טירת כרמל זכתה בפעם הרביעית ברציפות בחמישה כוכבי יופי של תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל יפה. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת התחרות היוקרתית 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה', שעורכת המועצה לישראל יפה בין ערים, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות בכל רחבי הארץ, זכתה העיר טירת כרמל בפעם הרביעית ברציפות בחמישה כוכבי יופי, שמהווים את דרגת האיכות הגבוהה ביותר שאפשר לזכות בה בתחרות.
ציולם: יח"צ
במסגרת התחרות, הגיע בחודש יוני 2016 צוות של ארבעה שופטים של התחרות לטירת כרמל. ראש העיר אריה טל, שמנהל ומוביל ביחד עם מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר, את כל נושא השמירה על איכות החיים של תושבי העיר טירת כרמל בשילוב עם השמירה על הטבע שתושבי העיר חיים בחיקו, קיבל את חברי צוות השופטים וערך איתם סיור ברחבי העיר שבו הם בדקו לצורך התחרות את המרחב היישובי, את איכות הסביבה שבה חיים תושבי העיר ואת מרכזי השירות לקהילה בטירת כרמל ובהם הספרייה העירונית, מע"ש, הפארקים העירוניים והגנים הציבוריים.

בסוף הסיור, הוזמנו האורחים לחדר הישיבות של העירייה ושם הוצגה להם מצגת בליווי הסבר אישי של ראש העיר אריה טל, שסיפר לאורחים על התפתחותה של העיר טירת כרמל בשנים האחרונות וגם על תוכניות הפיתוח העתידיות של העיר.

כאמור, העיר טירת כרמל זכתה בתחרות בחמישה כוכבי יופי ונציגי העיר הוזמנו לקבל את התעודה היוקרתית בטקס מרשים ורב משתתפים שנערך ב-22/11/16 בהשתתפותם של שר הפנים אריה דרעי, אברהם כץ-עוז, יו"ר המועצה לישראל יפה, וגיל לבנה, ראש עיריית שוהם ויו"ר וועדת הערים לאיכות הסביבה בשלטון המקומי.
צילום: יח"צ
תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' שמפיקה ומארגנת המועצה לישראל יפה, נערכת משנת 1993 בחסות משרד הפנים ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות שמתמודדים על קבלת כוכבי היופי של המועצה. בשל יוקרתה של התחרות, מספר הרשויות שמשתתפות בה הולך וגדל מדי שנה, דבר שמעיד על ההצלחה הרבה שהושגה בהגשמת יעדיה של התחרות וביניהם, הטמעת ההכרה בחשיבות טיפוח הסביבה העירונית לאיכות החיים של התושבים. בנוסף, תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה' מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים שמכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבאנית לטיפוח הריאות הירוקות, תוך הקפדה על מניעת מפגעים סביבתיים וחזותיים תוך הנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.


לאור הזכייה, ראש העיר אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג, קיבלו בלשכת ראש העיר את המנהל הגאה של מחלקת חזות העיר אריה ווגנר, ובירכו אותו ואת עובדי המחלקה על הזכייה החשובה שהביאה גאווה גדולה לטירת כרמל ולתושביה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?