מקבץ מפגעים מעזה סיטי

סריקה שגרתית בעיר טירת כרמל, חושפת את המבקר בה למפגעים תחבורתיים, תברואתיים ובטיחותיים שלא היו מביישים שכונה ממוצעת בעזה סיטי. המפגע הבטיחותי הראשון שמעורר חלחלה בכול מי שנתקל בו, נמצא בגן נחום שהוא החזית של טירת כרמל. מתקני אימון שהותקנו בגן לאחרונה, מושכים רבים מתושבי העיר על ילדיהם הקטנים לגן המאובזר. הקרבה של הגן לכביש הראשי והעדר גדר בטיחות שתפריד בין הילדים המשחקים בגן לבין המכוניות שחולפות במקום, מהווה בעיה בטיחותית ראשונה במעלה.



בעיה בטיחותית נוספת, קיימת במחדל תחבורתי שקשור למעברי החצייה בכבישי טירת כרמל. העדר סימון בולט של מעברי החצייה בצמתים המרכזיים, מונע מהנהגים את תשומת הלב המיוחדת שנדרשת מהנהג לפני הגיעו למעבר חצייה וחושפת את הולכי הרגל הקטינים והבוגרים של טירת כרמל לסכנה מיותרת.




בדיקה של המתקנים התברואתיים של העיר טירת כרמל, חושפת גם בצד הזה מחדל לא קטן. גן "אלי כהן" שמהווה את אחת מפינות החמד של טירת כרמל , הפך בשנים האחרונות לפח הזבל האחורי של טירת כרמל. זוהמה וצחנה של שתן מציפים את פינות הגן המוריקות וההזנחה זועקת מגידולי הפרא שמצויים בשפע בשטח הגן המוזנח.





פחי אשפה ענקיים מוצבים במרכזם של שבילים להולכי רגל ועובדה זו מאלצת רבים מהולכי הרגל לרדת לכביש בצורה מסוכנת כדי לעקוף את פחי האשפה.







מצב פני חזות העיר בשכונות מהווה את אחת מהנקודות היותר כואבות של עירנו הקטנטונת. גידולי פרא זועקים מכל פינה בעיר ונדמה שאת אף אחד זה לא מעניין.







בתגובה לטענות המובאות בכתבה, אמר ראש העיר מר אריה טל: " בעיית גדר הבטיחות בגן נחום, ידועה והטיפול בבעיה נמצא בשלב של גיוס תקציב להקמת גדר בטיחות במקום. בכול מקרה, האחריות על בטחונם של הילדים מצויה קודם כול בידי ההורים ואת אסור לנו לשכוח" אמר ראש העיר והוסיף: " כול הבעיות שנוגעות לחזות פני העיר, יבואו על פתרונן ברגע שייפתרו בעיות התקציב שמהן סובלת העירייה".

דוד שחר סגן ראש העיר: הבעיה של גדר הבטיחות בגן נחום נמצאת בטיפול וצפויה לבוא על פטרונה כבר בימים הקרובים".

מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

  1. אנחנו לא מאמינם לאף צילה של דוד שחר השקרן!!!

    השבמחק
  2. אריה טל תזהר!!- דוד שחר חותר מתחתך!! אנחנו לא סומכים עליו!!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?