רגע לפני פתיחתו של מצעד הפרוטות המסורתי ראש העיר אריה טל אירח בלשכתו את מנהלת סניף חיפה בעמותת איל"ן. מאת: אלי אבוחצרה

'מצעד הפרוטות' שמקיים ארגון איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) הוא בעצם שם תואר למבצע התרמה ארצי שיערוך הארגון ביום שלישי הבא (31/01) בכל רחבי מדינת ישראל. במהלך המבצע, יבקרו תלמידי תיכון מכל רחבי הארץ ובהם גם תלמידי שכבה ז' של ביה"ס שיפמן את התושבים בבתים ויאספו תרומות למען אלפי ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות שסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות וממחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות. שארגון איל"ן מייצג אותם.
צילום: יח"צ
רגע לפני תחילת המבצע, אירח ראש העיר אריה טל בלשכתו את מנהלת סניף חיפה של ארגון איל"ן, שרונה שנהר שהגיעה מלווה ע"י מספר נציגים משכבה ז' של ביה"ס 'שיפמן' שכללו בתוכם את מנהלת החטיבה התחתונה, רחלי מאירי, מנהלת שכבה ז' אסנת נוימן ומספר תלמידים מהשכבה.
מודעת פרסום
במהלך הטקס, שיבח ראש העיר את ארגון איל"ן על העבודה החשובה והקדושה שנציגיו עושים למען ילדים בישראל שסובלים מנכויות ומוגבלויות והעלה על נס את פועלם היוצא דופן של תלמידי העיר טירת כרמל בנושא העזרה לקהילה בכלל והעזרה לקהילה הנזקקת בפרט.
צילום: יח"צ
מנהלת סניף חיפה של ארגון איל"ן, שרונה שנהר, העניקה לראש העיר אריה טל, מדליה אישית מטעם ארגון איל"ן והודתה לו על המילים החמות ועל העזרה של תלמידי ביה"ס שיפמן באיסוף התרומות לארגון איל"ן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?