יחצ"ני המסיבות...

מסיבת הפורים של ביה"ס שיפמן, היא המסיבה הכי מדוברת בעיר. למסיבה הזאת מגיעים כל השמנה והסלתא של בני הנוער בטירת כרמל ומי שלא נמצא במסיבה הזאת כנראה שהוא לא מספיק שווה.
כידוע לכולם, ביה"ס שיפמן מהווה את ספינת הדגל של מערכת החינוך בטירת כרמל ובמסיבת הפורים שנערכה בביה"ס, נמצאו כל הסממנים החשובים של חג הפורים ומה שהכי חשוב, במסיבה היו כל הסממנים של מסיבה אינית. המסיבה הייתה מלאה בבחורות יפות, שוות ומקובלות. המסיבה כללה רק מספר קטן של חנונים מצויים ומי שחיפש מכוערים לא התקשה למצוא כאלה. התחפושות של באי המסיבה היו מרהיבות ביופיין ודוכני האוכל פרי יוזמתם של היודבתניקים סיפקו את הרעלת הקיבה התורנית של החג. המורים של ביה"ס שיפמן נראו המומים ולא קשורים וזאת מפאת גילם המופלג שלא עלה בקנה אחד עם צורכיהם של צרכני החיים הטובים בביה"ס שיפמן.
תלמידי בתי הספר היסודיים בטירת כרמל, יורשיהם של צרכני המסיבות והחיים הטובים , לא טמנו ידיהם בצלחת וכבר מגיל אפס הם מתחילים לעבוד על כישורי הצריכה של מסיבות העתיד. כך גילינו במעקב סמוי אחרי המוסדות היסודיים והסודיים של מערכת החינוך בטירת כרמל. במוסדות אלה יש אנשים מיוחדים אשר מכשירים את הזאטוטים הקטנים להיות ה-צעקה האחרונה של מסיבות הפורים העתידיות.
מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?