מאות מתושבי טירת כרמל והסביבה נהנו מהופעה משובחת של הזמר קובי אוז בעיר. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת המיזם הלאומי של שר החינוך נפתלי בנט ומחלקת התרבות היהודית הארצית לעידוד החברה הישראלית ליזום מפגשים חברתיים, חינוכיים ותרבותיים שהנושא העיקרי בהם תהיה השבת הישראלית, התקיים בערב יום שלישי (13/12/16) בטירת כרמל, המופע המצליח של הזמר קובי אוז 'סולם יעקוב'.
ראש העיר אריה טל בתמונה משותפת עם האומנים במופע. צילום: יח"צ
למופע, שנערך באולם המפואר של אשכול פיס המקומי, הגיעו מאות מתושבי טירת כרמל והסביבה ובהם אישי ציבור רבים ובתוכם ראש העיר אריה טל, ראש המועצה הדתית, רוני אליהו, חבר מועצת העיר דוד שחר ויו"ר הנהלת המתנ"ס המקומי, רחל חלביה. בנוסף, עיריית טירת כרמל הזמינה למופע גם נציגים של ישיבת 'מבשר שלום' מהעיר חיפה שהמבנה שבו תלמידיה לומדים בו, נפגע בשריפה הגדולה בעיר חיפה.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל שהיה אורח הכבוד במופע, פתח את הערב בברכה אישית לכל העושים במלאכה החשובה של הבאת תרבות על כל גווניה לעיר טירת כרמל ובראשם למנהל מחלקת התרבות העירונית קובי הזז ולמתנ"ס המקומי שהפיק את המופע וגם הביע את תודתו והערכתו לכל הגופים והזרמים התורניים בטירת כרמל שתרמו את חלקם בארגון ובהצלחה של המופע ובתוכם המועצה הדתית, 'ארגון 'בגדלות' ישיבת 'חלב חיטים' ישיבת 'שאגת אריה' וישיבת 'אם הבנים'.
ראש העיר אריה טל והזמר קובי אוז. צילום: יח"צ
לאחר הברכות, החל המופע 'סולם יעקוב' שבו מבקש האומן קובי אוז להכיר את השבת דרך שירים מעולמות שונים ודרך הפיוטים של הסבא שלו והזיכרונות מבית הוריו ושבו התארחו לבקשת הקהל בטירת כרמל, האומנים שולי רנד וישי ריבו.


כבר בתחילת המופע, הצליח הזמר קובי אוז לרגש את הקהל כאשר החליט לפתוח את המופע בהקלטה שבה הסבא שלו מבצע פיוט מרגש ומושלם. בהמשך המופע, שכלל לאורכו פיוטים של הסבא ושירים חדשים וישנים של האמן המצליח שתובלו בסיפורים הומוריסטיים מהבית שבו גדל, הצטרפו האומנים שולי רנד וישי ריבו שהעניקו למופע מימד שמימי שהעביר רטט של התרגשות בקהל המאות שהגיע לצפות במופע. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?