חברי הנהלת קרן הזדמנות ביקרו במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

כחלק מהניסיון לקדם צעירים מטירת כרמל שעושים את מחויבותם למדינה במסגרת של התנדבות לשירות האזרחי-לאומי, ביקרו בשבוע שעבר במרכז צעירים והון אנושי חברי הנהלת 'קרן ההזדמנות', שהוקמה ע"י ארגונים פילנתרופים בישראל ובתפוצות במטרה לקדם את השירות האזרחי במדינה.
 
צילום: יח"צ
קבוצת השירות הלאומי אזרחי בטירת כרמל פועלת בעיר כבר עשר שנים ומתנדבים בה צעירים וצעירות שקיבלו פטור משירות צבאי וממלאים את חובתם למדינה בשירות למען הציבור. השירות הלאומי-אזרחי של המתנדבים והמתנדבות, נעשה במסגרות שפועלות לתועלת הציבור ובהן משרדי ממשלה, עמותות ומרכזי שירות לציבור. לצד השירות הלאומי-אזרחי שמותאם למידותיו של כל צעיר וצעירה, נפגשים המתנדבים גם כקבוצה וזאת כדי לקבל ייעוץ והדרכה בנושאים כמו פיתוח כישורי חיים, התנהלות פיננסית אישית, ועוד...


המפגש של חברי הנהלת 'קרן הזדמנות' עם הצעירים היה מרגש ביותר ובמהלכו שמעו חברי ההנהלה מהצעירים על חוויותיהם מן השירות וסיפרו על הליווי והחניכה שהם מקבלים לאורך כל זמן השירות מרכזת הקבוצה רונית רז-ענבל. בנוסף, הצעירים החמיאו מאוד לממרכז הצעירים בטירת כרמל ולעובדיו שהם רואים בהם כתובת המשך לנתינה, הכוונה וייעוץ בנושאים כמו קריירה ומשפחה גם כאשר יהיו חיילים משוחררים ואזרחים מהשורה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?