סערה בצרחת הפוליטית בטירת כרמל

דוד שחר,סגן ראש העיר ומי שמנהל בפועל את ישיבות המועצה.

המון צעקות, תנועות ידיים, חוסר נימוס ושמחה לאיד, היוו את העיקר בהצגת התיאטרון הטובה ביותר שיש בטירת כרמל, ולמי שלא הבין, אני מתכוון לישיבת מועצת העיר שהתכנסה אמש (09.03.11) כדי לדון בהצעה של ראש העיר אריה טל, להפסיק את ההתקשרות עם משרד עורכי הדין שנתן יעוץ משפטי חיצוני לעירייה בעלות של כ-100.000 ₪ לשנה, ולמנות יועץ משפטי לעירייה שיהיה עובד עירייה מן המניין שעלות העסקתו הכוללת תגיע לסכום של כ-1.200.000 ₪ בשנה. מאת:אלי אבוחצרה

להבדיל מישיבות המועצה האחרונות, שבהן נראה ראש העיר אריה טל, מנותק ותלוש מהנאמר בדיוני המועצה, בפעם הזאת הוא היה ערני, מעורה בחומר הנידון ואפילו ניסה פה ושם להשחיל גם מילה לתוך הדיון הסוער שהיה אמש במועצת העיר. ולמרות כל אלה, ראש העיר כשל פעם אחר פעם, בניסיונות שלו להשתלט על ניהול הדיון במהלך הישיבה הסוערת. לתוך הנישה הזאת, שנוצרה מהחולשה המנהיגותית של אריה טל, נכנס סגן ראש העיר הנמרץ, דוד שחר. אם יש אדם אחד שיכול להתחרות באריה פרג'ון בהכרת החוקים הפרוצדוראליים של השלטון המקומי, זהו דוד שחר. האיש מצליח לערער את בטחונו של ראש העיר לשעבר פעם אחר פעם וטוב שכך מהטעם הפשוט שטובת העיר דורשת ומחייבת שמישהו מהצד שמנהל את העיר (להבדיל מראש העיר אריה טל), ילמד לעומק את הנושאים שעולים על סדר יומה של המועצה. הכאוס, חוסר הארגון ובעיקר חוסר האחידות, ניכרו ובלטו גם בכל ההצבעות של חברי המועצה שרובם לא הבינו, כך לפחות אני התרשמתי, לאיזה צד הם שייכים ובאיזה צד של ההצבעה ממוקמת טובת העיר. אני יכול רק להגיד, מההתרשמות שלי לפחות, שהסערה הגדולה שליוותה את הישיבה, הייתה סערה מיותרת, בעיקר בגלל העובדה שכולם בעצם דיברו, התווכחו והתנגחו על אותה הסכמה שאומרת שיש לקיים את החוק כפי שהוא כתוב. נקודה!!!!

חוסר הארגון והבלבול בלטו מאוד אצל קבוצת המורדים במהלך הישיבה האחרונה ומה שבלט עוד יותר, הייתה העובדה שאין יד מכוונת שמנהיגה את הקבוצה הגדולה, החשובה והמרשימה של המורדים. אני מציע, גם לראשי האופוזיציה וגם לחברי המועצה הפורשים, שיתכנסו לפני כל ישיבת מועצה וידונו בנושאים שיש על סדר יומה של המועצה מנקודת המבט שלהם, כדי שיגיעו מגובשים ומאורגנים יותר למועצת העיר.

תגובות

  1. לאלי היקר
    רק דוד שחר יכול להציל את טירה לא יעזור לכם כלום

    השבמחק
  2. אריה טל זקן וצריך ללכת הביתה הוא לא מתאים להיות ראש עיר
    אחד שמבין

    השבמחק
  3. דוד שחר יכול לחלום להיות בליגה של פרג'ון חחחחחחחחחחח

    השבמחק
  4. אבוחצירה אולי תפסיק כבר להביא לנו את השטויות שמדברים אלה מהעריה נמאס כסר

    השבמחק
  5. אריה מבולבל----אאאא סליחה אריה טל

    השבמחק
  6. יובל המבולבל=אריה טל

    השבמחק
  7. דוד שחר המלך ראש העיר הבא!!

    השבמחק
  8. ראש עיר שלא שם את טובת העיר בראש סדר העדיפיות שלו צריך ללכת הביתה נקודה.

    השבמחק
  9. הגיע הזמן שדוד שחר יהיה ראש העיר כי הוא היחיד שבאמת עושה לטובת העיר

    השבמחק
  10. רק דוד שחר יעזור לעיר להתפתח!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?