תלמידי שכבה י"א של מגמת התיירות בביה"ס שיפמן בטירת כרמל השתתפו ביום עבודה מעשי. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת הכוונה להעניק לתלמידי מגמת התיירות של ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל ניסיון מעשי ומקצועי שיפתח עבורם אופק תעסוקתי ובדרך גם ישפר את סיכוייהם להשתלב בתעשיית המלונאות בארץ ובעולם, ביקרו תלמידי שכבה י"א של ביה"ס במספר מלונות בעיר חיפה וביניהם במלונות של רשת 'קראון פלאזה' ומלון 'לאונרדו'.
החברה משיפמן לומדים גם לאכול. צילום: יח"צ
במסגרת הביקור, שנערך לתלמידי המגמה זו השנה השנייה ברציפות וזאת כחלק מפרויקט של חמישה ימי התנסות מעשית שיזם משרד החינוך בשיתוף עם התאחדות התעשיינים ועמותת 'תעשיידע', עברו התלמידים תהליך קבלה שגרתי לעבודה במלון שכלל תדריך מקצין הביטחון של המלון, הרצאות שונות ממנהלי המחלקות במלון וקבלת מדי עבודה בהתאם למחלקות שבהן צוותו התלמידים לעבוד.
הבנות במגמת התיירות עובדות קשה בתקליטייה של המלון. צילום: יח"צ
במהלך יום ההתנסות, זכו תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס 'שיפמן' לליווי צמוד של עובדים וותיקים במלון שהסבירו להם את מהלך ההתנהלות העבודה בשטח וסייעו להם בלמידת העבודה המעשית שנעשתה במחלקות השירות השונות של המלון וביניהן: מחלקת משק, מטבח, מזון ומשקאות וקבלה. בנוסף, יבקרו תלמידי המגמה בכנס התיירות הבינלאומי imtm  שמתקיים בחודש פברואר.
גם יפים וגם חכמים. צילום: יח"צ
בסוף התהליך, תלמידי מגמת התיירות של ביה"ס 'שיפמן' בטירת כרמל שאותה מרכזת המורה המוכשרת איזיס אליאס, יקבלו תעודת סיום הכוללת את מספר שעות ההתנסות שלהם בעבודה מעשית וזאת כדי שיוכלו לקבל בסוף כיתה י'ב את תעודת המקצוע של פקיד קבלה מטעם משרד הכלכלה .

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?