סיפורה של האגדה על קלפי 12

מספר הסיפורים והאגדות...
המסך ירד מעל ההצגה הכי טובה בתיאטרון האבסורד "האגדה על קלפי 12".
בהחלטה אמיצה וחסרת פשרות, הפך כבוד השופט רון שפירא, את החלטתו מיום ה- 27.11.08 ודחה את ערעורו של אריה פרג`ון על תוצאות הבחירות בקלפי 12 וקבע כי על פי תוצאות הבחירות בטירת כרמל, אריה טל הוא ראש עיריית טירת כרמל לחמש השנים הבאות.
בפסיקה מיום ה-20.01.08 מתח כבוד השופט שפירא ביקורת על המערער אריה פרג`ון וקבע שאי גילוי הראיות שהיו בידי המערער אריה פרג`ון לבית המשפט, "מהווה חוסר ניקיון כפיים שדי בו כדי לדחות את בקשת המערער על הסף, אפילו אם צודק הוא בערעורו".
כפי שנכתב כבר בעבר, אריה פרג`ון, ערך ספירה מאוחרת בספר הבוחרים של קלפי 12 בביתה של מנהלת הבחירות הגב` מרים שרר. הספירה הזאת נערכה במוצאי שבת ה-15.11.08 וזאת לאחר שהובאו לידיעתו של אריה פרג`ון, ידיעות בדבר הפרשים שקיימים בין מספר המעטפות למספר הבוחרים בקלפי 12. אריה פרג`ון, ביקש את רשותה של מנהלת הבחירות הגב` שרר להגיע לביתה עם מספר אנשים ולערוך ספירה מחודשת בספר הבוחרים. הגב` שרר נתנה את רשותה ואריה פרג`ון הגיע חביתה עם מספר אנשים וספרו את המחיקות בספר הבוחרים. על פי עדותה של הגב` שרר בבית המשפט, בספירה הזאת שנערכה ע"י אריה פרג`ון, נמצאו למעלה מ-390 מחיקות בספר הבוחרים לפני שהופסקה הספירה ע"י אריה פרג`ון. עובדה זו הייתה יכולה להפריך את הטענה העיקרית מאחרי ערעורו של אריה פרג`ון והוא בעצת יועציו המשפטיים, לא דאג להעבירה לבית המשפט.
כבוד השופט שפירא קבע, שכלל הוא שאדם הבא לבקש סעד מבית המשפט, חייב בהצגת כל המסמכים המצויים בידיו. העובדה שהמערער (אריה פרג`ון) עשה זאת בעצת יועציו המשפטיים, אין בה כדי להכשיר את הפגם המהותי בהתנהלותו של המערער.
עם זאת, ערעורו של אריה פרג`ון על תוצאות הבחירות בקלפי 12, נדחה גם לגופו של עניין, קבע בית המשפט והוסיף, הפגמים שהועלו בנוגע להליך אינם מהותיים ומעשיהם של חברי הוועדה לא נבעו ממניעים פסולים שכן מדובר בטעויות שנעשו בתום לב. אין בפגמים אלו כדי לעוות את תוצאות ההצבעה ותוצאות אלה כפי שעולות ממניין פתקי ההצבעה, משקפות בפועל את רצון הבוחרים. בית המשפט קבע שבעקבות הראיות החדשות "הוסרה העננה שרבצה על תוצאות הבחירות בקלפי 12 בהליך ההצבעה לבחירת ראש העיר טירת כרמל".
בית המשפט קבע שהפרסום ברשומות בדבר נצחונו של אריה טל בבחירות יהיה לאלתר.
בית המשפט החליט לחייב כל צד בהוצאותיו וקבע, "גורם נכבד בהארכת ההליך ,נבע מאי הבאת ראיות בפניו ולכן, הוא מחייב כל צד בהוצאותיו.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל" www.elinwes.com

תגובות

  1. אלי היקר!

    לא הייתי צריך את השופט רון שפירא כדי שיצביע על חוסר נקיון כפיים של פרג'ון מספיק היה להביט באתר של מבקר המדינה שקבע כי חולקו כספים במועצה הדתית שמקורם בעירייה לחברים של פרג'ון שלא כדין. על פרג'ון לבקש סליחה מהבת של אריה טל ומתושבי טירת כרמל אשר האשים אותם בזיוף בחירות על לא עוול בכפם כאשר הוא הסתיר מידע מבית המשפט.
    אני מקווה שלא יעסוק בפעילות ציבורית בעירנו יותר די לנזקים התדמיתיים שגרם עד כה. הציבור קבע כי הוא נכשל בתפקידו.

    השבמחק
  2. עלילת דם מעיניין מהיה כותב אמיל זולא על זה ההשמצות של המחנה של פרג'ון על אלית טל

    השבמחק
  3. פ'רגון הוא פריד 2

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?