מועמדים לחטיבה העליונה של ביה"ס שיפמן בטירת כרמל שמעו הרצאה מרתקת מנציג עמותת החינוך 'תעשיידע'. מאת: אלי אבוחצרה

במסגרת חשיפת מגמות הלימוד בחטיבה העליונה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, נהנו תלמידי שכבה ט' שמועמדים בשנה הבאה לעלות לחטיבה העליונה, מהרצאה מרתקת של נציג מטעם עמותת החינוך 'תעשיידע', בנושא החשיבות של למידה במגמות המדעיות והטכנולוגיות.
צילום: יח"צ
עמותת החינוך 'תעשיידע' שאותה הקימה וייסדה התאחדות התעשיינים, לקחה על עצמה לפעול ולהשתתף בפיתוח ההון האנושי במדינת ישראל ונציגיה עושים זאת באמצעות קירוב הדור הצעיר לתחומי התעשייה בכלל ולמקצועות המדעיים והטכנולוגיים בפרט תוך פיתוח המישור האישי של התלמיד, הפיתוח הבית ספרי והפיתוח הלאומי.

במהלך ההרצאה, שהתקיימה ביום ראשון (22/01) באחת מהכיתות המתוקשבות של ביה"ס 'שיפמן', שמעו התלמידים מנציג 'התעשיידע' על חשיבות נושא המדע והטכנולוגיה להתפתחותה הכלכלית של מדינת ישראל, שנחשבת למדינה מובילה בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים בזכות פיתוחים כמו תוכנת הניווט 'waz'  והדיסק און קי. במהלך ההרצאה, התלמידים היו קשובים ומרותקים וגילו עניין רב בתחומי המדע והטכנולוגיה.


שיתוף הפעולה בין ביה"ס שיפמן לעמותת החינוך תעשיידע, נמשך זו השנה השנייה ברציפות וההרצאה של נציג מטעם העמותה מהווה את השלב הראשון של תוכנית חשיפת מגמות הלימוד בחטיבה העליונה בפני התלמידים והוריהם. החלק השני של תוכנית חשיפת מגמות הלימוד בחטיבה העליונה, ייערך ביום שלישי (31/01) באולם אשכול פיס ובמהלכו יחשוף הצוות החינוכי של ביה"ס בפני תלמידי שכבה ט' והוריהם את כלל מגמות הלימוד שיעמדו לרשותם בחטיבה העליונה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?