מבזק ידיעות של חדשות טירת כרמל

ערנותו של אזרח תמים, הביאה לחשיפה של מטען חבלה שהונח בכניסה לביה"ס זבולון המר. המטען שהיה חלק מתרגיל משטרתי, עורר מהומה רבתי בקרב המאבטחים שדווחו על מיקומו. שוטרי תחנת טירת כרמל שהוזעקו ע"י המאבטח, הרגיעו את הרוחות והודיעו שמטען הדמה הוא חלק מתרגיל שנועד לבדוק את ערנותם של המאבטחים. השוטרים שהגיעו לקחו את פרטיו של המאבטח במקום ופינו את המטען. ניסיונות להשיג את תגובתו של מפקד תחנת המשטרה בטירת כרמל לאירוע החריג, לא צלחו.







בישיבה עבודה שניהלו חברי סיירת ההורים של טירת כרמל עם ראש העיר אריה טל לפני כשבוע, העלו ההורים טענות קשות כנגד חוסר שיתוף הפעולה של שוטרי תחנת המשטרה בטירת כרמל עם סיירת ההורים. חברי סיירת ההורים, שיתפו את ראש העיר החדש בחשיבותה של סיירת ההורים בפיקוח על מכירת וצריכת האלכוהול בקרב בני הנוער של טירת כרמל בימי שישי בלילה. ההורים יידעו את ראש העיר על הקלות הבלתי נסבלת שבה יכולים בני הנוער בטירת כרמל לצרוך אלכוהול בפיצוציות ואפילו הודיעו על אפשרות של מכירת סמים לבני הנוער בימי שישי בלילה. ראש העיר שמע את הדברים בכובד ראש והבטיח לחברי סיירת ההורים שהם יקבלו ממנו את כל הגיבוי הנדרש כדי שיוכלו לעשות את עבודתם ההתנדבותית החשובה על הצד הטוב ביותר. מפקד משטרת טירת כרמל רב פקד טוביה ישראל, הצטער על העובדה שחברי סיירת ההורים בחרו לפנות לראש העיר לפני שפנו למפקדם של השוטרים.





בשבת בבוקר אירע שוד בטירת כרמל. לביתו של תושב טירת כרמל כבן 91 התפרץ בשבת בבוקר אלמוני וגנב כ-2000 ₪. הקשיש ההמום שכספו נשדד לנגד עיניו הגיש תלונה במשטרת טירת כרמל. חקירה קצרה הביאה למעצרו של גבר כבן שלושים כחשוד במעשה. על פי מקורות במשטרת טירת כרמל, בקרוב יוגש כתב אישום כנגד החשוד.




ביום רביעי של פורים, עבר ראש העיר אריה טל, ניתוח קל בכף ידו הימנית. על פי מקורות בלשכת ראש העיר, הניתוח עבר בהצלחה ואריה טל עבר כבר למחלקה האורטופדית למנוחה ואשפוז של שלושה ימים. על פי אותם מקורות, לאחר שחרורו יזדקק ראש העיר למנוחה של כשבוע ימים ובכל הזמן הזה יחליף אותו סגנו וממלא מקומו, איציק ואנונו.





במופע שנקרא "כנגד כוח המשיכה", אשר אורגן ע"י מנהלת "סל תרבות" של טירת כרמל הגב' חלי לוי, נפגשו הורים וילדים מכיתות א' עד ו' מבתי הספר יגאל אלון ואפרים צמח, במרכז הפיס של ביה"ס יגאל אלון. המופע, שהיה קליל ומבדר, היה חלק ממגוון רחב של סגנונות שמחלקת התרבות של העירייה מקפידה להעניק לילדי טירת כרמל. רוב המימון של המופע הגיע מכספי ההורים ומתורמים. להצלחת המופע, תרמו רכזת התרבות של ביה"ס יגאל אלון הגב' רחל חלביה ורכזת התרבות של ביה"ס אפרים צמח הגב' יעל רוסנק.




בלילה שבין רביעי לחמישי של השבוע שעבר, הוצת רכבו של סגן וממלא מקום ראש העיר, איציק ואנונו. ההצתה שבוצעה באישון לילה, הכניסה את המערכת הפוליטית בטירת כרמל למתח חסר תקדים. כוחות משטרה שהגיעו למקום, גבו עדות ממלא מקום ראש העיר וחקירה נפתחה. מקורות במשטרת טירת כרמל, מסרו שעדיין אין בידיהם קצה חוט שיוביל את החוקרים אל האחראים למעשה. איציק ואנונו, אישר את דבר ההצתה ואמר שהוא סומך על המשטרה שתחקור ותגיע לאנשים שאחראים להצתת הרכב.



במסיבה שארגן מרכז הנוער המקומי לבני הנוער של טירת כרמל לכבוד חג הפורים, השתתפו עשרות רבות של בני נוער. המסיבה נערכה באולם המסיבות החדש והמשופץ שנחנך רק לאחרונה במרכז הנוער המקומי. באמצע מסיבת הריקודים, הפתיע את בני הנוער החוגגים ראש העיר אריה טל שהגיע כאורחו של ציון סודרי מנהל מח' הנוער של טירת כרמל. לרשות בני הנוער שהגיעו למסיבה, נפתח הקפה אינטרנט המקומי שהציע מגוון רחב של מאכלים ושתייה ומתקני משחקים רבים שעמדו לרשותם של החוגגים הצעירים.




במסיבת הפורימון המסורתית שמארגן המתנ"ס המקומי עבור ילדי טירת כרמל, הייתה השנה אווירה מיוחדת ונעימה. הורים וילדים הסתובבו בין מתקני השעשועים במצב מרומם ובתחפושות מרהיבות. מזג האוויר הנפלא העניק מימד נוסף בסולם ההנאה של הזאטוטים הקטנים וריחות הלחמים שהכינו המתנדבים של מרכז הנוער, תרמו את תרומתם להנאה הכללית. על הנצחת האירוע הזה ועל הנצחת עוד אירועים רבים בתחומה של העיר טירת כרמל, אחראית הצלמת המוכשרת שרה איקו שעושה את עבודתה הקדושה בהתנדבות למען הקהילה המקומית.


מאת: אלי אבוחצרה "חדשות טירת כרמל"

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?