בעקבות הבריונות בכבישי העיר: משטרת טירת כרמל תערוך בסוף השבוע הקרוב מבצע אכיפה מוגבר ברחוב המרכזי. מאת: אלי אבוחצרה

בסקר מקיף ורחב שערכה משטרת טירת כרמל בקרב תושבי העיר, עלתה בעיית 'הבריונות בכבישי העיר' כבעיה המרכזית שמטרידה את תושבי טירת כרמל. בעקבות הממצאים, החליטו מפקדי התחנה לצאת בסוף השבוע הקרוב במבצע אכיפה מוגבר למיגור תופעת הבריונות בכבישי העיר.
אילוסטרציה
במסגרת המבצע שייערך בסוף השבוע הקרוב, יתמקדו שוטרי תחנת טירת כרמל ברחוב הרצל שחוצה את טירת כרמל מהכיכר של בנק לאומי בדרום ועד למבואות הצפוניים של העיר. במהלך מבצע האכיפה, יטפלו השוטרים בעבירות של מטרדי תנועה, עבירות חניה, חסימת מעברים, אי מתן זכות קדימה בכיכרות ואי מתן זכות להולכי רגל במעברי חצייה.


ממחוז חוף נמסר כי משטרת טירת הכרמל ומפקדיה הציבו לעצמם יעד שמטרתו להעניק שרות איכותי ומיטבי לתושבי העיר ובכללו גם פתרון לנושא הבריונות בכבישי העיר. עוד נמסר כי משטרת טירת כרמל, מצפה לשיתוף פעולה מלא מצד כלל התושבים וזאת על מנת לפתור את הסוגיות המרכזיות בהזרמת התנועה בעיר ושמירה על ביטחון משתמשי הדרך בטירת כרמל. "אנו מצפים מתושבי העיר לגלות אחריות אישית ולמלא את חלקם בפתרון הבעיה תוך נהיגה אחראית והיצמדות לחוקי התנועה ותקנות התעבורה וזאת כדי למנוע מראש מקרים של אי נעימות הכרוכים במתן דו"חות לנהגים". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?