עשרות עובדות בעיריית טירת כרמל השתתפו במסיבה שארגן וועד העובדים לכבוד יום האם מאת:אלי אבוחצרה

 ראש העיר אריה טל: "הנשים בכלל והאימהות בפרט, שומרות ומתחזקות את עמוד השדרה המוסרי והחברתי של החברה בה אנו חיים"
צילום: יח"צ
כ-120 עובדות של עיריית טירת כרמל, התכנסו בערב יום שלישי (20/12) באולם הכנסים של הספרייה העירונית החדשה, כדי לחגוג את 'יום האם' 2016 בערב חגיגי שכולו יופי, שהכין עבורן וועד עובדי העירייה בשיתוף עם מנהלת הספרייה העירונית ליאור אביבי והנהלת סניף סופר-פארם המקומי שתרם והעניק לכבוד יום האם שי אישי לכל עובדת.

אורחי הכבוד באירוע החגיגי, היו ראש העיר אריה טל, מנהלת לשכת ראש העיר, אירמה אלואשווילי ומנהל הסניף המקומי של חברת סופר-פארם, יוסף אברמן.  במהלך האירוע החגיגי, שמעו הנשים הרצאות שעסקו בטיפוח ויופי וביניהן הרצאה של ורדה שחף מתוכנית הטלוויזיה 'מילון היופי' והרצאה מרתקת של הסופרת והיזמית ענת בר לב אדלר שכתבה את הספר 'כותבת ומוחקת אהבה'. בנוסף, נהנו הנשים מסופגניות טריות, אווירה חגיגית ודוכני מכירה של מוצרי קוסמטיקה ויופי שנמכרו בהנחות גדולות.

בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל, הוא איחל לעובדות האימהות חג שמח ואמר כי הנשים בכלל והאימהות בפרט, שומרות ומתחזקות את עמוד השדרה המוסרי והחברתי של החברה בה אנו חיים ובשל כך מוטלת על כולנו החובה לכבד אותן ולהוקיר להן תודה. בהמשך הדברים, הודה ראש העיר למנהל סניף סופר-פארם בטירת כרמל על השי המפנק שהעניק לעובדות העירייה וברך את וועד העובדים על הפעילות המבורכת שלו למען עובדי עיריית טירת כרמל. בסיום דבריו, חילק ראש העיר לכל עובדת שי אישי מכובד.

אירמה אלואשווילי, מנהלת לשכת ראש העיר, ברכה את העובדות ביום חגן וסיפרה על ההיסטוריה ארוכת השנים של חג יום האם. בהמשך הדברים שטחה מנהלת לשכתו של ראש העיר את משנתה בנוגע לשוויון בין גברים ונשים בעבודה ובכלל וקבעה כי נדרשים שני תנאים כדי להגיע לשוויון המיוחל. התנאי הראשון הוא מתן שכר שווה בעבודה והתנאי השני טמון בשילוב נשים בתפקידים בכירים במשק הישראלי. בסוף דבריה, הודתה מנהלת הלשכה לראש העיר אריה טל על המסורת רבת השנים שלו לכבד את חגן של הנשים והאימהות בעיריית טירת כרמל ואמרה גם תודה מיוחדת לוועד העובדים ולחגית אמיגה שעומדת בראשו על העבודה המאומצת שהם עושים עבור עובדי עיריית טירת כרמל.


חגית אמיגה, יו"ר וועד עובדי עיריית טירת כרמל ברכה את העובדות ביום חגן והודתה לראש העיר אריה טל ולמנהלת הלשכה אירמה אלואשווילי על התמיכה הרבה שלהם בוועד העובדים. חגית הוסיפה והודתה גם להנהלה המקומית של רשת סופר-פארם על השי המכובד לעובדות העירייה. תודה מיוחדת אמרה יו"ר הוועד של עובדי עיריית טירת כרמל למנהלת הספרייה העירונית, ליאור אביבי על התמיכה והסיוע שבלעדיהם האירוע החשוב לא היה יוצא לדרך והעניקה גם תודה מיוחדת לשאר חברי הוועד שתמכו ועזרו לכל אורך הדרך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?