעתו של כבוד השופט שפירא בערעור הראשון אשר קבעה כי פרוטוקול ועדת הקלפי הוא חזות הכל, אפשרה לאריה פרג'ון, למנוע מבית המשפט את המידע החשוב שנגע לספירה שהוא ערך בעצמו במוצאי שבת ה- 15.11.08 בביתה של מנהלת הבחירות הגב' מרים שרר. על פי הספירה הזאת, נספרו 390 מחיקות בספר הבוחרים. עובדה זאת בלבד, יכלה לטרוף את מגדל הקלפים שעליו נשענה טענת הזיופים בקלפי 12. העלמת המידע מבית המשפט מעידה שתום לב לא היה כאן אבל, גם עברה לא הייתה.
חשוב לציין, שהנחת היסוד שעליה התבססה החלטתו של כבוד השופט שפירא ואשר ראתה בפרוטוקול ועדת הקלפי את חזות הכל, הייתה מונעת את התייחסותו של כבוד השופט למידע החיוני הזה גם אם הוא היה מגיע לבית המשפט בזמן הערעור הראשון. לראיה, כבוד השופט שפירא, לא מצא לנכון להתייחס לספירה המאוחרת שערך בספרי הבוחרים, רואה החשבון מר פרץ.
ההערות שהעיר בית המשפט העליון, בנוסף להנחיותיו המחייבות, אינן מותירות מרחב תמרון שיפוטי עבור כב' השופט שפירא. אבל, הניסיון של דוד ליבאי עורך דינו של אריה טל, להפיל את האחריות על הטעות השיפוטית שדבקה בהחלטה הקודמת של כב' השופט שפירא, על אריה פרג'ון או על העובדה שהוא מנע מבית המשפט מידע חיוני, הוא ניסיון עלוב ומרגיז. מרגיזה במיוחד התנהלותו והיתממותו של כב' השופט שפירא, אשר מופתע מעצם העובדה שהמידע החיוני והחשוב, לא הגיע אליו. הרי הוא בעצמו קבע שעל פי החוק, הספירות המאוחרות הן לא רלוונטיות לעניין.
כבוד השופט שפירא, טעה...!!! טעותו בנתה את הסולם שעליו טיפסה ההטעיה של בית המשפט...וזהו!!!
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" 05.01.09

תגובות

  1. אני מודה, אני באמת מופתע.

    האם, לראשונה בחייו, אבוחצירא החליט לנקוט קו "פייסני" והוגן כלפי אריה פרג'ון, במקום להאשים אותו בכל דבר אפשרי?

    אני מודה שלא האמנתי, ולכן קראתי את הכתבה 5 פעמים, כדי לוודא שלא פיספסתי איזה משהו. אבל, כנראה שאבוחצירא הבין מטענות הקוראים והתושבים, שלכתוב כתבות שהן רק מטעם מחנה טל יפגעו קשות בו ובאמינותו, והחליט לשם שינוי לנסות להיות הוגן.

    דרך-אגב, בנוגע ל"הימנעות מנתינת מידע" - אף-אחד לא הסתיר כלום, פשוט עורכי-הדין לא מפרטים דברים שאינם מוצאים לנכון. אני אביא 2 דוגמאות לפרט זאת:
    1. בדיון הראשון במחוזי - העו"ד של טל ידע שפרג'ון היה בביתה של הגב' שרייר - שהרי הוא אמר זאת בדיון (תסתכלו בפרוטוקול המקורי של הדיון בעמ' 7)

    2. מר אריה טל בעצמו הסתיר חומרים שלא התאימו לו מפני בית המשפט העליון. לדוגמה, הוא לא סיפר שאת צילומי הספרים שהלכו לרו"ח פרץ, הוא קיבל מוואליד מנצור, במלון הר-הכרמל בחיפה...

    אבל, בשורה התחתונה, אבוחצירא ניסה להיות הוגן לשם שינוי. כנראה שהמשיח בדרך...

    השבמחק
  2. תודה, תודה, תודה... סוף סוף כתבה עיתונאית. יש לציין לשבחו של אבוחצירא שהוא מתייחס לתגובות ולבקשות החוזרות ונשנות של הקוראים שמתחננים לכתבה עיתונאית ולא סובייקטיבית.
    יישר כוח!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  3. אלי שלום!

    לא צריך להיות שופט כדי להבין את העניין.
    העובדות הן פשוטות: בספרים מצויין מעל 400 מחיקות. היו מעל 400 מעטפות. הגב' ענבל ספרה 351 פעם אחת בלבד ורשמה זאת בפרוטוקול. כל ילד היה מסיק שאין כאן זיופים ולא פגמים קורה שטועים בספירה. אבל את העובדות הבאות הסתירו פרג'ון ואנשיו מהשופט: פרג'ון ספר באופן אישי מעל 390 קולות מיד לאחר הבחירות ובמהלך הבחירות גם המטה שלו עקב אחר קצב הבוחרים ולפי הרישומים שלהם הם ידעו שיש מעל 400 קולות. מטעות של ספירה הם בנו תאוריית קונספירציה של החדרת מעטפות וזיופי ספרים והאשימו את הבת של אריה טל שכעת ברור שהיא לא קשורה לסיפור. שורה תחתונה פרג'ון ואנשיו משכו עוד חודשיים של משכורות. נקווה שבשבוע הבא הם יצאו לחופשה. האמת סוף סוף יוצאת לאור.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?