דורון גרינברג, האיש שאני אוהב משפץ את הבית שילדי טירת כרמל אוהבים

הבית שילדי טירת כרמל אוהבים עובר שיפוץ

בעקבות פעילותם האיטנסיבית של דורון גרינברג ואבנר כהן, היו"ר והמנהל של המתנ"ס המקומי, אושר סוף סוף תקציב של 215.000 ₪ והעבודות לשיפוץ החזית של הבית שכל ילדי ותושבי טירת כרמל אוהבים יצאו לדרך ביום ראשון האחרון. מאת: אלי אבוחצרה


מאז שנות השבעים של המאה הקודמת וליתר דיוק שנת 1973, לא שופץ המתנ"ס המקומי שמהווה מזה שנים רבות בית שני לילדי טירת כרמל. העליבות וההזנחה של הרשות המקומית זעקו מכל פינה ועובדה זו בלבד גרמה לרבים מההורים להדיר את רגלי ילדיהם מהמקום. ובכן, לא עוד!!!. כניסתו של חבר מועצת העיר דורון גריברג לתפקיד יו"ר הנהלת המתנ"ס, הפיחה רוח חיים חדשה במקום ובעקבותיה הגיע גם הרצון לחדש את המראה הישן של המתנ"ס המקומי. פעילות אינטנסיבית של דורון גרינברג ואבנר כהן מנהל המתנ"ס, הביאה להתערבותו של נינו רחמים, מנהל מחוז חיפה בחברה למתנ"סים. השלושה ביחד חיפשו מקורות מימון לטובת השיפוץ המיוחל ומצאו אותם במשרד השיכון שהסכים להרים את הכפפה בצורה של תקציב בן 215.000 ₪.


בימים אלה התחילו עבודות שיפוץ החזית של המתנ"ס והן אמורות להסתיים בעוד כחודשיים. השיפוץ ילווה ויפוקח ע"י החברה למתנ"סים והוא יכלול צביעה של חזית הבניין בצבעים שיש בהם אלמנטים חיים, שביל הקפי אדריכלי ובכניסה יעוצב באבנים משתלבות מעגל בצורת אליפסע. על גג הכניסה תוצב פירמידה שתדגיש את הלוגו של המתנ"ס כבית חם שכולם אוהבים. ראוי לציין שתהיה הקפדה ברוב השיפוץ על צבעים חיים וידידותיים לבאים בשערי המתנ"ס.


דורון גרינברג: "אני שמח שהגענו לשלב שבו אנו יכולים לעשות שינוי לטובת תושבי וילדי טירת כרמל. אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולהודות לכל עובדי המתנ"ס בכל הדרגים השונים על תרומתם והשקעתם להצלחת הפעילות המבורכת של המתנ"ס המקומי. תודה מיוחדת לאבנר כהן ונינו רחמים. כולי תקווה שהשיפוץ הזה יעניק לעיניים של המבקרים במקום רוגע ותחושה של בית אמיתי".


דבר העורך: ראשי הערים של טירת כרמל, צריכים ללמוד משהו מהיוזמה הזאת של האחראים על המתנ"ס המקומי. הדאגה והאכפתיות מאנשים שאתה אמור להעניק להם שרות, נמצאת בבסיס הקיום של השרות הציבורי. מבני הציבור בטירת כרמל(בניין העירייה, מחלקת הרווחה ומחלקת הנדסה) נראים מזה ארבעים שנה כפח זבל שאבד עליו הקלח. בשום מקום בארץ (למעט כפרים ערביים)לא תמצאו הזנחה כזאת. הגועל נפש הזה נובע קודם כל מהזלזול הבוטה של ראש העיר כלפי התושבים שלו שאמורים לקבל שרות במקומות האלה. הזלזול של ראש העיר, משליך על רמת השרות שמקבלים התושבים מעובדי העירייה וחוזר חלילה. תנסו להשיג את המוקד בעירייה ותראו כמה ניתוקים תקבלו עוד לפני שאמרתם "הלו". תנסו להכנס למחלקת רווחה עם ילדים קטנים ותראו לאיזה פחדים הם נכנסים רק מהמראה של המקום. תעשו סיבוב במסדרונות של העירייה ותראו שאי אפשר להתעלם מריח השחיתות שעולה מכל פינה ופינה.


תגובות

  1. דורון גרינברג האיש הנקי היחידי בגועל נפש בעיר

    השבמחק
  2. כל הכבוד לדורון ואבנר.

    השבמחק
  3. לגרינברג יש את זה
    יחד עם המתנ"ס זה כח רציני
    רורון ראוי לעמוד בראש

    השבמחק
  4. קשה להשאר אדיש מהמעשים של
    המתנ"ס . מה זה? אין בעל בית
    צריך להתעורר ולשנות את המצב
    מה העירייה לא עוזרת למתנ"ס.
    אלי ! כדאי שתבדוק טוב את הנושא
    משהו כאן מפשל ובגדול!!!

    השבמחק
  5. אלי !
    תרשום לפניך
    החברי הללו לא פראיירים
    גרינברג ראש העיר
    אבנר ממ ראש העיר
    עלו והצליחו

    השבמחק
  6. השאלה
    מה עושה המתנ"ס למען הספורט
    והילדים?????!!!!

    השבמחק
  7. זה מתנ"ס ללא עירייה
    או עיר ללא מתנ"ס
    או מתנ"ס במקום העירייה
    או עירייה שתחסל את המתנ"ס
    או ג'ונגל אחד גדול
    ברור שכך לא ניתן להמשיך

    השבמחק
  8. אין ספק נפל דבר גדול בעיר
    עובדים במכנ"ס עברו לעבוד
    למען מטרות חשובות לטעמם לכאורה.
    להרבה אנשים זה היה ידוע מזמן
    אבל עכשיו זה בגלוי.
    קדימה דורון רוץ גרינברג

    השבמחק
  9. חלום של נבחרת בעיר

    השבמחק
  10. אלי שלום!
    תדע לך שזה לא בסדר מה שקורה
    פה. המתנס מזמן הפך להיות
    צד בענין
    שיבדקו קודם את המגרשים שיגידו
    למה אין ילדים ונוער במתנס
    למה החוגים יקרים במתנס
    אלי אתא גבר לענין
    אולי זה לא מתאים אבל צריך להגיד את האמת.

    השבמחק
  11. מעניין ...
    כל התגובות אין מזוהה אחד שיגיב עם שמו וזה אומר דרשני ...

    השבמחק
  12. אלי היקר שוב אתה לא מדייק לא מתאים לך .להלן האמת נכון דורון גרינברג יו,ר הנהלת המתנ,ס אבל הוא לא הביא שקל במקרה התקבל המענק בזמן שכהונתו התקציב והוא כבר רץ לספר לחברה .למען הדיוק ישנו תקציב גדול יותר של כ600 אלף שח שלימור לבנת אישרה לשיפוץ המגרשים בטח הוא יצא בהצהרות אני אני ואני .והכי חשוב לדעתי מי המציא את הסיסמא והלוגו החדש של המתנ"ס כן האיש שאוהבים לשנוא סגן ראש העיר דוד שחר ,אז קדימה תפרגן המתנ"ס הבית שאני אוהב זה דוד שחר .בטח עכשיו יכתבו דברי נאצה נגדו .האם יתכן חיבור בן דורון לשחר ימים יגידו חג אביב שמח לך אלי ולכל תושבי העיר .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?