השמועה אומרת ש...ימיו של אריה טל כראש עיר ספורים(1)

דורון גרינברג,האם הוא יהיה ראש העיר הבא?

"חייבים לשים סוף לשחיתות" "הכל רקוב בממלכה של אריה טל" "כשבונים משהו על כרעי תרנגולת, סופו שיקרוס כמגדל קלפים" "דוד שחר לא יקבל כלום בקואליציה העתידית שתקום" "לא יקום ולא יהיה, האיש הזה(דוד שחר) לא יקבל שום תפקיד בעירייה, לא בשכר וגם לא בלי שכר". כך מתבטאים חלק מחברי הקואליציה שלאחרונה הודיעו לראש העיר שהם מצביעים רק על פי מצפונם וכך גם מתבטאים חלק מראשי האופוזיציה, שההתפרקות בקואליציה של אריה טל משחקת לידיהם.

"הוא (אריה טל) מסתובב בעירייה כמו עכבר שלא מוצא את עצמו" אומר לי בחיוך אחד מראשי האופוזיציה בעיר. מי שבקיא בפוליטיקה המקומית בעשרים וחמש השנים האחרונות, תופש בימים האחרונים את ראשו כלא מאמין לנוכח ההתנהלות האמיצה של חברי הקואליציה של אריה טל, שקוראים תיגר על ראש עיר שנבחר בבחירה ישירה. צריך להבין, מאז חוק הבחירה הישירה לראשות עיר במדינת ישראל ובעיקר בטירת כרמל, ראש העיר הוא כמעט אלוהים בעיר. חברי המועצה והסגנים בטירת כרמל, מהווים בדרך כלל קישוט יפה ולא יותר מזה. "מי אלה חברי מועצת העיר?! מי הם בכלל?! כולם בנעליים של ראש העיר!!!" כך אמר לי רק לאחרונה עובד עירייה שמקורב לראש העיר בתגובה לכתבה שכתבתי על האומץ שמגלים לאחרונה חברי המועצה שמובילים את המרד נגד אריה טל ואשר מייצגים ביחד קרוב ל-9.000 מבעלי זכות הבחירה בתושבי טירת כרמל. לצערי, זה היה מאז ומתמיד היחס לחברי המועצה ולסגנים מצידם של רוב מנהלי המחלקות הבכירים בעירייה שמצהירים לא אחת שדין וחשבון הם נותנים רק לראש העיר וזאת בהוראתו האישית. ובכן, לא עוד. בדיקה של חדשות טירת כרמל, העלתה שכמה מסעיפי החוק במדינת ישראל מגבילים את כוחו של ראש עיר שלא מתנהג כמו שצריך לדעת חברי המועצה ומגבירים את תלותו של ראש העיר בחברי המועצה שלו גם כשמדובר באורך הכהונה שלו ובכיסא שלו...

במאמר המשך שיפורסם מחר יפורטו האופציות החוקיות שעומדות בפני חברי המועצה שרוצים להדיח את ראש העיר.

מאת: אלי אבוחצרה

תגובות

  1. אלי היקר הפעם הגזמת ,מה הקשר לדוד שחר הסגן היחיד שעובד מבוקר עד ערב .ישר אמין ולא מושחת ואתה קושר לו כתרים ושמועות .עם כל הכבוד לגרינברג ובנימין הם עוד לא עשו רבע ממה ששחר עשה ביצע ופעל למען התושבים .כנראה שאתה רוצה לפלג ולהרוס כמו פרגון ,במידה ודורון חכם הוא צריך להתחבר לשחר ולא לבנמין שלא עשה לא עושה ולא יעשה מכיוון שהוא חסר יכולת .שחר בעל הניסיון ה עשיר וגדול בין כל חברי מועצת העיר וכל שנותיו עשה את פעילותו בהתנדבות ללא קבלת שכר .ואתה שיש לך מעט יושר ציבורי מחליט לשרוף אותו מהסיבות שלך מכיוון שהוא עוזר לטל הוא פשוט עוזר לעיר אכפת לו צא לבניין העירייה בדוק בן כל העובדים ואז אוליי תכתוב אחרת .
    פרגון יודע להרוס .אל תתפתה ותצטרף אליי האמת נמצאת באמצע אף אחד לא צדיק לא דורון ולא שחר אבל לצאת בהצהרות כאילו הם כבר בשלטון ודורון ראש העיר הבא המרחק רב .תזכיר לכולנו מה העשייה של דורון חבורת הזמר גוונים ,כך עושים ראש עיר תתיחל להיות רציני ,כי כך לפחות אתה רוצה שהציבור יתייחס אילך .גש ליוסי רביבו שיעשה סקר אמצע הבחירות ותופתע מהתוצאות .

    השבמחק
  2. לאנונימי היקר
    הציטוטים שאני הבאתי כפתיח לכתבה, נכתבו בשם אומרם. אני לא שם מילים בפה של אף אחד וזה גם לא תפקידי, אני רק נותן למילים פרסום כדי שהציבור יתוודע להן וישפוט על פי ראות עיניו...
    אלי אבוחצרה

    השבמחק
  3. למגיב הראשון ברשימה, כמי שעוסקת בהתנדבות במסגרות שונות ביישוב רוצה אני לחדש לך מספר דברים .
    התנדבותו של אדם אינה מגיעה לכותרות כמו שמתן בסתר אינו מפורסם על לוח מודעות. אך רצוי שתדע שמעבר להיותו של מר גרינברג דורון מנהל חבורת הזמר בהתנדבות כעשרים שנה הוא התנדב ומתנדב בעוד כמה מסגרות שם פגשתי בו כמו למשל יו"ר המועצה למלחמה בסמים,יו"ר שולחן עגול בנושא עיר ללא אלימות,מוביל קהילתי מטעם חברת אלביט , הבאת תרומות ליחידים ולמוסדות, פרוייקטים שונים למען הקהילה, מחזיק תיק הצעירים ועוד ועוד ,ואלה רק מעט מהדברים.
    אין איש מזלזל בשחר,אלא אתה זה שממעיט בערכו של אדם שאינך מכיר ואינך יודע על פועלו.
    אם ישאנשים טובים , במלא מובן המילה באמצע הדרך, הרי שדורון גרינברג הוא אחד הטובים מאוד שבהם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?