חתימה והתייצבות מקומית לדורשי העבודה מטירת כרמל...

עלות הנסיעה היקרה לחיפה, תחסך מדורשי העבודה...

לשכת התעסוקה פתחה סניף בטירת כרמל, לטובת אותם דורשי עבודה שמתבקשים להתייצב אחת לשבוע כדי להיות זכאים לקצבה מהמדינה. מאת:אלי אבוחצרה

במכתב שקיבלו כל דורשי העבודה במהלך חודש פברואר, הודיעה לשכת התעסוקה בחיפה על פתיחתה של שלוחה מטעמה בטירת כרמל, אשר תתחיל לפעול במהלך חודש מרס. השלוחה שממוקמת ברח' ז'בוטינסקי 11 בטירת כרמל, תתן מענה לדורשי העבודה מטירת כרמל, בית אורן, כפר גלים, קיבוץ החותרים, מגדים, עתלית ונווה ים שחייבים להתייצב אחת לשבוע. על פי ההודעה שיצאה משרות התעסוקה בחיפה, דורשי העבודה יתייצבו בשלוחה החדשה באותה השעה ובאותו היום שנקבעו להם בלשכה בחיפה.

חשוב לציין כי השלוחה של לשכת התעסוקה בטירת כרמל, פעלה בעבר ונתנה מענה לכל דורשי העבודה באזור. קיצוצים במשרד העבודה והרווחה המיתולוגי, הביאו לסגירתו של הסניף המקומי וגרמו לקושי רב אצל דורשי העבודה שנאלצו לשלם מקצבתם הדלילה את עלויות הנסיעה שהסתכמו בכ-100 ₪ לחודש. ההחלטה לפתוח מחדש את השלוחה המקומית, תקל בוודאי על מאות דורשי העבודה מטירת כרמל והסביבה ואולי גם תתקן במקצת את העוול שנגרם להם עם סגירתה של השלוחה בעבר. את השלוחה בטירת כרמל, תנהל הגב' אילנה אמויאל, עובדת וותיקה של שרות התעסוקה בחיפה. אנו בחדשת טירת כרמל, מאחלים לגב' אילנה אמויאל המון הצלחה בתפקיד החדש וכמובן מברכים את מנהלי לשכת התעסוקה בחיפה על ההחלטה לפתוח מחדש את השלוחה בטירת כרמל. אנו מאחלים גם לתושבי עירנו הקטנטונת, שיאלצו להשתמש בשלוחה, כמה שפחות.

תגובות

  1. אלי שלום!

    אתה רואה?! יש גם דברים טובים והרבה בטירת כרמל

    אחד שיודע

    השבמחק
  2. מי זה : " אנו בחדשות טירת הכרמל מאחלים..." וכו ?
    חדשות טירת הכרמל זה...רק אתה.
    נא תדייק.

    השבמחק
  3. כל הכבוד ,אתה פשוט חי את העיר .עט חדה כתער מדווח לכולם מה קורה .תנסה להיות יותר אוביקטיבי .מפרגן וכותב על כולם בצורה מיוחדת ,נכון שהחדשות זה רק אתה אבל אתה פשוט שם בכיס הקטן הרבה כתבים ודוברים בלי להיכנס להשוואות וליכלוכים על אוכלי חינם ומלכחי פינכה .המשך להיות השופר והפה של תושבי טירת כרמל .שבת שלום .

    השבמחק
  4. אלי היקר!

    גם אתה וגם אייל (הבלוג של פרג'ון)כתבתם על כך שפרג'ון טירפד העברת כספים לקבוצת הכדורגל עירוני טירת כרמל. אייל גם כותב שהקבוצה ירדה לתחתית של ליגה ב'.
    אני מחבר אחד ועוד אחד ומגיע למסקנה שפרג'ון מוכן לחבל במהלכיו של ראש העיר אריה טל גם במחיר של להרוס את קבוצת הכדורגל של טירת כרמל. ואני רק שואל למה??

    אחד ששואל

    השבמחק
  5. אלי המלך

    שם בכיס הקטן את כולם

    השבמחק
  6. האוביקטיבי היחד בעיר---מקצוען אבוחצירה

    השבמחק
  7. אנונימי ...
    באיזה חוק ערוני כתוב שעל העירייה לממן קבוצות כדורגל ???
    זה הרי הזוי לחלוטין.
    אין שום סקור עיתונאי אמין בטירת הכרמל ושאיש לא ישלה אתכם.
    יש כאן אינטרסים ברורים גלויים ושאינם גלויים כנגד אריה טל.וכל מה שיעשה טל יזכה לבקורות שאינן ענייניות.
    אל תקשרו כתרים לאף אחד כי זו צביעות לשמה.
    אין עתונות אובייקטיבית בטירת הכרמל.

    השבמחק
  8. חוץ מאלי אבוחצירה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?