"יחי המלך החדש"


תם עידן אריה פרג'ון - נפתח עידן אריה טל
החלטתו של כבוד השופט רון שפירא מיום ה-20.01.09, אשר דחתה את ערעורו של אריה פרג'ון על תוצאות הבחירות בקלפי 12, הביאה לסיום את אחד האבסורדים הגדולים שנפלו על טירת כרמל בשישים שנותיה כעיירה וכעיר בישראל.
ב- 29.01.09 בשעה 18:00 תיערך באולם אשכולות בביה"ס שיפמן, ישיבת המועצה הראשונה של ההנהגה החדשה של טירת כרמל. בישיבה זו, יודה ראש העיר הנבחר אריה טל לחברי המועצה היוצאים על פועלם למען טירת כרמל ובמקביל, תאושר כניסתם של חברי המועצה החדשים.
ישיבת המועצה החגיגית תסיים רשמית את כהונתו של אריה פרג'ון ותפתח את תחילת כהונתו של אריה טל כראש העיר של טירת כרמל.בגלל עיקובים במשא ומתן הקואליציוני, ההצבעה על הסגנים לא תתבצע בישיבה הנוכחית.
הציבור מוזמן לנצל את ההזדמנות כדי להכיר את חברי המועצה הנכנסים ומצד שני, זאת הזדמנות טובה להיפרד גם מחברי המועצה היוצאים.
מערכת "חדשות טירת כרמל" מאחלת לראש העיר הנבחר אריה טל, המון הצלחה בעשייה למען טירת כרמל ותושביה. טירת כרמל סבלה בחמש השנים האחרונות מחוסר עשייה משווע ואתה אדוני ראש העיר, מהווה את התקווה לשינוי עבור רבים מתושבי טירת כרמל.
יחי המלך החדש!!! יחי!!! יחי!!! יחי!!!

מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. מה יהיה איתך אלי? חסר אוביקטיביות לחלוטין תמיד היית. עכשיו נהיית גם פתטי... "יחי.. יחי..." - זה הדבר הכי פתטי שראיתי.
    למברה המזל, כולם בעיר כבר יודעים שאתה לא אוביקטיבי ואף-אחד (חוץ ממך ומיוסי רביבו כנראה), לא מייחס חשיבות לך ולדיווחים חסרי הערך שלך.
    אני ,למשל, החלטתי החל מהיום לבקר רק באתר החדש הזה שנפתח (סיפורים מהטירה, או משהו כזה), הרבה יותר נעים לקרוא שם.
    אני מקווה שעיניך יפקחו מתישהו...

    השבמחק
  2. אלי שלום!

    אני דווקא חושב שטוב לנו שיש אותך. כי בעידן פרג'ון לא רק שהמידע לא הגיע לציבור אלא אף ננקטה מדיניות של דיסאינפורמציה כמו הנושא של החינוך. פרג'ון הסתיר מהציבור את הירידה באחוזי ההצלחה וזרה חול בעיני הציבור כשטען למקום ראשון בהשקעה. באותו האופן הוא הסתיר מידע מהשופט רון שפירא. אפשר לעבוד על חלק מהציבור חלק מהזמן אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. אני מקווה שתמשיך לכתוב כי היום האתר שלך הוא ערוץ המידע היחיד בעיר. כל השאר כותבים לפי אינטרס המשלם...
    בהצלחה ותודה.

    השבמחק
  3. אלי שלום
    לאחרונה פתחנו אתר חדש של כתבות תוכניות (בתהליך)ראיונות ועוד הרבה
    דברים על הפרק החשוב שהכל בוידאו מצולם וערוך מין ערוץ טלוויזיה באינטרנט לטירת הכרמל במידה ויש
    לך כתבות או כל דבר שמעניין את הציבור נא צור קשר ונשמח לבוא לצלם
    תודה.http://www.tcarmel.fav.co.il/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?