מאות הורים וילדים השתתפו בהפנינג חנוכה המסורתי של מרכז הפעו"ט בטירת כרמל. מאת:אלי אבוחצרה


מרכז הפעו"ט בטירת כרמל, שמאחד תחת קורת גג אחת את כל נושא הטיפול והחינוך של הגיל הרך בעיר, מקיים באופן מסורתי אירועים משמחים ובעלי משמעות לילדים לפני כל חג חשוב, שנועדו להמחיש עבור תלמידי הגיל הרך את ערך החג הקרוב ומשמעותו. כמיטב המסורת, ערך מרכז הפעו"ט בטירת כרמל ביום שלישי (20/12) הפנינג ענק לכבוד חג החנוכה שבו התארחו כשלוש מאות הורים וילדים.
צילום:יח"צ 

במהלך ההפנינג, נהנו ההורים והילדים מפעילויות משותפות רבות וגם מפעילות שהותאמה במיוחד לגיל והיכולת של הילדים ובתוכה עיסוק בנושא אור וחושך שכלל מנהרת פסים, מסלול זוהר, באולינג מנצנץ ועוד מגוון גדול של פעילויות מרחביות.

אורחי הכבוד בהפנינג היו ראש העיר אריה טל ומנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן, שתומכים, מעורבים ופועלים רבות למען החינוך בטירת כרמל בכלל ולמען הצלחת מרכז הפעו"ט בפרט. ראש העיר ברך את ההורים והילדים בחג חנוכה שמח והודה לעובדי מרכז הפעו"ט על העבודה הקשה והחשובה שהם עושים עם הילדים הרכים של טירת כרמל.

לשמחת הילדים והוריהם, ראש העיר אריה טל הגיע עם שק מלא הפתעות לילדים שתרמה חברת 'סלקום' ולאחר דברי הברכה, פתח ראש העיר את שק ההפתעות ובתוכו נתגלה מגוון גדול של סביבונים גדולים ומאירים בשלל צבעים שהעניקו להם מראה קסום ומרתק. ראש העיר חילק משק ההפתעות סביבונים לכל הילדים וגם הפעיל אותם ביחד עם הילדים המופתעים והנלהבים.


בנוסף, לרוות הילדים והוריהם, התקיים במהלך ההפנינג גם יריד מכירות ענק למכירת ספרים ומשחקים שלווה ע"י בהסברים של אנשי מקצוע בתחום ההתפתחות של הגיל הרך. בסוף ההפנינג, התכנסו ההורים והילדים למעגל תופים שבו הם ניגנו מקצבים עכשוויים להנאתם. חג שמח.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?