צרות של עשירים...

המיעוט רוצה לאכול את הרוב...



חכמים...אבל עם גנים של מיעוט.
מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה המיעוט עושה פוגרומים ברוב. מדינת ישראל היא גם המדינה היחידה בעולם שמאפשרת לטרוריסטים ומנהיגיהם שפורעים ורוצחים באזרחיה היהודים, להתפאר במה שהם עשו, עושים ויעשו ליהודים החזירים, באמצעי התקשורת הממלכתיים של מדינת היהודים. לא זאת בלבד שהרוצחים ומבצעי הפוגרומים, מוצגים ע"י התקשורת כסלבריטאים לכל דבר, מגדילים לעשות אותם כתבים לענייני ערבים ומחדירים פחד ברוב היהודי המפוחד, שאם חלילה לא נעשה שלום עם הרוצחים, או לא נדבר על ליבם של מנהיגי הפורעים, גורלנו יהיה רע ומר.
מאז מהומות אוקטובר 2000 ומותם של 13 "הצדיקים" הערבים הישראלים שהלכו "לתומם ברחוב" ונורו ע"י כוחות הביטחון הישראלים, נדמה שמדינת ישראל מאבדת את עצמה לדעת.
וועדת אור שהוקמה לאחר מהומות אוקטובר, התנהלה בצדקנות שלא הייתה מביישת את האפיפיור. מסקנותיה, שהיו בהתאם לאותה צדקנות שאפיינה את הקמתה והתנהלותה, פגעה קשות בכוח ההרתעה של כוחות הביטחון אל מול המיעוט במדינת ישראל.
בעקבות מסקנותיהם של חכמי חלם שישבו בוועדת אור, היום כל ערבי קטן ומושתן, מרשה לעצמו בלי פחד, לרגום שוטרים באבנים ולהרוס ניידות משטרה, לזרוק רימוני רסס והלם על כוחות הביטחון שבאים לעשות את עבודתם. לשרוף בתים ומכוניות של יהודים ולגרום להם לברוח מבתיהם. להתחיל עם הבחורות שלנו לנגד עינינו. ללכלך על היהודים ולקלל אותם בכל מקומות הבילוי ואנחנו וגם שוטרי ישראל, כבולים בצדקנות של חולי הנפש שמנהיגים את מדינתנו הנאורה.
תושביה השפויים של מדינת ישראל, חייבים לעשות סוף לצדקנות האובדנית הזאת. ביום הבחירות הבא עלינו לטובה, אנו חייבים לתת את הקול שלנו למנהיג שדבריו אינם משתמעים לשתי פנים. יש רק מנהיג אחד בישראל שקובע בוודאות..."אזרחות תמורת נאמנות" ומי שלא מתאים לו..."שילך לאלף עזאזל או לארץ פלשתין".

מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?